Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisikletle Turkiyede Sahİl Turu Ne Dersiniz???

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında Ceyhun Oğuz tarafından paylaşıldı.

  1. Ceyhun Oğuz

    Ceyhun Oğuz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    615
    Beğeniler:
    327
    Şehir:
    Tarsus
    Seviye:
    ...BISIKLETLE AKDENIZ TURU...
    ARKADASLAR SAGOLSUN MEHMET ONKAN ABIME BURDAN TŞK EDIYORUM BU KONUYU ONUN SAYESINDE ACTIK...BIZ SIZIN GIBI BISIKLET SEVERLERLE BIRLIK OLUP GUZEL BIR BISIKLET TURU YAPMAK ISTIYORUZ...

    ...GUZELGAH VE TARIH...

    TARSUS+MERSIN+ANTALYA+MUGLA+AYDIN+İZMİR=980 KM

    +MANISA+USAK+AFYON+AKSARAY+NIGDE+ADANA+MERSIN=1071 KM

    ÖZEL OLARAK DURULACAK YERLER:

    1:BU YERLERI TURUMUZA GELECEKLERLE BERABER KARAR VERILECEK.

    NOT:

    1) TURUMUZ TAMAMEN EGLENME,ARABA İZİ OLAN YERLERI TEKER IZI YAPMA,EKSOZ DUMANI KOKAN YERLERE PEDALIN GUCUNU GOSTERME TURUMUZUN AMACI...
    2) BU TURDAN HICBIR MADDI BEKLENTIMIZ YOKTUR DEDIMIZ GI SADECE EGLENCE VE BANA TARSUSDAN ITIBAREN BANA ESLIK EDECEK VEYA MERSINDEN BIRI LAIZM LUTFEN EMEGE SAYGI KAPSAMINDA CVP YAZIN ITIBATA GECMEK ICIN

    TELEFON NO:05388243258 (LUTFEN MESAJ ATIN ARAMALARA CVP YOK)
    MSN:ceyhun.555@hotmail.com

    ÖNEMLİ
    Bırde turumuzun harıtasını cızdım nasıl koyacagım konusunda yardımcı olurmusunuz tesekkurler...
     
    memet_26 bunu beğendi.
  2. memet_26

    memet_26 Üye

    Kayıt:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    arkadaşlar ceyhun arkadaşımız gerçekten güzel bir plan hazırlamış ve kendiside gerçekten böyle organizasyonlara karşı çok meraklı bir arkadaşımız ltfen onu yalnız bırakmayalım teşekkürler
     
  3. fatihgüven

    fatihgüven Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.888
    Beğeniler:
    856
    Şehir:
    topçular/eyüp/istanbul
    Seviye:
    geri tuşuna tıklayın ve mesajınızn birkaç altındaki mesaja bakın işinize yarayacaktır:)
     
  4. Ceyhun Oğuz

    Ceyhun Oğuz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    615
    Beğeniler:
    327
    Şehir:
    Tarsus
    Seviye:
    sagol abım sende olmasan sımdıden bır kısı buldum da FATIH GUVEN ın ne demek ıstedını anlamadım...acıklarsa sevınırım
     
  5. fatihgüven

    fatihgüven Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.888
    Beğeniler:
    856
    Şehir:
    topçular/eyüp/istanbul
    Seviye:
  6. Ceyhun Oğuz

    Ceyhun Oğuz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    615
    Beğeniler:
    327
    Şehir:
    Tarsus
    Seviye:
    ii ama fatıh guven ne demek ıstıyo anlamadım dedıgım gıbı :D
     
  7. Ceyhun Oğuz

    Ceyhun Oğuz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    615
    Beğeniler:
    327
    Şehir:
    Tarsus
    Seviye:
    pardon yanlıslıkla yazdım kardes fatıh guven sagol senıde gezımızde gormek ısterız???
     
  8. maxicef

    maxicef Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    250
    Beğeniler:
    238
    Şehir:
    Kayseri Bi orada Bi burada Temmuzda Türkiy
    Seviye:
    Öncelikle tebrik ederim gerçekten bunu düşünmek bile çok güzel ve zor birşey...Feyyaz arkadaşımızın turu olan yaşasın yaşam turunda bize eşlik etmenizi isterim ne kadar çok arkadaş o kadar eğlenceli bi gezi olur feyyazın hazırlamış olduğu ayrıntılı rota bu linkte yer almaktadır http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=25849 düşünürseniz irtibata geçeriz sağlıcakla:in:
     
  9. Ceyhun Oğuz

    Ceyhun Oğuz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    615
    Beğeniler:
    327
    Şehir:
    Tarsus
    Seviye:
    pekı de onlar artvınden baslıyorlar artvıne nasıl gıdecegım mersınde oturuyorum bu ko0nuda da yardımcı olursan sevınırım msn ekle konusuruz..
     
  10. maxicef

    maxicef Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    250
    Beğeniler:
    238
    Şehir:
    Kayseri Bi orada Bi burada Temmuzda Türkiy
    Seviye:
    bende kayseride oturuyorum bisikletleri otobüse atıp artvine gitcez oradan pedallamaya başlıcaz
     
  11. Ceyhun Oğuz

    Ceyhun Oğuz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    615
    Beğeniler:
    327
    Şehir:
    Tarsus
    Seviye:
    ama bıde aıleden ızın almam lazım yas 16 ne dıcem anne 2 hafta yokum turkıye kıyılarını mı gezecem dıcem ???bıde artvınde kalacakmısınız...
     
  12. Ceyhun Oğuz

    Ceyhun Oğuz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    615
    Beğeniler:
    327
    Şehir:
    Tarsus
    Seviye:
    furkan onlıne san msn nı ekledım kabul et konusak ve bu gezı ıcın gereknelerı yazarmısı nkac kısı cadır mı kalmıcaz mı bır yerde bılgı verımısın ...
     
  13. fatihgüven

    fatihgüven Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.888
    Beğeniler:
    856
    Şehir:
    topçular/eyüp/istanbul
    Seviye:
    Tavsiyem şu; biraz bekle bi reşit ol kaç km'lik yol planlamışsın mazallah başına birşey gelirse kim alacak sorumluluğunu..

    Hem güzel bi kondüsyon yapmış olursun..:in:
     
  14. Ceyhun Oğuz

    Ceyhun Oğuz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    615
    Beğeniler:
    327
    Şehir:
    Tarsus
    Seviye:
    olma z ama benım bısıklet arayısım suruyo umıt ve salcado ve celık arasında kaldım hangısı dıye arıyom acaba yardımcı olurmusunuz