Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

:)Bisikletle ilGili GördüĞümüz RüYaları PaYlaşalım:)

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında Selim Çam tarafından paylaşıldı.

  1. Selim Çam

    Selim Çam Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.905
    Beğeniler:
    543
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    :)Bisikletle ilGili GördüĞümüz RüYaları PaYlaşalım:)
     
  2. Ozan Güven

    Ozan Güven Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    676
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    Avrupayakası
    Seviye:
    Ben aldığım hafta bi kaç kez çaldırmıştım rüyamda :D ama ondan sonra sakinleşti rüyalarım :D
     
    Uğur Taşdemir bunu beğendi.
  3. Genar Batur

    Genar Batur Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    677
    Beğeniler:
    270
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    bende gecen gece 36 vitesli önde 4 arkada 9 lu sistemli bir bisiklet görmüştüm. eski bianchi aspidler gibi(onlar 24 vitesliydi ama önde 4 dişli vardı) rüyanın daha garip olanı vites kolları eski aspidlerdekinin 9 lu sistem versiyonuydu
     
  4. extremunction

    extremunction Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    205
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    ben rüyamda geçen cumartesiye kadar biskletçiye gidip hangisini alsam diye soruyor ve deniyordum. en sonunda aldım ve bu gece de dahil olmak üzere ne zaman gelcek, geldiğinde nereye gideyim, acaba kadro-fren-marka-fiyat konusunda hata mı yaptım diye kabuslar görmeye başladım. fakat bugün bisikletime kavuştum :) artık mutluyum ve gece ne görücem bakalım...
     
  5. msconfig

    msconfig Bisikletkolik

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.129
    Beğeniler:
    819
    Şehir:
    ist
    Seviye:
    guzel konu ;)
    ben ruyamda hep yapmak istedigim haraketleri yapiyorum :D hemde cok guzel bir sekilde, birde binalarin uzerinden atliyorum falan acayip heyecanli bir olay :D bu aralar gormuyorum hadi hayirlisi :)
    tesekkurler konu icin :)
     
  6. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Rüyalarımda Persopolis harebelerinden ( iran ) tutunda Taç mahal e ( hindistan ) katmandu sokaklarına kadar her yere bisikletle gittiğimi görürdüm.

    Artık görmüyorum. Çünkü 45 gün sonra oralarda olacağım.

    Çöl sıcaklarından , musom yağmurlarına kadar hiç bir şey bizi durdurmayacak.

    Artık güney amerika rüyları görmeye başladım. Maccipuchu , aztek kentleri ....
     
  7. goxelkurt

    goxelkurt Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    4 Aralık 2006
    Mesajlar:
    423
    Beğeniler:
    121
    Şehir:
    istanbul/bakırköy
    Seviye:
    yine bulmuşsun matrak bi konu :):)
     
  8. böCek

    böCek Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    İstanbul - Başakşehir
    Seviye:
    şu an bisiklet toplamaya çalışıyorum kısıtlı bütçem zor biriktirdiğim paralarla ve beni her kazıklayan bisikletciyi rüyamda boğuyorum böle dükkanlarının içinde :D:D canice ama değer :)
     
  9. bora_jb

    bora_jb Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    469
    Beğeniler:
    105
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    hahah guzeldı :D evet bazen bısıkletcıler cok acayıp oluyor bır suru sey alıyorum sonra abı su arka arttırıcının ayarı bozuk yapabılırmısın(kı bende yapıyorum ama 1 yerıne 15 dk ka suruyor)ıkı vıda cevırıyor ve uc mılyon onu da eklıyelım dıye bır laf benı delı edıyor::boese157:

    benım ruyanmda ben eskı bıusıkletımı ılk aldığımda bır nedenden dolayı ucuyordum ama oyle cok yuksek değıl ıkı uc metre sonra baya bır hızlanıyordum yarıs motoru gıbı yatıyordum falan sonra bır daha gormedım zaten:D
     
  10. jimi1984

    jimi1984 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    289
    Beğeniler:
    104
    Şehir:
    istanbul - çekmeköy
    Seviye:
    Valla ben iki sene önce görmüşdüm.Çok manyak kullanıyordum.Atlamalar zıplamalar..Rüyadan yüzüm gülerek uyanmışdım.Ama işin komik tarafı ozaman bisiklet kullanmayı bilmiyordum :D
    Daha yeni öğrendim :D
     
  11. ergin

    ergin Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    489
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    çalıştığım iş yerine bi kız scott ile geliyo ve içeriye giriyo scott ı dışarda bırakıyo kıme guvenıyosa artık ruya ıste bı bakıımkı bı odun scott atlıyo ve goturuyo bısıkletı azım acık elım kolum baglanmıs ahada gıttı scott dıyom kendı kendıme gercı ben xs carbon hastasıyım scott nıye goruyom anlamadım nese herseyde vardır bı hauır belkıde scotta ısaret bu:D
     
  12. Selim Çam

    Selim Çam Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.905
    Beğeniler:
    543
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Boyum: 179 cm ; doktorun önerdiği kilo aralığı 73-76 kg... Hakan abi en iyi tahmin sana ait; cidden sen bu işi biliyorsun:)

    Şuanda 87 kiloyum... 11-14 kg vermem gerekiyor... Artık işi ciddiye alacaz...
     
  13. Selim Çam

    Selim Çam Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.905
    Beğeniler:
    543
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Yanlış yere yazdım; afedersiniz.
     
  14. nazz

    nazz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    496
    Beğeniler:
    294
    Şehir:
    Ant
    Seviye:
    teşekkürler selim,
    ben bu rüyamı yazmıştım ,kendi açtıgım konuya ama burada da paylaşayım,gerçekten arkadaşlar iyi yorumladılar..
    'Düz, siyah asfalt bir yoldayım, yolun sonu belli değil,uçsuz bucaksız bir yol işte,
    etrafta yol üzerinde bir taş bile yok ,hiç birşey yok,
    sadece ben varım ve bisikletle ilerliyorum, bir türlü gideceğim yere ulaşamıyorum,hem ağlıyorum hem pedallıyorum..yolun sonu gelmiyor tabii ,uyanıyorum'...ilginç geldi kafama takıldı rüya...
    yorumlayabilen varmı?
     
  15. gokhan erdogan

    gokhan erdogan Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.016
    Beğeniler:
    1.297
    Şehir:
    Luleburgaz
    Seviye:
    bende hep çalarlarken görüyorum :D hayır olsun :D
     
  16. Kir-pi

    Kir-pi Biyomedikal Enginar

    Kayıt:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    858
    Beğeniler:
    252
    Şehir:
    ANKARA-ESKİŞEHİR
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Bende heralde bu tip rüyaları tüm bisikletçiler görüyor.Birde bazen yapamadığım hareketleri yaptığımı görüyorum.Ayrıca çok eski bir konuyu hortlatmışsınız:)Bunu unutmamak lazım.
     
  17. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    hep downhill yapmak istemişimdir ancak bisikletim XC
    Altımda giant glory var. rock shox boxxer maşa
    deli gibi iniyorum ve inanılmaz zevk alıyorum öyle böyle değil yani rüyada olmasına rahmen bitiş çizgisini geçince yataktan fırladım ve ciddi ciddi işte bu mükemmeldi diye bağırarak.:)
    ama o gün kendime güzel bi iniş parkuru bulmustum burada oldukçada sağlamdı ve onın imkan verdiği bana göre maksimum süratle ve ilk defa inmiştim ama maşam faln dip görmüştüonun heycanıyla olsa gerek byle birr rüya görmüştüm...
    insallah ileride güzel bir pist olur da ve imkanımda olurda iniş yapma fırsatım olur...

    umarım herkes rüyasında gördüklerini yaşar tabi matık sınırları içerisinde olanları:D:D:D:D
     
  18. Ufuk Şahin

    Ufuk Şahin Üye

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğeniler:
    236
    Şehir:
    Tekirdağ-Çorlu
    Seviye:
    Ben bisikletle ilgili rüyaları bisikleti ilk aldığımda görüyordum. Tam anlamıyla değil aslında yatarsınız tam derin uykuya dalcaksınız ama daha tam uyku modunda değilsinizdir. :) Sonra her seferinde de aynı rüyayı görüyordum. Düz bir yolda hızla bisiklet kullanıyorum ve önüme büyük bir taş çıkıyor kaçamıyorum ön lastikle üstünden geçiyorum ve düşüyorum. Ama tam yere düşçem titreyerek rüyadan uyanıyorum. Ayrıca rüyayı ön lastik hizasından sol taraftan görüyorum :D