Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

BorLa alamıyorum(yorum yazandan ALLAH razı olsun)

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Süleyman Onur Dülger tarafından paylaşıldı.

  1. Süleyman Onur Dülger

    Süleyman Onur Dülger Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.009
    Beğeniler:
    508
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157:

    arkadaşlar dün ayın 20 si olduğu için kredi kartıyla 2007 borla alacaktım fakat ayın 20si geldi ben alamıyorum.her yer havale eft ile istiyor.
    bisiklet.com --- stok yok
    kackarbisiklet.com --- internetten satmıyor.
    macerasepeti.com --- havale istiyor
    spormarketim.com --- bune be 470 ytl istiyor saçmalık 2008 modeli bile daha ucuz
    deltabisiklet.com --- borla yok
    bikeandoutdoor.com --- 2008 var olsa neyse ordada stok yok:D
    sedabisiklet.com --- okadar email attım cevap yok.
    erdoganlarbisiklet.com --- borla yok:D
    eforbisiklet.com --- borla yok:D
    bunun gibi birkaçtane daha
    ya arkadaşlar çıldırmak üzereyim.forum büyüklerinden birkaç kişiye sordum dedikleri bütün siteleri denedim yok yok yok ben böyle alışverişin...
    lütfen yardımcı olan birinden ALLAH razı olsun.Eskişehir'deyim.Tek umudum akın bike eskişehirde tek kaliteli bisikletçi.umarım o getirir.
    :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157:
     
    ramazanzerey bunu beğendi.
  2. zafersidal

    zafersidal Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    950
    Beğeniler:
    666
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    geçmişolsun .murat abi(akın bike)a bi sor sedona getiriyordu o sana yardımcı olabilir
     
  3. mecaoz

    mecaoz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    492
    Beğeniler:
    197
    Şehir:
    aa
    Seviye:
    benim aklıma ilk olarak su geldi

    eger butceni artırabilirsen baska bir markaya yada modele yönel
     
  4. Burak Özen

    Burak Özen Bisikletkolik

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.490
    Beğeniler:
    620
    Şehir:
    İstanbul, Üsküdar
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Yine İstanbul'da "Aslı Bisiklet" var.bildiğim kadarıyla sedona dispritörlüğü gibi bi yer.Orada vardır büyük ihtimal.ama Eskişehirde oturuyosun teslimat olayını bilemem.Bi irtibata geç derim Aslı Bisikletle;)
     
  5. yighitjan

    yighitjan Bisikletkolik

    Kayıt:
    1 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.018
    Beğeniler:
    314
    Şehir:
    Ankara/Dikmen
    Seviye:
  6. Hakan Yazman

    Hakan Yazman Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2004
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    5.674
    Şehir:
    Alanya/İstanbul
    Seviye:
    Bak benim aklıma ne geldi, madem illa kredi kartı ile alacaksın, istanbulda da kaçkar bisiklette varmış, şimdi eskişehir e muhtemelen 30-40 ytl kargo ödiyecektin, onun yerine bu parayla (tren varsa baya daha bi ucuza) istanbula gel bisikletini al götür ... Bir diğer aklıma gelen de gittigidiyor üzerinden %10 kadar fazladan ödeyerek (ordan üye birini bularak vs) yine KK ile hatta taksitle alabilirsin. Herşeyin çaresi bulunur...
     
    Süleyman Onur Dülger bunu beğendi.
  7. Süleyman Onur Dülger

    Süleyman Onur Dülger Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.009
    Beğeniler:
    508
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    yorum yazan herkese çok teşekkürlerimi sunarım.
    murat abiye kaç kez sordum ne dediği belli değildi.birde ben 2007 getirecek sanıyordum:D2008 getirecekmiş.ama kesinmiş nisanda 335$ en kârlı böyle olacak.
    ama çatlıcam ya nası geçecek günler:)geziyede gelemiyorum zaten:)
     
    ramazanzerey bunu beğendi.
  8. Kir-pi

    Kir-pi Biyomedikal Enginar

    Kayıt:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    858
    Beğeniler:
    252
    Şehir:
    ANKARA-ESKİŞEHİR
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    761i kaça getirecekki?(2008)bende yarın gidip sorayım.Nisanda kesin ama dimi?
     
  9. Süleyman Onur Dülger

    Süleyman Onur Dülger Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.009
    Beğeniler:
    508
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    evet kesin zaten fiyatlar aynı internettekiyle.
    borla 2008 internette de 335$ akında da
     
    ramazanzerey bunu beğendi.