Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

bu da benim aşkım...

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında mert tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. mert

    mert Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2006
    Mesajlar:
    96
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Düzenleyen ......Tuğrul
     
    Felat Şen bunu beğendi.
  2. otec

    otec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Şubat 2006
    Mesajlar:
    958
    Beğeniler:
    792
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    :eek: :eek: :eek: enterasan bişeymiş
     
  3. mert

    mert Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2006
    Mesajlar:
    96
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    diğer açtığımda ayrıntılı resimler var ufak bi hata yaptım sayfayı açarken resimleri basarken sanal kağada :)
     
  4. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    chopper bisikletler.:)burda plaj bisikleti diye geciyo.bildiginiz chopper motorsikletlerin sadece motoru eksik olani.inanilmaz agirlar ve cok ucuzlar.300-500 dolara falan satiliyo.hastasi cok hehee...
     
  5. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Sayın beverly orada ne ucuza satılmıyor ki ? Mesela benzinin 3,18 ytl olduğu Türkiye de , üretim nasıl artacak, insanlar yol parası derdi düşünmeden nasıl etkinlik düzenleyecek, mal ve hizmetlerin ulaşımı nasıl sağlanacak ? :(
    Mortgage ile satılan o bahçeli , otoparklı , hepsi meridyen ve paralel dairelerine göre dizilmiş ( bu hepsinin yazın soğutma kışın ısıtma masrafının az olması demek ) evlerden burada emsal olarak bile yapılanı yok. Hala villa yaptıran çok zengin bile betondan :) :) :) yaptırıyor. Yada villasından çıkıp köprü trafiğine giriyor :) :) :)

    Kendi kendime cevap yazayım.
    "ama onlarda kızılderilileri öldürdüler"
    :)

    Benim burada 26 bin dolara aldığım araba orada 14 bin dolar. üzerine ben burada 700 dolar kazanıyorum . 38 ay biriktirisem arabam oluyor. Orada sanırım bir tranvay şoförü 2500 -3000 dolar alıyormuş ? Adam 5 maaşına aynı arabayı alıyor. neden böyle peki. Vergi sitemi kuramayan asil halkımız, ve onun kurduğu sistem sadece tüketimden vergi almaya çalışıyor. Beyanname ahlakı sistemi çalışmıyor. Birde yerli üretim nasıl ikame ettirilecek, dışardan geleni engelleyerek tabiki.

    yine kendime cevap yazayım.
    "Oralarda aile yaşantısı yok"
    :) :)


    şu araba linkindeki bazı markalara bakmanızı tavsiye etmiyorum. özellikle chrysler falan amerikan markalarına.

    http://autos.yahoo.com/newcars/chry...erview.html;_ylt=Am6kTv4Jo9jdVohq1qzoji39ecAF

    22.000 dolar yahu. :) :) megane parası. ve 2.7 litre, 190 beygir, otomatik vites :)

    http://autos.yahoo.com/newcars/pont...erview.html;_ylt=ApRUExnPeiqPkv6ljHdqu0rHWMIF

    yada bu 3.5 litre motor 201 beygir olan binmeye kıyamayacağınız tek kapı ne kadar. o da 22.000 dolar


    Bu ara konuyu dağıtmış olmayayım, oradaki burada bildiğimiz bazı marka ve modellerin ( bisiklet ) fiyatlarını verebilir misin beverly. konu bisiklet çevresinde dönsün hani.
     
    Yasin Kukur, otec ve çağatay_çankaya bunu beğendi.
  6. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Hocam,ben de bi şey diycektim: "meeeeee, meee, ve de mee".

    Teşekkürler..
     
  7. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Yok yanlış olmuş.
    Burada möööö, mööö ve de möööö dememiz gerekiyor.
    Yıllarca tofaş - şahin kullandığımıza göre ciik cikkk ve de ciiik ( tüyleri yolunuyormuş gibi ) diye de ötebiliriz alternatif olarak.
    :)
     
    Mesut Girgiç bunu beğendi.
  8. mert

    mert Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2006
    Mesajlar:
    96
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    tuğrul abi yanlış topiği düzenlemişsin yaa.... ötekine daha çok resim koyabilmiştim bunda sadece tek resim var...
    neyse......
    :)
    saygılar.....
     
  9. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    ataruh kardes ondan dolayi turkiyeye gelmiyorum.omrumun 20 yilini okumakla gecirdim ve tr de benim bolumum mezunu bi uni mezunun (is bulabilirse)alacagi para baslangic icin sadece 1 milyar.araba almak istese orta halli bi araba almak icin 20 ay yemek yemeden ev kirasi vermeden yani maasina dokunmadan calismasi gerekiyo.ben su an elle tutulur bi is yapmiyorum ama elime gecen para ile 1000 doalr ev kirami oduyorium orta halli bi arabam var (2002 model honda) + ayda 4 kere eglenmek icin cikiyorum.nerdeyse her gun disarda yiyorum.+en az 4-5 cesit hoobim var ve hepsine para ve zaman ayirabiliyorum.
    turkiyeyi sikayet etmiyorum ama orda deismesi gereken cok sey var.senin yukardaki saydiklarina en 20 madde daha ekleyebilirim.
     
  10. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.318
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:

    Şimdi oldu mu ?;)
     
  11. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    Guzel alett harley gıbı...:)

    maşallahh....
     
  12. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:

    İki hobim var, ( dağ ve bisiklet ) eşimde çalışıyor, istediğim ve gerekli olan malzemenin yarısına bile sahip değilim. Neden şikayet etmeyecekmişim ki, Türkiye yi bol bol şikayet ediyorum hatta bir iç sömürge ülkesi olduğunu bile söyleyebilirim. 60 sene ömrümün yarısı geçti, vs. vs. vs.

    olsun insanlık adına sevinmek gerek en azından bir grup insan "insan" gibi yaşıyor.
    o kadar uzun bir konu ki. belkide burası yeri de değil. kıymetini bilin yaşadığınız yerin.

    ( kendime cevap yazayım )
    :) :) :)
    ya sev , ya terket .
    :) :) :)
     
    mert ve beverly bunu beğendi.
  13. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Mert'in bisikletinden bir zamanlar Konya'da bisikletle pek de alakası olmayan bir mağazanın vitrininde görmüştüm.
    O zaman düşündüğüm şu olmuştu: "Keşke çok uzun bisikletli bir geziden sonra, bisiklete hala doyamadığım ama yorgunluktanda ayakta duramadığım anda şöyle rahat bir bisikletim olsa da yata yata bisiklet sürsem" demiştim.. Yaaa. öyle demiştim..:D

    Ataruh hocam, senin de "thunderbird" ile direk ilgisi olmasa da genel anlamda bisikletin sosyal ve ekonomik boyutuyla alakalı (ve de tamamen doğru) cevaplarına atalarımızın birkaç yorumunu aktarmak istiyorum.

    Atalarımız demiş ki?
    "Mal sahibi mülk sahibi, hani bunun ilk sahibi?
    Mal da yalan, mülk de yalan, gel biraz da sen oyalan." (Konuyla alakası: Amerika başkanı bile malını mülkünü bu Dünya da bırakıp gitmek durumunda)
    ve..

    "Ne varlığa sevinirim, ne yokluğa yerinirim.
    Gel gör beni aşk neyledi?" (İster güzel bir bisikletimiz olsun, isterse olmasın pek önemli değil daha önemli olan bisiklete olan aşkımız :D )

    Bence, bu yorumlar züğürt tesellisinden ziyade, değiştirilmesi çok zor veya imkansız veya çok zaman alacak şeyleri beklerken akla ziyan gelmemesi bakımından bulunmuş alternatif çözümler gibi düşünülebilir. :)
     
    Soner Sarihan, otec ve beverly bunu beğendi.
  14. mert

    mert Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2006
    Mesajlar:
    96
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    süper olmuş abi eline koluna sağlık....
    benim kız yanıyo vallaa resimlerde...
     
  15. mert

    mert Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2006
    Mesajlar:
    96
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    teşekkür ederim sağol.
    dediğin gibi chopper a benzio. 2 senedir bende. bi değişik modeli daha var. ama sanırım bu thunderbirdlerden biraz az var. ben alabildiğim için şanslıyım. pek kaliteli bişi değil ama gidiyo işte..

    vitessiz oluşu yokuşlarda problem ama artık baldırlarım bayağa bi genişledi :)
     
  16. Fatih - MFG(+)

    Fatih - MFG(+) Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    501
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    Maltepe/İstanbul
    Seviye:
    Sevgili Ataruh;

    Çok doğru şeyler söylüyosun fakat klasik olarak bizim Türk millettinin yaptığı şeyi yapıyosun ;şikayet edip nedenini araştırmamak. Niye böyleyiz? Toplum kültürü ve yapımız neden bu kadar bozuk? Habire şikayet, şikayet nedene inip irdelemek, araştırmak ve okumak yok. Çünkü bunlar zahmet ve zaman gerektiren şeyler. Böyle oluncada iki farklı ama özünde aynı cevapla karşılaşıyoruz; seninde söylediğin gibi "Ya sev ya da terket" ve "bizden adam olmaz abi". Bunları söylemek diğerini yapmaktan daha kolay çünkü. Seni bilmem ama benim Amerika'ya veya bir başka ülkeye gitmeye ve orada yaşamaya hiç ama hiç niyetim yok. Ülkemi ve insanlarını seviyorum. Şikayet ettiğin şeyler ise değişmeyecek şeyler değil. Aksini savunmak insanın öğrenme ve kendini geliştirme potansiyelini reddetmek anlamına gelir ki doğanın ve insanın özüne aykırı. Sadece biraz okuyup aydınlanmaya ve çevremizi aydınlatmaya ihtiyacımız var. Ha şunu da söyliyeyim mutluluk sadece maddiyatta gizli değildir. Yeni açmış bir çiçek, kuş cıvıltıları veya sıhhatle alınan bir nefes de insanı mutlu edebilir. Bu insanın hayata bakış açısına bağlı... Akciğer Kanseri olan yengem sıhhatli derin bir nefes için nelerden vazgeçerdi kimbilir. Sırf madiyatı düşünüp yatın katın arabanın peşine düşersen günü gelip bunları elde ettiğinde veya bunları elde etmek amacıyla hayatını zamanını harcadığında elinden de bir çok şeyinde kayıp gittiğinin farkına varabilir ve hatta salt olarak bunların seni mutlu etmediğini görebilirsin. Bu değerler amaç değil araç olmalı kanımca sevgili dostum. Amerika gibi birey olma bilinci daha ağır basan bir ülkede herkesin çok mutlu her şeyin çok güllük gülistanlık olduğunu söylemenin de doğru olmadığını düşünüyorum.

    Bu arada enteresan bisiklet gerçekten. İstanbul'da sürüş yaparken tek tük de olsa bu tip bisikletlere rastlıyorum. Belli bir hız ve süratte gidebilecek gezi bisikleti sıfatına haiz zannedersem. Ama şekli ve dizaynı gerçekten çok hoş. İyi sürüşler dilerim.

    Sevgiler

    MFG(+)

     
  17. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Merhaba Fatih - MFG(+)

    """"""""""Böyle oluncada iki farklı ama özünde aynı cevapla karşılaşıyoruz; seninde söylediğin gibi "Ya sev ya da terket" ve "bizden adam olmaz abi". Bunları söylemek diğerini yapmaktan daha kolay çünkü. """"""""

    Öncelikle cevap yazdığın için teşekkür ederim. Ve bundan sonra cevap yazacaksak birbirimize ki, tecrübelerim bunu gösteriyor, özel kanalı kullanalım derim !?Konu bisiklet dışına taştı ve başkalarını belkide hiç ilgilendirmiyor olabilir.

    Şimdi öncelikle "ya sev ya terket" lafı bir latife. Yani onu ben söylemiyorum bazı sığ kafalar , ülkemiz daha iyi olsun diye eleştiri yaparken, doğru düzgün cevap veremedikleri için karşılığında bunu söylüyorlar diye yazdım.

    """""""Çok doğru şeyler söylüyosun fakat klasik olarak bizim Türk millettinin yaptığı şeyi yapıyosun ;şikayet edip nedenini araştırmamak. Niye böyleyiz? Toplum kültürü ve yapımız neden bu kadar bozuk? Habire şikayet, şikayet nedene inip irdelemek, araştırmak ve okumak yok. Çünkü bunlar zahmet ve zaman gerektiren şeyler.""""""""""""

    İkincisine gelince bu düşünceniz tamamen ön yargı. Aslında tek cevabı şu "kötümserler iyi bilgilenmiş iyimserlerdir" Benim okumayıp araştırmadığım konusunda elinizde hiçbir işaret ve bilgi olmamasına rağmen bu fikre nasıl kapıldığınızı merak ettim açıkcası.
    Aksini ispat etmek , bak ne kadar çok okudum diye ispata gerek duymamama rağmen sadece "söylenmediğimi" aslında belkide başka platformlarda çok şey "söylediğimi" söyleyebileceğimi göstermek isterim.




    Teşekkürler, sevgiler, bol pedallamalar.

    Şu andaki kitap sayım, 1200 ün üzerinde, bunlar benim evimde sahip olduğum benim olan kitaplar. Toplam okuduğum kitap sayısını bilemiyorum.


    http://img359.imageshack.us/my.php?image=img0991resize8ai.jpg
     
  18. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. Fatih - MFG(+)

    Fatih - MFG(+) Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    501
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    Maltepe/İstanbul
    Seviye:
    Sevgili Ataruh;

    Benim söylemek istediğim senin ne kadar çok okuduğun veya okumadığınla, ya da ne kadar çok kitabın olduğunla ilgili değil. Toplumda bir çok insan sadece eleştiriyor ve fakat eleştirinin nedenine sebep olan şeyleri araştırmıyor, okumuyor. Ön yargılarla hareket ediyor. Bizden adam olmaz abi diyip kestirip atıyor. Enteresan bir nokta da bir çok insan okuduğu şeyleri de iyi anlayıp idrak edemiyor ve bunları hayatında uygulayamıyor. Hepimiz doğduğumuzdan bu yana bir kültür akvaryumunun içinde yaşıyoruz ve çoğumuz bunun farkında değiliz. Yapmış olduğun serzenişlerin yüzeyselliğinden ben bir önceki yazımdaki görüşlere sahip oldum. Senin içinde bulunduğun durumu iyi biliyorum ve anlayabiliyorum, çünkü bundan 10 yıl önce bende seninle aynı kanaatteydim. Okuyup idrak ederek bir takım şeylerin farkına vardım. Toplumda insanımız genelde kendini değersiz hissedip oldukça fazla önemsiyor. Aslında tam tersi olması lazım. Kitaplarının resimlerini göndermenden senin de aynı duygular içerisinde olduğunu sezinliyorum, umarım yanılıyorumdur. Açıklamaya çalıştığım psikolojik kavramlar ile ilgili bilgilere Sayın Prof. Dr. Cüceloğlu'nun (Özellikle Savaşçı) ve Sayın Prof Dr. Üstün Dökmen'in (Özellikle İletişim çatışmaları ve empati) kitaplarından ulaşabilirsin.

    Not: Bundan sonra bu konu ile ilgili tarafımca buraya başkaca herhangi bir yorumda bulunulmayacaktır. Özelden mail için fatihguclu_70@hotmail.com adresim kullanılabilir.

    Sevgiler

    MFG(+)
     
  20. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Cevap vermeyi ve uzatmayı düşünmüyorum; hatta son mesajına hiçbir yorum yapmıyorum, zaten daha önceki mesaja yazmıştım.
     
    Paramedik112 bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.