Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bmx Hakında(acil)

Konu, 'BMX' kısmında cooper095 tarafından paylaşıldı.

  1. cooper095

    cooper095 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul/Silivri
    Seviye:

    13 yaşındayım
    şuan yalovadayız yarın babamın işi nedeniyle istanbula gidicem gitmişken bmxde almak istiyorum o yüzden size danışıyım dedim

    1.50-1.52 cm boyum var
    38 kg 'ım

    700-800 ytl param var

    yarın hemen gidip alıcam,,bi daha bu şansı yakalayamam

    bana uygun bmx i ve alabileceğim yeri sölerseniz sevinirim

    bu arada ben beone twice alıcakım erdoğanlarbisikletten ama forumda önermemişler nedense

    beone twice yi öneren varsa onu alabilirim çok hoşuma gitti de başka bmx nerelerde var bilmediğimdendir

    abilerimden yardım bekliyorum yanlız yardımınız bu gün ve acil olsun yarın gidicem hemen alıcam(yoksa bi daha 3-4 sene beklerim):(

    cooper95@windowslive.com
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  2. HeriF

    HeriF Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    .
    Seviye:
    bence beone twice alabilirsin en azından sağlam bir bmx ancak ağır olması sorun yaratabilir birde flatlandmı street mi yapçaksın sölersen daha iyi olur:)
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  3. cooper095

    cooper095 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul/Silivri
    Seviye:
    kaç kilo olduğunu biliyomusun peki:) ağırlık o kadar önemlimi bir bmxde :)

    ben ne biliyim

    bunny hop
    bunny hop 180-360
    grind
    barspin
    wallride
    boomerang
    tail-whip(flatlandaki yerde kadro çevirme:))
    decade
    ön tekerde geri geri gitme
    ön terker ve arka tekerde sekme gibi hareketleri yapmak istiyorum 700-800 ytl bütçem var
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  4. HeriF

    HeriF Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    .
    Seviye:
    16-17 kg civarı bişey

    ve o saydığın hareketleri anca freestyle bmx de yaparsın onlarda gt bmxler dir .
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  5. cooper095

    cooper095 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul/Silivri
    Seviye:
    anlamadım daha açıklayıcı anlatçak abilerim varmı :)
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  6. QFSYSTEM

    QFSYSTEM Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    220
    Beğeniler:
    167
    Şehir:
    ISTANBUL / ANADOLU YAKASI
    Seviye:
    flat yapcaksan gt slammer; street yapcaksan gt zone
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  7. QFSYSTEM

    QFSYSTEM Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    220
    Beğeniler:
    167
    Şehir:
    ISTANBUL / ANADOLU YAKASI
    Seviye:
    flat(yer hareketleri) mi yapcam;street(ordan burdan, merdiwenden atmalama demirlerden kayma falan)mı yapcan;yoksa bizim burada rampa war ondan uçucaz mı dion önce ona karar wer!vermediysen1-2 video izle (googledan aratsan çıkar)karar wer sonra gel...
    Alıcak bi yer soruyosan hkk abi war kadıköy bisiklet ewi doğru yer doğru kişi:D...
    kadıköyde salı pazarının kurulduğu yerde kime sorsan bilir zaten...

    yukarda saydığın hareketlerde flatland, street karışıkda...
     
    mmmeeemmmooo ve Hakkı Özen bunu beğendi.
  8. cooper095

    cooper095 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul/Silivri
    Seviye:
    hareketleri oraya saydım onları yapıcam yani freestyle hangisi alıyım gt zone mi slammer ı sevmedim

    3 parçası yok

    street ve flatland ı açıklamana gerek yoktu ben biliyodum zaten :)

    sağol yinede


    hkk bmx in msn adresi yada internet sitesi varmı

    ben x4tune diye bir yer buldum gt performer i beğendim bide el-centro

    bide yeşil bisiklet diye bi yer var :)
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  9. tugayabicim

    tugayabicim Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    87
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bnce performer x4 tune dan alabilirsin beone fln hikaye
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  10. cooper095

    cooper095 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul/Silivri
    Seviye:
    bu beone hikayesini bana anlatçak varmı :)
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  11. cooper095

    cooper095 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul/Silivri
    Seviye:
    sitesine girdim ama hiç ayrıntılı bi site değil :(

    fiyat veya sipariş verme yok
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  12. cooper095

    cooper095 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul/Silivri
    Seviye:
    [​IMG]

    slammer ın bu rengini çok beğendim bu arada kaydettim hkk bmx i ama kabul etmedi galiba

    ama çok çocuksu geldi sadece rengini beğendim

    selesi

    s kol

    pedalları :( olmamış o renge
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  13. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    İstanbul'a geldiğinde beklerim, sana yardımcı olurum.(hkk bmx team).
     
    mmmeeemmmooo ve İbrahimBAKAN bunu beğendi.
  14. BursALı BMX

    BursALı BMX Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    151
    Beğeniler:
    112
    Şehir:
    BMX Selesi yada Peg Tepesi
    Seviye:
    Bence hiç te çocuksu değil.Bana werseler ben alırım şahsen. :D :D
     
    mmmeeemmmooo ve Hakkı Özen bunu beğendi.
  15. BlackDahliaMurder

    BlackDahliaMurder Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    43
    Şehir:
    Beşiktaş / iSTANBUL
    Seviye:
    hahah maşallah wallride, tailwhip, grind falan bayağı bir gaza gelmişsin ama videolardaki kadar kolay şeyler değil. çok çalışma, çok düşme gerektireceğini düşündüğüm için sağlam bir bisiklet lazım. beone vs boşver.. kadıköydeki x4tune'dan bi gt slammer veya o ayarda birşeyler almanı öneririm. götürsün seni uzunca bir süre.
     
    mmmeeemmmooo ve Hakkı Özen bunu beğendi.
  16. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    Ben sana GT Zone tavsiye ederim,söylediğin hareketler genellikle sokak tarzına giriyo,boyuna göre düşünüdüğümüz zaman Zone kısa bi kadro,üzerinde çok rahat edersin.
    Beone ise ayrı bi marka,forumdan Muhammed kullanıyodu,memnun ama GT alsam daha iyi olur gibi bişeyler diyodu sanırım:),bi de Beone kadrolar demir,GT kadrolar ise Cro-moly(daha dayanıklı),seçim senin.

    GT düşündüğün zaman X4tune,Yeşil Bisiklet ve Kadıköy Bisiklet Evi'nde bulabilirsin,adres ve telefonlarını da google.com'dan görebilirsin zaten,inşallah cevap geç olmamıştır;)
     
    mmmeeemmmooo ve Hakkı Özen bunu beğendi.
  17. adonay

    adonay Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    ist/kadıköy
    Seviye:
    gt beone dan çok daha kaliteli bi marka..twice yi arkadaşım aldı hiç memnun değil.. ve yiğenimde performer kullanıyo o çook memnun. o saydığın hareketleri performer la çok daha rahat yaparsın. . düzenleme:pardon zaten yazmış görmemişim
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  18. cooper095

    cooper095 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul/Silivri
    Seviye:
    dediklerinde haklısın ancak gaza gelmek yakışmamış
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  19. cooper095

    cooper095 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul/Silivri
    Seviye:
    geç olmadı ilk önce compe vardı gt zone değil o na baktım beğenmedim sarı bi bisiklet gördüm gt air onu aldım çok rahat ve güzel jantları hele manyak :)
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.
  20. cooper095

    cooper095 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul/Silivri
    Seviye:
    hadi ya bilseydim gt performer alırdım:( :( :( :( :(

    ama gt performer in ağır olduğu için almadım

    ben 38 kg gt performer ağır diye biliodum kaç kilo bilen varmı:eek:
     
    mmmeeemmmooo bunu beğendi.