Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisikletimi Nasıl Hızlandırırım?

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında caglarec2268 tarafından paylaşıldı.

  1. caglarec2268

    caglarec2268 Yeni Üye

    Yaş:
    27
    Kayıt:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Çağlar Hıra
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Arkadaşlar 18 vites (yazıyor üstünde ) Bianchi Siyah-Beyaz Bisikletim VAR ön teker dişi normal arkanın dişi biraz az frenler janta sürtmüyor kendim bizzat ayarladım arka amortisör yok önde tekerlerin üstünde var yani gözüktüğü gibi hiçbir sorunu yok zincirlerde yağsız değil ama yinede bi ara yağlattırıcam fakat asıl soruya geçelim bisiklet çok yavaş vitesi düşük 2-3 gibi tutuyorum çok dönüyor enerjimi harcıyor ve yavaş gidiyor yükselttiğimde ise çok hızlanmadığı halde sert oluyor beni daha fazla yoruyor ve üstünde ağırlık yapacak bi aksesuar yok ben 2. el aldım aldığımda sade bisikletti bi tanee ayakalık vardı ortada o da tam durdurmuyodu rüzgarda falan yıkılıyordu onu söktürttüm yerine arka tekere takılan yaylı ayaklık taktım bide arkaya ayaklık taktırdım (birisi üstüne çıkıp ayaka gitmesi için ) :D bazı arkadaşlarımda görmüştüm öğle neyse ben bu biiskletin daha fazla hızlı gitmesini istiorum ne önerirsiniz ne yapabilirim
    FOTOĞRAFTAKİNE BENZİYOR= spider-401-dag-bisikleti-z.jpg
     
  2. caesar

    caesar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Mart 2015
    Mesajlar:
    657
    Beğeniler:
    696
    Şehir:
    Niğde/Ulukışla
    Adı:
    caesar
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Cevabı o kadar uzun bir soru ki cevap vermeye üşendim açıkcası. Çok masraf yapmak gerekir diyeyim kısaca.
     
  3. Şevket Akça

    Şevket Akça Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    387
    Beğeniler:
    226
    Şehir:
    İstanbul ve Çanakkale
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    lastiğini 1.5'luk dişsiz bir lastikle değiştirerek güzel bir başlangıç yapabilirsin eğer bisiklet alacak bütçen yoksa.
     
  4. Ceyhun Özkan

    Ceyhun Özkan Güç Senin

    Yaş:
    22
    Kayıt:
    24 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    619
    Beğeniler:
    544
    Şehir:
    Tirilye
    Adı:
    Ceyhun Özkan
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Hız konusunda en önemli unsur (bana göre) kondisyondur. Fakat başka çözüm yolları da yok değil. Mesela dişli lastikleri slick(dişsiz) düz lastiklerle değiştirmek le başlayabilirsiniz, sonrasında kondisyon yaptıkça aynakolu daha fazla diş sayısına sahip olanla değiştirebilirsiniz.Daha akıcı jant göbekleri alabilirsin vs vs...
     
  5. Emre Yönlüer

    Emre Yönlüer Onursal Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.057
    Beğeniler:
    1.438
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    En iyi hızlanma bacaklarınız ve kalbinizi güçlendirerek olur....O da çalışarak....:harika:;)
     
  6. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    44
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    6.061
    Beğeniler:
    10.242
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Bisiklet gitmeyince kendini bacaklarini ve kalbini nekadar güclendirisen güclendir, bisiklet nekadar gidiyorsa yine o kadar gider. Donanimda cok önemli bir seydir bisikletin hizlanmasinda.
     
  7. sarkihalindekal

    sarkihalindekal Şarkı Halinde Kal!

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    11 Ocak 2015
    Mesajlar:
    215
    Beğeniler:
    152
    Şehir:
    Mersin
    Adı:
    VOLKAN ÖZKURT
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Kadans mevzusunu bir okuyun derim ve uygulamaya çalışın. Bisikletiniz daha akıcı ilerler ve dizleriniz rahatlar. Bisikletiniz uygun fiyatlı bir bisiklet olduğu için üzerindeki akıcılığa etki eden donanımlar en alt seviyede. Mesela ucuz ve kalitesiz olan amörtisörlü maşalar sürekli esniyerek hem son surati düşürüyor hem de enerjinizi heba ediyor. Kullandığım için biliyorum. Bisikletin göbeklerinin bakımını yapmadıysan yapmanı tavsiye ederim. Göbeklerini bir gözden geçir. İlk etapta ve en uygun bütçeyle ve en mantıklı olanı lastikleri şehir kullanımına uygun olan slick ve daha dar sırt ölçüsüne sahip lastikleri almaktır. Uygun fiyatlı olarak cst city traveller 1.5'i tavsiye edebilirim. Ha o kadar ince kullanamam dersen 1.90 olanı da var. Ben 2.1 dişli lastikten 1.90 city travellere geçtim yokuş olsun, akıcılık olsun, hızlanma olsun bayağı fark hissettim. Bütçen varsa da yeni bir bisiklet almanı tavsiye ederim...
     
  8. Emre Akkanat

    Emre Akkanat Forum Demirbaşı

    Yaş:
    18
    Kayıt:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    482
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    Çorlu
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    En önemlisi bisiklet fakat ,karbon dağ bisikleti ile düz yolda 50-60 gören tanıdıklarım var yani kondisyonda çok önemli
     
  9. caesar

    caesar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Mart 2015
    Mesajlar:
    657
    Beğeniler:
    696
    Şehir:
    Niğde/Ulukışla
    Adı:
    caesar
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    @Murat Cömez size katılmadan edemeyeceğim. . Hakikaten bisiklet ve donanım hız konusunda çok önemli faktörler.
     
  10. Kahveci

    Kahveci Kıdemli Üye

    Kayıt:
    18 Şubat 2015
    Mesajlar:
    257
    Beğeniler:
    305
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Cem Kahveci
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    QR vidalarını tamamen sökün ve millerin üstünü temizleyip iyice gresleyin, sürüş bir miktar hafifleyecektir. Aynı işlemi aynakolu söküp göbeğe de uygularsanız bisikletteki rahatlamayı hissedersiniz. Bir de yukarıda da yazılmış, daha ince lastiğe geçin.
     
  11. Reahax

    Reahax Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    4 Eylül 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğeniler:
    490
    Şehir:
    İstanbul/Pendik
    Adı:
    Recep
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Gidon boğazını ters çevirerek daha iyi bir aerodinamik pozisyon alarak rüzgardan daha az etkilenirsin, hali ile belirgin bir hız artışın olur.
     
  12. hakan64

    hakan64 Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.225
    Beğeniler:
    677
    Şehir:
    -
    Adı:
    hakan
    Seviye:
    çekiş sistemi önemli. mesela market bisikletlerinde yüksek kadans sürülmüyor. pedal çevirirken boşa dönme hissi verdiği için bacaklar pek güçlenmiyor. bunun sebebi jant göbekleri ve vites sistemi sanırsam. acera 8 li set ve shimano mt15 alırsanız bisiklet baya hızlanır. en azından sürekli çevirmek yormaz
     
  13. #13
    caglarec2268

    caglarec2268 Yeni Üye

    Yaş:
    27
    Kayıt:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Çağlar Hıra
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Herkeze Teşekkür ederim Dediklerinizi Uygularım:)
     
  14. x-rayted

    x-rayted Bisikletkolik

    Kayıt:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.375
    Beğeniler:
    1.518
    Şehir:
    istanbul, Maltepe
    Adı:
    Cenk K.
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Peki hızınden memnun olmadığım dişli cross lastikli bisikletim için 700X40C (38 de olur :) ) sadece asfaltta kullanmak için makul fiyatlı slick lastik önerisi olan var mı ?