Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

böyle bişey gördünüzmü

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında otec tarafından paylaşıldı.

  1. otec

    otec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Şubat 2006
    Mesajlar:
    958
    Beğeniler:
    792
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaşlar hiç böyle bi şey gördünüzmü. 30km gibi bi hızla giderken kenardaki çukura mecburen girdim. veee

    [​IMG]

    yay may ne varsa fırladı gitti.. gitti ama nereye :confused: sağ omuzuma çarptı ve yere düştü. bi an ne olduğunu anlayamadım. ya omuzuma değilde çeneme veya çenemi ıskalayıp burnuma, yanağıma, gözüme, kulağıma gelseydi. :sonst1zde :sonst1zde eyvah eyvah... hiç düşünemiyorum. trafikte vızır vızır :46: :46:

    ucuz atlattım yani.. :dua:

    bu aralar böyle kullanıyorum yumuşak yumuşak
     
  2. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Gerçekten büyük geçmiş olsun :(. Peki marka/modeli nedir bu maşanın?
     
  3. gugus

    gugus Kıdemli Üye

    Kayıt:
    17 Mart 2006
    Mesajlar:
    256
    Beğeniler:
    178
    Şehir:
    Turkiye
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Bak su ise ya.....:( :( :( Dostum sansliymissin. Gecmis olsun, dedigin gibi kotu bir tesaduften buyuk bir sekilde etkilenmemissin!


    Tekrar gecmis olsun...
     
  4. Mustafa KILIÇ

    Mustafa KILIÇ Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2004
    Mesajlar:
    242
    Beğeniler:
    362
    Şehir:
    Samsun
    Adı:
    Mustafa Sedat KILIÇ
    Seviye:
    Büyük geçmiş olsun.
    30'da çok sert sayılmaz belki ama yine de sürprizlere açık olan yerlerde yumuşak yumuşak gitmekte yarar var.

    Geçmiş olsun tekrar. Kazasız günler.
     
  5. otec

    otec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Şubat 2006
    Mesajlar:
    958
    Beğeniler:
    792
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    saol halil. markası judy xc çoook eski bi model :) bu ararlar sağ tarafı boş. acaba sağ kolu kessem lefty gibi olurmu :p
     
    Samet SERTER bunu beğendi.
  6. otec

    otec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Şubat 2006
    Mesajlar:
    958
    Beğeniler:
    792
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    yumuşak yumuşaktan kastım sağ tarafın içi boş ya, amotisor yumuşak yumuşak :) ben yine her zamanki gibi ;)

    çok teşekkürler (herkeze)
     
  7. Murat EVGİN

    Murat EVGİN Bisikletkolik

    Kayıt:
    9 Kasım 2004
    Mesajlar:
    1.015
    Beğeniler:
    1.063
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    büyük gecmiş olsun allah korumuş.
     
    otec bunu beğendi.
  8. Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.035
    Beğeniler:
    3.680
    Seviye:
    geçmiş olsun.dediğiniz gibi parça Allah korusun riskli bir bölgeye de gelebilirdi.ucuz atlattığınıza sevindim.
     
    otec bunu beğendi.
  9. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Lefty "gibi" olur :D Kullanmadığın sürece sorun yok :D zaten kullanamassın da :) Bu arada Judy XC, Rock Shox'ın bir maşası. Tahminim öyle olmasının nedeni yılların verdiği yorgunluktur. Maşandan fırlayanları da alıp işinin ehli bir bisikletçiye gidip bakımını ve tamirini yaptırırsan, sana yollarda ve dağlarda eskisi gibi eşlik etmeye devam edecektir :).
     
    Tuğrul ve otec bunu beğendi.
  10. otec

    otec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Şubat 2006
    Mesajlar:
    958
    Beğeniler:
    792
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    herkese çok teşekkürler.:)

    değerli bilirki kişi:D tahminin doğru. hiç bakım yapılmayan bi judy, en sonunda kısmen iflas etti:bayrak: parçaları yoldan toplamıştım zaten. biskletçiye gitmeden önce benim kurcalamam lazım:) yoksa rahat edemem. e birazda tembelim elim deymiyo:p

    bi elime alırsam:D
     
  11. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Adım çıkacak bilir kişiye ondan korkuyorum :D. Neyse... :)
    www.rockshox.com adresinden manuellerini indirip, eğer biraz beceri biraz da merakınız var ise maşanızın bakımını kendiniz de yapabilirsiniz. Judy çok karmaşık bir maşa değildir diye tahmin ediyorum. Ancak yedek parça konusunda işiniz zor tabi... :(
     
  12. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Kardeşim büyük geçmiş olsun. Allah daha beterinden saklasın. Amam dikkat kardeşim. :(
     
  13. otec

    otec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Şubat 2006
    Mesajlar:
    958
    Beğeniler:
    792
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:

    AMİN kardeşim. saol
     
  14. otec

    otec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Şubat 2006
    Mesajlar:
    958
    Beğeniler:
    792
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:

    yanii... nesi varki, bi yay bi elostomer(doğrumu yazdım bilirkişi:D )
     
  15. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Otec, selamlar. Konuya geç geldim ama, öncelikle atlattığın kaza için geçmiş olsun.
    Sebebi ziyaretim, similiarlarına bayıldım valla ya. bunu demeden de edemedim.. ne şirin şeyler :)p ).. kuru kafanın da alt çenesi oynayıverse daha sevimli olurmuş belki, insana bozuk ön çatalını bile unutturur bunlar valla. :D

    Mesajım konuyla alakasız oldu kusura bakmayın...hemen çıkıyorum aradan..
    Kolay gelsin...
     
    otec bunu beğendi.
  16. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Elostomer --> Elastomer :)
    bilirkişi --> Halil İ. Öztürk :D

    Sadece 2 düzeltme gerekiyordu, düzelttim :p :D
     
  17. otec

    otec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Şubat 2006
    Mesajlar:
    958
    Beğeniler:
    792
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:

    zaten kafama takmamıştım. :winkenlux yinede teşekkürler.
     
  18. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.827
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    büyük geçmiş olsun allah büyük bi beladan seni korumuş vallah..
     
    otec bunu beğendi.
  19. ismailofli

    ismailofli Bisikletkolik

    Kayıt:
    7 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.033
    Beğeniler:
    468
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    birader geçmiş olsun.bizdede olurmuki böyle şeyler!!!!!!! korktum şimdi..
     
    otec bunu beğendi.
  20. otec

    otec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Şubat 2006
    Mesajlar:
    958
    Beğeniler:
    792
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    eyvallah birader.. fırayan parçaları toplamıştım zaten. buna sebep olan (ben değilim tabiki ;) ;) ) yayı, elastomeri içerde sıkıştıran kapak gevşemiş gevşemiş en sonundada fırladı..

    şöylede olabilirdi; nerden baksak 6 aydır yıkanmayan, 2 senedir bakımı yapılmayan bi pislet. :eek: belki biraz ilgi görse fark edilirdi:rolleyes: önlem alınırdı, gevşeyen vida sıkılırdı yanii..
    (öyle veya böyle.. o zımbırtının gevşemesi..???????:eek: :eek:



    (03-06) 16 gün sonra gördüm nihayet..:) saol dostum

    kazasız belasız günler _herkese_