Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisikletini aldığı/olduğu gibi kabul edenler

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında hogutmen tarafından paylaşıldı.

?

Luks harcamanız oldu mu?

  1. Hiç olmadı. Aynen devam. Muhayyer

    oy sayısı 61
    40,9%
  2. Upgrade masrafım bisiklet alım maliyetinin % 50'sini geçmez.

    oy sayısı 42
    28,2%
  3. Upgrade masrafım bisikletimin maliyetine yakın.

    oy sayısı 23
    15,4%
  4. Upgrade masrafım bisiklet maliyetimi katlar. Kulluhum zarar

    oy sayısı 23
    15,4%
  1. hogutmen

    hogutmen Fosil yakıt tüketimine karşı Commuter/City Fun 70

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.059
    Beğeniler:
    1.404
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Evet arkadaşlar. Biliyorum çok meraklıyım aynı zamanda çok sıkıcıyım.

    Aramızda bisikletini aksesuar harici herhangi bir şey satın almadan orijinal haliyle kullanan kullanan var mı? Zorunlu değişikliler, sarf malzemeleri tabii ki konu dışı.

    Benim tek lüks harcamam zefal şeritti onun da tokadını yedim iki patlak ile.
    Çamurluk ve aydınlatma zorunlu harcamadır bence onları mecburen aldım.
     
    Berke, cYclopath, Deniz ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  2. mariokaldato

    mariokaldato Özlem, Yün don ve epılpay

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    1 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    3.685
    Beğeniler:
    8.115
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    Raşit Cumhur Çakın
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    abi yaramızı deşme gurbanın olam :D pislet fiyatı kadar harcadım ama çaktırmadımda kimseye :D
     
  3. hogutmen

    hogutmen Fosil yakıt tüketimine karşı Commuter/City Fun 70

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.059
    Beğeniler:
    1.404
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Arabesk adamım @mariokaldato biliyorsun o yüzden beni pek sevmezler bu alemde.
     
    mariokaldato bunu beğendi.
  4. Tolga Çelebi

    Tolga Çelebi Culebrist

    Kayıt:
    2 Haziran 2013
    Mesajlar:
    2.652
    Beğeniler:
    3.892
    Şehir:
    Üsküdar / İstanbul
    Adı:
    Tolga Çelebi
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Kask,eldiven,gözlük,gece sürüşleri için ön-arka ışıklar,fosforlu yelekler,reflektörlü pantalonlar da zorunlu harcalamardır.

    Bisikletlerde ki parçaların hepsi kapalı bir yerde olmadığı için dışarıdan her türlü etkiye maruz kalır ve arabalara,motorsikletere göre parçalar daha fazla aşınır değiştirmemiz gerekir vs vs.
    Ancak tabii ki bisiklet en ucuz ve kendini en hızlı amorti eden ulaşım aracımızdır. :)

    Ankete gelirsek benim için son seçenek.
     
    mariokaldato ve hogutmen bunu beğendi.
  5. hogutmen

    hogutmen Fosil yakıt tüketimine karşı Commuter/City Fun 70

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.059
    Beğeniler:
    1.404
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Aslında uruguay cb tarzı adamlar için bir kulüp yapacaktım @mariokaldato burayı atacaktım iki masa bir semaver. Baktım olmayacak diğer upgradeçi arkadaşları ötekileştirmeyelim dedim. Bisikletçiyi severiz Yaradan'dan ötürü. (bisikletten ötürü diyecektim dilim varmadı.)
     
    mariokaldato bunu beğendi.
    Son düzenleme: 5 Aralık 2015
  6. Ulaş Çavuşoğlu

    Ulaş Çavuşoğlu Onursal Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    6 Eylül 2015
    Mesajlar:
    1.907
    Beğeniler:
    994
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Ulaş
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Valla bana verin bi Pinarello 3 kuruş harcarsam harcayın beni :D şaka bi yana vallaha osuyla busuyla bi piskilet parası daha bayıldık çaktırmayalım cumhur abi :okyrm::uyku:
     
    caesar, Bisnev99 ve hogutmen bunu beğendi.
  7. Deniz

    Deniz Üyeliği iptal edildi.

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.354
    Beğeniler:
    3.721
    Şehir:
    Fahrettin Altay, İzmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Eşime aldığım bisiklet dahil, rahat duramıyorum. Upgrade olayı kanımda var :D Eşimin bisikletindeki çalışmalar tamamen görsel; renkli vidalar, renkli elcik, şık ve renkli bir zil vs. Onun dikkatini çeksin de sürme isteği olsun diye alsam bile, normalden daha fazla harcadım ekstra şeylere.
    Benimkine gelirsek, üst seviye malzeme kullanmayı çok seviyorum. Konforu, teknolojiyi, görselliği ve sağlamlığı çok seviyorum aslında. 1600 lira verdim bisikletime ikinci el olarak, bir o kadar da upgrade için harcamışımdır. Uygun fiyatlı üst seviye parça da bulunca duramadım. Zor da olsa son noktaya geldim, bir süredir birşey almıyorum bisiklete artık :D :D
     
    Juan Bey ve hogutmen bunu beğendi.
    Son düzenleme: 7 Aralık 2015
  8. Mustafa Kocabaş

    Mustafa Kocabaş Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    520
    Beğeniler:
    337
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    Bisikletin kendisine dokunmadım diyebilirim. Sadece bir kaç aksesuar ekledim, lastikler ve pedallar değişti o kadar.
    Şu haliyle olduğu gibi bir kaç yıl ellemeden kullanmayı planlıyorum. Fren falan değiştireyim dedim ama sonradan fuzuli geldi.
    Zaten parça parça orasından burasından yükseltince daha pahalıya geliyor. Tabi ayrı zevk bisikletle uğraşmak o ayrı.

    İmkanım olsa sram apex'ten dura-ace di2 hidrolik sisteme geçmek isterdim. Ama o sistem bu kadroda sırıtır, onun da değişmesi lazım. Yani oluyor size komple bisiklet. Kısaca yeni bisiklet almak daha hesaplı ve mantıklı olacak. O da artık bir kaç sene sonra... Disk frenler de iyice yaygınlaşır artık yol bisiklerinde heralde o zamana kadar.
    Bir de taş gibi karbon jantlara incecik 20-24 tel koymaktan vazgeçseler güzel olacak.
     
    caesar ve hogutmen bunu beğendi.
  9. Ozan Cansel

    Ozan Cansel Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    355
    Beğeniler:
    284
    Şehir:
    Ankara-Bursa
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Ben de hiç birşey eklemeden kullananlardanım, yanlız eğer canım bir yerinde yükseltme yapmak isterse ve cebimde de para olursa yaparım ondan da çekinmem :D Kasmam yani çok
     
    hogutmen bunu beğendi.
  10. cYclopath

    cYclopath Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    326
    Beğeniler:
    552
    Seviye:
    Kullanmakta olduğum Btwin Fit5'in sadece elciklerini değiştirdim. 1,5 yıldır muhayyer vaziyette kullanmaktayım.
    Tüketim çılgınlığına kapılmadım, memnunum :)
     
    Kazuya ve hogutmen bunu beğendi.
  11. akinumutcan

    akinumutcan Yeni Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    19 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    Adana
    Adı:
    Umut Can Akın
    Daha iki aydir bisiklete binmeme ragmen , 20. Gün kadromu degistirmeye karar verdim. Sürüp gördükçe yetmez oluyor altimdaki bisiklet :)
    Daha gorülecek masraf yapacak çok şey var hı ?
     
    hogutmen bunu beğendi.
  12. Halilibrahim

    Halilibrahim Enduro /Freerider - Fully Lover

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    26 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1.270
    Beğeniler:
    2.213
    Şehir:
    ANKARA
    Adı:
    Halil ibrahim
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Bisikletten bisiklete değişir :D

    Kimi markalar öyle makineler satıyor ki bisiklete zil + çanta hariç bir şey eklemek istemiyor insan :)

    Ben ölçülü miktarda modifiyeye karşı da değilim bu arada.
     
    hogutmen bunu beğendi.
  13. hogutmen

    hogutmen Fosil yakıt tüketimine karşı Commuter/City Fun 70

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.059
    Beğeniler:
    1.404
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:

    Hocam, bu da aslında bir pazarlama stratejisi midir nedir bilmem. Şöyle her yönüyle ideal bir bisiklet çok az. Gerçekten bu da bir konu başlığı olur. Neden alt seviye bisikletlerde ortalama bir ürün yok. Herşeyiyle ideal olan. Ortalama olan yani atla deve istemiyoruz ki. 500 - 700 - 1.000 TL vs. fren sistemi, elciği, lastiği vb.si ortalama olan bir ürün yok gibi.
     
  14. hogutmen

    hogutmen Fosil yakıt tüketimine karşı Commuter/City Fun 70

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.059
    Beğeniler:
    1.404
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bu güzel bir örnek olmuş. Bisiklette son sınır Pinarello'mu? Pinarello'muz yok bari upgrade falan mı yapalım? Yani eleştirmiyorum. Fikir telakkisi yapalım.
     
  15. Halilibrahim

    Halilibrahim Enduro /Freerider - Fully Lover

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    26 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1.270
    Beğeniler:
    2.213
    Şehir:
    ANKARA
    Adı:
    Halil ibrahim
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    hogutmen bunu beğendi.
  16. Atilla G.

    Atilla G. Fırtına Getiren

    Kayıt:
    13 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    1.810
    Beğeniler:
    4.242
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bisikleti aldığımdan beri iki parça değiştirdim. Biri gidon sargısı, diğeri gidon boğazı. Bu ikisini değiştirme sebebim uzun sürüşlerde kollarıma hissettiğim baskıdır. Bunlar ergonomi sebebiyle olduğu için lüks sayılmaz. Ancak kendime göre lüks olarak İkinci el Garmin Edge 500 aldım, peki memnun muyum ? El cevap "evet", gerekli miydi ? Bence gerekli değildi. Bu tamamen benim açımdan lüks harcamadır. Ha birde r-540 spd pedal ve Flr f-15 siparişi geçtim merline. Bunların dışında harcamam yok.
     
    Mustafa Kocabaş ve hogutmen bunu beğendi.
  17. hogutmen

    hogutmen Fosil yakıt tüketimine karşı Commuter/City Fun 70

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.059
    Beğeniler:
    1.404
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:

    Harikaymış valla. Araba firmaları gibi - dream, elegance- falan güzel olmuş. Ha bu bisikletin işinin en iyi yani donanım ne olursa olsun, sunroof standard. :)

    Gerçi bu modellere biz para bassak, evin yolunu bulsak, eve koymazlar. :)

    Ortalama bir bisiklet istiyoruz. Çok mu istiyoruz. Mesele fren pabucu konusunu ele alalım. Ben bisikleti aldım. Bir süre sonra fren tutmaz oldu.
    Pabucum bitmiş. Haberim yok. Bisikletçiye gittim. Baradine üç renkli pabuç aldım. Bisikleti ilk alanlar genelde bilgi sahibi değiller. Fren önemli bir konu.
    Taksana bir baradine. Zaten 10 TL'ye mal edersin. Sistemim tektro olmasa da olur. Güvenlik bu başka bir şeye benzemez.

    Yok efendim salcano logolo bilmem ne. Tamam öyle olsun fren sistemim. Ama koyduğun pabuç beş kuruş etmez. İlk yağmurda gidiyor.
    Parası neyse ödeyelim. Bu millet ne zaman baradine pabuçlu fren sistemli bisiklet alacak. Fabrikasyon bu ürünü koyan var mı?
     
    Halilibrahim bunu beğendi.
  18. Candan Biberci

    Candan Biberci GökBörü

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    1 Kasım 2015
    Mesajlar:
    2.134
    Beğeniler:
    9.554
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    Candan Biberci
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Trek Fx kullanıyorum.Trek üzerindeki donanıma göre pahalı fakat benim işimi görüyor.Para dürtmüyor:)Fren tektro V fren Baradine üç renk pabuç..Arka freni ağılıklı kullanıyoruz.8 ay oldu daha yarısı bitmedi.Hafif,pratik ve ucuz.
     
    hogutmen bunu beğendi.
  19. suzun7

    suzun7 Aktif Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    24 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    184
    Beğeniler:
    276
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Sercan Uzun
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bisiklet salcano olunca ister istemez değiştirmek zorundasın.Kliksadan xrs 040 aldık 1000 tl sora setli.Dakka bir gol bir zaten sele-sele borusu pedal yok kutuda.(bir ay geçti bu arada hala haber yok Kliksadan) Onları aldık bide sağolsun bir gidon koymuş 2014 modele salcano elin adamı 3 tane kadro çıkarır o ağırlıktan oda gitti e tabi giderken boğazınıda aldı yanına.Başlamışken ön arka qr set oldu.Şimdide güzel bi jant seti aklımı kurcalamıyor değil hani.Yinede seviyorum bisikletimi.
     
    nuruasakir ve hogutmen bunu beğendi.
  20. nuruasakir

    nuruasakir Forum Bağımlısı

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    4 Eylül 2015
    Mesajlar:
    628
    Beğeniler:
    316
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    recep
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bende biraz ticari kafa var
    parçann ömrü bitmedikçe değişim yapmam
    lastik ve fren pedinin en iyisini almaya bakarım
    eğer tamiri mümkünse tamir ederim
    kaliteli az kullanılmış çıkma parçaları çok severim
    bisiklet alırken değişim yapmayacagım bisiklet almaya calısırım
     
    Leventİ, hogutmen ve cYclopath bunu beğendi.