Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bu da benim F. Moser :)

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında perizag tarafından paylaşıldı.

  1. perizag

    perizag Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    129
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    viyana
    Seviye:
    Sonunda yol bisikletim oldu ve sizlerle paylasacak firsati buldum :)
    Resimler cok kötü cep telefonuyla cektim ama simdilik bunlar var elimde , firsat olursa daha güzellerini cekmeye calisacagim :)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Lastiklerin ic lastigi yok onlari ic lastikli olanlarla degistirmem gerekiyor sanirim , yoksa patladiginda biraz masrafli veya zahmetliymis degistirmesi . Yol bisikletinde yeniyim , yavas yavas ögrenicem hepsini ins :) Bir de direksiyondaki bandi degistiricem firsat buldugumda , düz beyaz ya da kadro renklerine uygun bi renk düsünüyorum .

    Selamlar
     
    tekkir, Erhan Ertan, Raven_35 ve 3 kişi daha bunu beğendi.
  2. Doğukan Aksu

    Doğukan Aksu Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.127
    Beğeniler:
    4.014
    Şehir:
    Ankara / Çankaya
    Seviye:

    Francesco değil mi bu? Şaka bir yana sanırım donanım Shimano 600 tricolor, sele de Turbo. Lastik kısmına gelince de anladığım kadarıyla onlarda tubular. Bunları değiştirmeniz için çemberleri de normal clinher olanlarla değiştirmeniz gerektiği gibi fikrimi sorarsanız değiştirmeden yeni bir çift tubular lastik alın, sargıları elden geçirip kullanın. Tabi kıymetini de bilerekten, sonuçta bu bir F.Moser. Şakaya gelecek bir bebek değil. :in:
     
  3. perizag

    perizag Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    129
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    viyana
    Seviye:
    Evet Francesco bu :) Donanim Dura-Ace bir tek arka ya da ön jant shimano 600 , bir de pedallar . Lastigi cok anlamiyorum dedigim gibi , zaten ben daha giris seviyesine uygun bir bisiklet alacaktim ama bu kismet oldu :)
     
  4. Eyüp Ertuğrul

    Eyüp Ertuğrul Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    92
    Beğeniler:
    48
    Şehir:
    İstanbul - Sarıyer
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @Dogukanaksu - abi senin bu bilgine gerçekten hayranım :)
     
  5. Emre Akcan

    Emre Akcan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Ocak 2012
    Mesajlar:
    782
    Beğeniler:
    387
    Şehir:
    Antalya / Arapsuyu
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    çok zarif ama o kilit yakışmamış kalemle açılıyor u kilitler :)
     
  6. perizag

    perizag Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    129
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    viyana
    Seviye:
    Tesekkürler . O kilidi kalemle acarlarsa ben de ABUS'a dava acarim :) O kilidin sifiri 90 euro civari olmasi lazim . matkapla acmaya karsi falan koruyor diye yaziyordu üstünde.
     
  7. ersen t.

    ersen t. Forum Demirbaşı

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    506
    Beğeniler:
    449
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Ne yazık ki kilitler böyle.Matkapla keskiyle balyozla falan açamazsın mesela, ama işi bilen birisi gelir kalemle, telle açar :)
     
  8. perizag

    perizag Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    129
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    viyana
    Seviye:
    Acacak adam her türlü acar ama el gücüyle kesilmeyen bir kilit kullanmak bana daha güvenli geldi , yoksa dediginiz gibi cilingirlikten anlayan birileri acmaya calisirsa yapacak birsey yok gelir evden de calar :) Lastiklerin üzerinde max 11 yaziyor dün pompayla hava basayim dedim fakat 6-7 den sonra cok zorlanmaya basladi ben de yüklenmedim daha fazla patlatmaktan korktum . Acaba el pompasi oldugu icin mi bana öyle geldi sonucta üzerinde yazani basmak gerekir az basinc da sürerken patlamaya sebep olabiliyor diye okumustum.
     
  9. Artık Yok

    Artık Yok Bisikletkolik

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.357
    Beğeniler:
    1.602
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    lastiklerinizin Max PSI değeri ne ise o birimde kullanmaya özen gösterirseniz fazla sıkıntı yaşamazsınız
     
  10. perizag

    perizag Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    129
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    viyana
    Seviye:
    Yani zorlaya zorlaya o basinca getirin bir sorun olmaz diyorsunuz ?
     
  11. Doğukan Aksu

    Doğukan Aksu Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.127
    Beğeniler:
    4.014
    Şehir:
    Ankara / Çankaya
    Seviye:

    Zorlaya zorlaya değilde, uygun bir pompa ile uygun basıç değerini basarsanız daha iyi olur. Netice de bir çok el pompası istisnalar dışında tubular lastiklere uygun Psi değerlerindeki havayı basmaya yeterli olmayacaktır.
     
  12. perizag

    perizag Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    129
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    viyana
    Seviye:
    Bende ki pompada 11 bar yaziyor maksimum , zaten lastik de 11 bar istiyor , artik deneyecegiz :)

    Bilgiler icin tesekkürler .
     
  13. ersen t.

    ersen t. Forum Demirbaşı

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    506
    Beğeniler:
    449
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Bir yanlışlık olmasın?

    Lastik üzerinde yazan maksimum hava basıncı değeri ideal basınç değeri olamaz gibi bir mantık yürütüyorum ama bildiğimden değil, bana garip geldiğinden.Mesela dayanıklı bir lastik ürettiler ve o değeri 140 yaptılar.140 hava mı basmaya çalışırdınız?

    Bir de ben bu yol bisikletlerindeki hava basıncıyla ilgili şunu anlıyorum, bilmem doğru mu: bu bisikletlerde lastik bir konfor aracı değil. Yani yoldaki sarsıntıları emme gibi bir görev beklenmiyor.Önemli olan sürtünmenin minimuma inmesi.Eğer amaç buysa, yola bakan yüzeyi kaydırmaz bir malzemeyle kaplı, tamamen sert ve hiç esnemeyen, sağlam ve hafif bir malzeme bulunsa, lastik niyetine kullanılacak.Yada bi dakka...zihni sinir projem geldi :D Jant çemberini dışa bombeli yapıp dış yüzeyi de lastik kaplasalar ya! Lastik konusu kapansın :D
     
  14. perizag

    perizag Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    129
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    viyana
    Seviye:
    Tamam iste o mantikla zaten max basinca getirirsek amaca hizmet etmis olmaz mi ? :) zaten 11 yapmam ama yine de yüksek basinc daha iyi olur herhalde .
     
  15. muratcolakoglu

    muratcolakoglu Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2012
    Mesajlar:
    2.869
    Beğeniler:
    517
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
  16. perizag

    perizag Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    129
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    viyana
    Seviye:
  17. perizag

    perizag Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    129
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    viyana
    Seviye:
    Bunlar da devami... Biraz kir var biraz da soguktan yeni geldigi icin bugulandi metalik yüzeyler .

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Raven_35 bunu beğendi.
  18. hamibektas

    hamibektas Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    310
    Beğeniler:
    130
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Fren kilidin açık o yukarı bakan çubuğu aşağı indirmen gerek :)
     
  19. perizag

    perizag Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    129
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    viyana
    Seviye:
    Fren gayet iyi tutuyor su an?
     
  20. hamibektas

    hamibektas Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    310
    Beğeniler:
    130
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Tutuşu iyi olabilir fakat mandalı kapatman gerekir. Çünkü mandal teli sıkıştırıyor.