Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

''bu bir devrimdir; scott scale 30 karbon ''

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında Kudret Kurtcebe tarafından paylaşıldı.

  1. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.537
    Beğeniler:
    40.981
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    [​IMG]

    scale 30 karbon......2008 de görüntüsü bu değil idi önden fox maşa satıldı ikinci eli 500 liraya gitti bana artıları vardı tabi ama sadece offroadda düz asfalt yollarda amortisörün iyi olması bi anlam teşkil etmiyor yıllardır aradığım bisiklet cyclo cross yol bisikletleri idi ne 70 lerde ne 90 lerde hiç bi firma getirmedi en sonunda mustafa dostum getirtti evet focus alman malı cyclo cross yol bisikleti...kenan amcanında var ben ona öyle diyorum cannondale cyclo cross yol bisikleti tabi o da güzel ...ve scott ında var 2012 katologlarına baktım uzaktan aynı yukardaki bisikletime benziyor ama yarış gidonu var onlarda ve en büyük diş ise 46 ...
    açıkçası sürat 28 dir ve 1.32 teker olması lazım ..stabilizeye girmek için yalnız yarış gidonlu saykoları kullanabilmek için epey antreman lazım sert zeminlerde ,yarış gidonu tecrübe gerektirir...yukardaki kadro large dır ve arka jant oturmuştur mm fark ile teker 1.32 dir bundan daha kalını arkadan sürter 1.35 ve üstü tekerler benim için artık yok....1.32 in altına inmek ise imkansız çünki sert zeminlere giriyorum ilerde yapılırsa sayko tarzı 1.25 ler o vakit olurda ama benim kadroya yakışmaz o tekerler....
    evet fox yüzlük amortisör 1.540 ,bir kilo 540 gram idi ama takdığım aliminyum çatal 810 gram tabi bisiklet önden hafifledi....şimdi stabilizede ve sert düz toprakta haliyle direk şiddet bileklere gelmekte ama onunda çaresi var şiddeti emen aparatları almak ......bu konuyu araştırıyorum..tahminimce çatalın her iki ucuna monte edilmekte...
    frenler v fren dir aslında ama yol yarış bisikletlerindeki gibi değil ,emniyet açısından v fren kullanılmakta focus saykoda v frenleri gördüm...sadece asfaltta gitmek isteyen yol bisikleti alacak ama stabilizeyi sert düz toprağı unutacak...
    etaplarımız stabilize yollar ile doludur ve sonunda bisikleti dönüştürerek güzergahlara hazırladım..şile ve bıçkıdere etaplarında stabilize yollar dönüşte çoktur..malum her yer asfalt değil...teker olarak maxxis overdriver maxxprotect 1.32 kullanıyorum stabilizeye uygun dişler çok büyük değil ...yalnız focus alman malı saykonun tekerleri continental idi dişler büyük idi asfaltta keser hızı ve teker 1.32 idi...continental kullanmıştım 26 tekerde gerçekten arazide çok işe yarıyordu..bisikletin gidonunu yarış yapmayacağım çünki trafik içersinde aşağıya düşüyorum açı bakımından bu da bende tedirginlik yaratıyor mtb gidonu olacak .....hem stabilizede bana güven vermekte ...ayna kol slx dir ama 44 diş en büyüğü bu da hızı etkilemekte ama şimdilik 46 dişliye geçmek istemiyorum bunun nedeni ön aktarıcı lx de değişecek açı tutmamakta ön aktarıcı ve arka aktarıcı xt deore tam 50.000 km ye dayandı banamısın demiyor ama bakıma sürekli giriyor her 100 km üstü antreman sonunda temizliyorum arka aktarıcıyı...
    jantlar alexrims tabi bu jantların akordu bozulacak 50.000 km de asla bozulmadı eski crossride mavic jantlar ama onlar 26 jant idi ..

    önemli dip not ...
    resimdeki tekerler haçısın urban tur aman aman kullanmayın sorunlu bu tekerler .....
     
  2. Cengiz Gökalp

    Cengiz Gökalp Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Ekim 2011
    Mesajlar:
    806
    Beğeniler:
    337
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    ne yaptın sen öyle :D
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  3. Halil EROĞLU

    Halil EROĞLU Aza

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.756
    Beğeniler:
    1.126
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Katliam :freak_ani
     
  4. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.537
    Beğeniler:
    40.981
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    dönüşüm oldu...ama her yola giriyor sert düz toprak artı stabilize ve asfalt daha ne olsun..
     
  5. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.537
    Beğeniler:
    40.981
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    bu size katliam gibi gelebilir ama beni fişekliyor 26 dan 28 e evet cyclo cross scottlar çok pahalı....ne yapalım banka soyarsak alırız ....;)
     
  6. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.537
    Beğeniler:
    40.981
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    [​IMG]

    bisikletin eski hali truativ ayna kol var idi sonra slx oldu ve avid hidrolik frenler sonra slx oldu ve cross ride jantlar hakikaten bir numara idi ama bu bisiklet ile uzun asfalt yollarda ve stabilizede hıza geçemiyordum teker çapı 26 idi eski yol bisikletçisiyim 70 lerde yol vardı altımda pejo ama onunla sadece asfaltta kalıyordum ağırdı üstelik....sonuç, tarzımız belli cyclo cross yol canavarları 28 jant..
     
    bahtiyar közen bunu beğendi.
  7. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.537
    Beğeniler:
    40.981
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    [​IMG]


    grafiğin en üst noktası 1200 yuro cyclo cross scott cx team...2012 model.........
     
  8. Halil EROĞLU

    Halil EROĞLU Aza

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.756
    Beğeniler:
    1.126
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Aslında hoşuma gitmedi değil. Ben de o aletlere o civarda meblağlar verecek biri değilim kesinlikle; ama bu değişimi görünce içim cız etmedi değil. Yine de istediğinize kavuşmanızı dilerim...
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  9. akifberkant

    akifberkant Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.158
    Beğeniler:
    1.169
    Şehir:
    -Kırklareli-İstanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Değişime devam, tam hız makinesi olmuş Kudret ağbi, güle güle kullan
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  10. Emre Gözütok

    Emre Gözütok Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    741
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    4.Levent-İSTANBUL
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Aman abi 'bu bir soygundur' diye de çalmazlar inş bisikleti :)

    istediğine yakın yapmışsın bisikleti abi kazasız belasız kullan :)
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  11. Cengiz Gökalp

    Cengiz Gökalp Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Ekim 2011
    Mesajlar:
    806
    Beğeniler:
    337
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    scott markası bisikleti senden alır :)
     
  12. Onur Şenel

    Onur Şenel Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Güzel bisiklet. Güle güle kullan Kudret abi. Benim merak ettiğim konu arka fren yok mu ben mi göremiyorum :)
     
  13. Halil EROĞLU

    Halil EROĞLU Aza

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.756
    Beğeniler:
    1.126
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Eski usûl, sağ ayak tabanını geriye atıp lastiğin üstüne oturtup gerekli hız kesilmesi işlemini gerçekleştiriyor :cool:
     
    Onur Şenel bunu beğendi.
  14. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.537
    Beğeniler:
    40.981
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    ha hah çok doğru valla alırlarmı alırlar itibarımızı beş paralık ettin diye...

    ;)
     
  15. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.537
    Beğeniler:
    40.981
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    sakın ha beni taklit etmeyin evet en kısa zamanda çare bulunacak şimdi arkaya avid mekanik disk fren olacak ....
     
    Onur Şenel bunu beğendi.
  16. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.537
    Beğeniler:
    40.981
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    evet eski üsülde ayakkabı dayanmaz bu seferde..;) yalnız şaka bi yana avid takılacak tabi arkaya bu gün antreman var,saat 05.45 de çıkacağım, antreman sonrası bisikletçiye gidip parçaları takacağız ön taraftaki slx in kaliperinin bir parçası koptu ama sağlam tutuyor vida oynamıyor yerinden ama tabi sonunda o vidanın hemen önündeki pul kırılabilir stabilizelere çok giriyoruz ,önceden tedbir alacağızda ,bu vaziyette çok kullandım ama kimse beni taklit felan etmesin inişlerde asla süratli inmedim bu günde inmeyeceğim kontrollü iniş ...ön fren çok sert duruyor kökleme yaparsak havada uçarız tabi...
     
  17. YusufCan

    YusufCan Yeni Üye

    Kayıt:
    5 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    48
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Bisiklet Çağ Atlamış. :D
     
  18. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.537
    Beğeniler:
    40.981
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    çağmı atladık yoksa katliammı yaptım belli değil ama şu bi gerçekki eski 26 janttan daha süratli oldu tarz olarak cyclo cross yol bisikletini severim bu istanbulda etaplar saykoya göre özellikle bıçkıdere ve şile dönüş eski şile yolu ve ulupelit buralar tamamiyle stabilize her yerde asfalt yok olanda hikaye asfalt yol bisikleti düşünmüyorum artık..
     
    YusufCan bunu beğendi.
  19. bahtiyar közen

    bahtiyar közen Bisikletkolik

    Kayıt:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.360
    Beğeniler:
    1.313
    Şehir:
    istanbul-anadoluhisarı
    Adı:
    Bahtiyar Közen
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    kudret abi biz devrim yaptık başka arkadaşlar da bu taktiği kullanacak eminim bisiklet istanbul yollarına uygun oldu
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  20. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.537
    Beğeniler:
    40.981
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    bahtiyar biz biliyorsun etaplarımıza göre bisiklet tasarımına gittik istanbulun tüm yollarının altını üstüne getirdik hızımızı alamadık izmite uçtuk kartepelere baktık iznik e gittik gördükki stabilize yani ucuz yol çok çünki ülkede para yok abd 'deki gibi cillop asfalt yok burda abd de ve avrupa da yollarda tamamiyle pinarello yol bisikleti kullanılır ya da diğer iddalı yol bisikleti yapan firmaların bisikletleri..bu ülkede asfalt yoktur asfaltın kralını norveçte sene 1980 de gördüm o vakitler ne mtb si daha doğmamıştı mtb millet norveçte paso şehir bisikleti ve yol kullanıyordu abd den geldi bu rüzgar yani mtb ,adam dağda bisiklet nasıl sürülür diye düşündü ve mtb yi yarattı bunu yaratan adam bu bisikleti asfaltta sürün kardeşimmi dedi..hayır haşa...şimdi hidrolik fren sistemi dağ için gerekli ama stabilizede ve asfalt yollarda ne gerek var hidrolik yağlı fren sistemine sert arazi için kontrol iyi sağlanır hidrolik yağlı bisiklet ile o kartepenin 5 km lik son derece sert kayalıklı yolda fox maşa ve hidrolik sistemler beni gaza getirmiştir aldığımız bisiklet mtb ise onun yeri dağdır sert zeminlerdir bu tarz bizim değildir tarzımız cyclo cross yol 28 janttır. hem stabilizede sürat yapacağız hem asfaltta ve hemide sert düz toprak yolda daha ne olsun kardeşim bizi kim tutar yahu..;)
     
    bahtiyar közen bunu beğendi.