geçen kış evanscycles'dan bir garmin edge 500 aldım. bir süre sorunsuz kullandım, fakat 1 ay kadar önce hız göstergesinde anormallikler başladı. sürüş sırasında hız sürekli sıfıra düşüyor ve tekrar yükseliyordu. denemediğim şey kalmadı, en sonunda karaköy'deki baytekin'e götürdüm.
bir hanımefendi vardı ismini hatırlamıyorum, çok yakın ilgilendi sağolsun. parça değişimi olmadığı sürece servis ücreti almayacağını ve bisiklet üzerinde bizzat test edeceğini söyledi.
bir süre sonra cihazı aldım, tamamen sıfırladıklarını ve yeniden sistem yüklediklerini falan söylediler. test de edilmiş, sorun hallolmuş.
fakat cihaz sıfırlanmamıştı; profl bilgilerim ve turlarım kayıtlıydı. daha kötüsü sorun aynen devam ediyordu.
tekrar servise bıraktım, bu sefer de düzelmezse yenisiyle ücretsiz olarak; veya bir üst modelle fiyat farkını alarak değiştireceklerini söylediler. yurtdışı garantiyi 1 yıl boyunca kabul ediyorlarmış.
yine cihazın sıfırlandığını ve test edildiğini söylediler, cihaz yine teslim ettiğimden farksız haldeydi. dosyalar içinde duruyor, sorun aynen devam ediyor..
bugün tekrar gittim, girişteki görevli faturayı aldı ve depoyu aradı. bir adet edge 500 getirin dedi. sorunun bu kadar kolay hallolacağına inanamadım.
daha sonra öğrendik ki depoda edge 500 yokmuş. görevli içeri gitti geldi, "şirket yetkilisiyle konuştum nereden aldıysa oradan değiştirsin diyor" dedi.
haklılar mı? belki. cihazı onlardan almadık sonuçta. ve biz böyle bir ülkeyiz. buradaki distribütörden yurtdışı fiyatının iki katına cihazı almak zorundasın. yoksa garmin gibi bir marka bile olsa herhangi bir güvencen yok. tamir de edemiyorlar, başının çaresine bakmak zorundasın.
herkesin bilgisi olsun diye bu konuyu açtım. bir arkadaşımın daha aynı şekilde edge 500'ü bozuldu. şimdi garmin USA'e mail falan atarak sorunu çözmeye çalışacağız.
bir hanımefendi vardı ismini hatırlamıyorum, çok yakın ilgilendi sağolsun. parça değişimi olmadığı sürece servis ücreti almayacağını ve bisiklet üzerinde bizzat test edeceğini söyledi.
bir süre sonra cihazı aldım, tamamen sıfırladıklarını ve yeniden sistem yüklediklerini falan söylediler. test de edilmiş, sorun hallolmuş.
fakat cihaz sıfırlanmamıştı; profl bilgilerim ve turlarım kayıtlıydı. daha kötüsü sorun aynen devam ediyordu.
tekrar servise bıraktım, bu sefer de düzelmezse yenisiyle ücretsiz olarak; veya bir üst modelle fiyat farkını alarak değiştireceklerini söylediler. yurtdışı garantiyi 1 yıl boyunca kabul ediyorlarmış.
yine cihazın sıfırlandığını ve test edildiğini söylediler, cihaz yine teslim ettiğimden farksız haldeydi. dosyalar içinde duruyor, sorun aynen devam ediyor..
bugün tekrar gittim, girişteki görevli faturayı aldı ve depoyu aradı. bir adet edge 500 getirin dedi. sorunun bu kadar kolay hallolacağına inanamadım.
daha sonra öğrendik ki depoda edge 500 yokmuş. görevli içeri gitti geldi, "şirket yetkilisiyle konuştum nereden aldıysa oradan değiştirsin diyor" dedi.
haklılar mı? belki. cihazı onlardan almadık sonuçta. ve biz böyle bir ülkeyiz. buradaki distribütörden yurtdışı fiyatının iki katına cihazı almak zorundasın. yoksa garmin gibi bir marka bile olsa herhangi bir güvencen yok. tamir de edemiyorlar, başının çaresine bakmak zorundasın.
herkesin bilgisi olsun diye bu konuyu açtım. bir arkadaşımın daha aynı şekilde edge 500'ü bozuldu. şimdi garmin USA'e mail falan atarak sorunu çözmeye çalışacağız.