Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisikletimin Lastiğini Sökemiyorum Açma Kapama Yeri Bozuldu

Konu, 'Tekerlekler' kısmında Burak BAHAR tarafından paylaşıldı.

  1. Burak BAHAR

    Burak BAHAR Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    Arkadaşlar yeni farkettim bugün bir abi sen quick release'i yanlış kapamışın yukarı doğru kapanması lazım dedi giant xtc'si varmış yıkarken geldi baktı fln düzeltelim dedim adam elledi bunda bi sorun var gevşetmiyo dedi lastiği çıkarmaya çalıştık olmadı gevşetmiyor ama kapanabiliyor ondan önceden de bi bisikletçiye (anlayan bir yer) disk sürtüyo dedim o quick release'in (türkçe adını bilmiyorum) kapatma yerini karşıya geçirdi ondan olabilir mi ne yapabilirim ben düzeltebilir miyim? Yoksa yeni aparat mı alıcam yeni aparat almak istemiyorum ön farklı arka farklı olucak sinirimi bozar yardımcı olursanız sevinirim bide diyelim yeni aldım fiyat ne kadar olur?
     
  2. Burak BAHAR

    Burak BAHAR Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    Arkadaşlar bakan anlayan yok mu yaa ?
     
  3. Murat sonkaya

    Murat sonkaya Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    182
    Beğeniler:
    388
    Şehir:
    çekmeköy madenler
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    maşalarda o bölge biraz içerdedir yani tam sökmeniz lazım biraz gevşetince olmaz tamamen sökün ve lastigi çıkartın .
     
  4. Burak BAHAR

    Burak BAHAR Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    İşte tamamen sökülmüyo yalama olmuş sanırım dün bi tekrar denedimde bakarım birazdan olmazsa nasıl tamir olucak o açma kapama aparatı mı değişçek ön arka farklı olsun istemiyorum :S