Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

bmx modelleri

Konu, 'BMX' kısmında aycan5567 tarafından paylaşıldı.

  1. aycan5567

    aycan5567 Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    zonguldak
    Ben 11-12 senedir bisiklete biniyorum.Youtubeden videoları izledim bunny hop falan böle şeylerin en iyi bmxlerde yapıldığını gördüm.Bana gereken bmxi arıyorum.
    boy 1.75 kilo 65 ve hareketleri yaparken çok düşüp kalkacağım için sağlam bişiler arıyorum.Model isimlerini istiyorum ama burda pek seçme şansı olmuyo insanın:D o nedenle bisiklet alırken nelere dikkat etmem gerektiğini söylerseniz sevinirim.Altımdaki bisiklet 4. bisikletim olduğu için babamdan nakit alma durumum yok o nedenle ne kadar ucuz(ve sağlam ve hafif) olursa o kadar iyi olur diye düşünüyorum.Bu arada zonguldakta oturuyorum zonguldaklı arkadaşlar varza mağaza isimleri alabilirim.
     
  2. aycan5567

    aycan5567 Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    zonguldak
    hiç yardım eden yok mu yaw? :(
     
  3. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Valla öncelikle Zonguldakta çeşit nedir bilmiyorum...Ama bencekargo yoluyla sağlam bişeyler almak daha mantıklı olacaktır...

    Eğer sağlam birşeyler istiyorsan ucuza çıkmayacaktır...

    Şuanda Türkiye'de fiyat performans alanında eniyi BMX gt'dir...400-600 arası değişiyor fiyatları...
     
  4. mirraco

    mirraco Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğeniler:
    43
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    aycan kardesım extreme bmx bolumnde mirraco&dave mırra dıye bır bolum var oraya bakarsan bmx modellerı koydum orayı bır ıncele bu sene 2008 modellerıde gelıcek subat ayında.
    basarılar
     
  5. aycan5567

    aycan5567 Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    zonguldak
    peki ben bi ustaya yaptırsam nelere dikkat ediyim? daha önce yaptırıp da bisikletinde sorun çıkan oldu mu? ve yaptırırsam gt aire benzemesini isteim ama .
    fenler disk mi olsun lastikler,aynakol falan naslı olsun