Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisikletinden Sıkılanlar Buraya

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Atahan Akıllı tarafından paylaşıldı.

  1. Atahan Akıllı

    Atahan Akıllı Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.081
    Beğeniler:
    682
    Şehir:
    Antalya merkez-Karabük safranbolu
    Seviye:
    Hep aynı bisikletemi bineceğim dedim,sıkıldım,satıyorum yeni bisiklet toplayacağım dedim meğersem çaresi basitmiş:) .Arada sırada olur bana bu haller. Sonuçta bisikletini karşısına alıp izleyen birisiyim.:) Önceden yaptığım ufak değişikliler tatmin ederdi. yada bisikleti topladığım zaman dilimindeki parça değişikleri fazlasıyla egomu tatmin ediyordu. paranın ve parçanın sınırına ulaşınca değiştirecek bişey kalmadı. satıyorum,sattım,satmadım derken tesadüfen bulduğum bikaç sıtcker işimi halletti. inanın en ufak değişiklik bisikletin karakterinin değişmesine ve kendine özgü olmasına yetiyor. Aslında ortak payda bu değilmidir? insanoğlu doyumsuz bu bisiklet işide full xtr'a kadar gider zaten.Buda benden nacizhane bir tavsiye :)
    Forumun samimiyetine güvenerek bunları paylaşmak istedim.
    Antalyadan sevgiler saygılar...
     
  2. halid acar

    halid acar Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.235
    Beğeniler:
    630
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    doğru tespit mesela benim bisiklet full alivio :D xt yapma kararı aldım ileride bu sefer xtr sonra karbon kadro sonra sonra .... uzarda uzar şu sticker işini bi düşünmek gerekir:D
     
    seda ak bunu beğendi.
  3. Mehmet Keten

    Mehmet Keten Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Şubat 2009
    Mesajlar:
    836
    Beğeniler:
    760
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    forumda 2.el satılık bisikletler bölümünde şimdiye dek bir çok ful XTR ve ful DURA-ACE ve ful CARBON malzemeli bisikletler gördüm.diğer yandanda bisikleti ful ALİVİO olupta kesinlikle satmak istemeyen kişiler gördüm.
     
    İlyas ŞANLI ve emre arıkan bunu beğendi.
  4. emre arıkan

    emre arıkan Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.626
    Beğeniler:
    1.008
    Şehir:
    antalya-kemer
    Seviye:
    bu bizim ata artık rayından çıktı gelir yanıma abi bisiklette bi parça değiştirelim ya sıkıldım hep aynı parçalardan der benim iş yerine gelir reflektörlü ırmızı yapışkan kağıtlarımı alır keser biçer bi güzelde iş yerimi dağıtır bisikletin değişik yerlerine yapıştırır kendini tatmin etmeye başlar 1 hafta o değişiklik onu idare eder bu hafta hiç etti edemedi bizim elektrik panolarına yapıştırdığımız ''dikkat elektrik '' uyarı kağıtlarını aldı bisikletin önüne arkasına yapıştırdı durup durup bisiklete baktı ve '' vay be manyak oldu'' dedi:D:D:D allah ailesin sabır versin diliyorum :D:D:D:D
     
  5. ZekiAlper

    ZekiAlper Antalya Downhill Prof MTB rider

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.905
    Beğeniler:
    1.647
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Antalya Downhill Özel Antrenör
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Haha!! :D Emre bu 10 numara yorum olmuş!!:in: ! Ata bu söylenenler doğru ise harbiden sabır diliyorum ben de..
    Bu arada benden reflektör kağıdı isteyebilirsin 1 parça kalmıştı ben de de o hastalık yeni bitti ..
     
  6. Atahan Akıllı

    Atahan Akıllı Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.081
    Beğeniler:
    682
    Şehir:
    Antalya merkez-Karabük safranbolu
    Seviye:
    ya o elektrikler çok güzeldi ama :D
     
  7. emre arıkan

    emre arıkan Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.626
    Beğeniler:
    1.008
    Şehir:
    antalya-kemer
    Seviye:
    patron görmedi daha bi lazım olup bnden onları isterse o zaman yandık
     
  8. sadana

    sadana Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    2.268
    Beğeniler:
    2.592
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    Atahan kardeşim "İnsanoğlu Doyumsuz" Sözüne en içdem duygularımla katılıyorum.Bu söylediklerini en çok yaşayanlardan biriyim...
    Bu içden duyguların için ayrıca tşk ler..Kib slm lar..
     
    Atahan Akıllı bunu beğendi.
  9. İlyas ŞANLI

    İlyas ŞANLI Onursal Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.730
    Beğeniler:
    1.048
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    Ben de en son barentlerimden sıkılmıştım:) onları bi hafifleteyim dedim ama bi matkap kazasıyla delik deşik oldu ve en sonunda 2 cm kadar kaldı :D bir de maviye boyadım baya bi marjinal oldu yani :D
     
    Atahan Akıllı bunu beğendi.