Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisikletimi boyamak için sprey boya tavsiyesi

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında Burak7445 tarafından paylaşıldı.

Etiketler:
  1. Burak7445

    Burak7445 Yeni Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    boyayı sökmek yapacağım boyanın mat olmasını sağlamak..
    bunları nasıl yapabilirim ? mat siyah yapmak istiyorum bisikletimi püf noktaları nelerdir ? forumda bununla ilgili konular varsa link atar mısınız.
    bir de internetten güvenilir her türlü gidon fren vs. bulabileceğim bi site arıyorum fiyatları tuzlu olmasın yeter amatörüm zaten
     
  2. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    69
    Seviye:
    polisanda sprey boya olarak mat siyah var.
    8tl fiyatı gecen gün aldım.
    parça olarakta sahibindede 2.el kaliteli temiz parçalar bulabilirsiniz.
    forumunda 2. el kısmı var.
    sıfır parçlarda yabancı sitelerde daha makul fiyatlarda
     
  3. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    sprey boya kolay sanma 2 fısta bitiyor en iysi kompresörlü sprey
     
  4. Cömert

    Cömert Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Şubat 2012
    Mesajlar:
    375
    Beğeniler:
    742
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Nalbur ve yapı marketlerden bulacağınız sprey boyalar bisiklet boyamak için aslında çokta uygun değil..

    Araba sanayi sitelerinde oto boyası satan firmalar , orjinal otomotil boyalarını , ve sertleştirici harter kimyasalını , özel makinelerle bu tür spey tüplerine doldurabiliyorlar. Bu bile pürüzüsüz boyama için yeterli değil.

    Pistole ve kompresörle yapılırsa çok daha iyi olur. ( çok hava az boay gelecek şekilde. En az hata payıyla boyayabilirsiniz )


    Sizin yerinizde olsam bu boyama işini usta bir araç boyamacıya yaptırırdım. Araç boyayanlar boya işi fiyatı verirken önceki boyayı sökmenin maliyetinide hesapladıkları için , eğer önceki boyayı siz söküp , bisikleti demonte şekilde boyamaya götürürseniz çok daha az masrafla boyatabilirsiniz.


    Veya araç giydirmecilerden vinil kaplatabilirsiniz.Bu çok daha kolaydır.
     
    Hakan Gencer bunu beğendi.
  5. Amphitrite

    Amphitrite Yeni Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    19 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Kastamonu
    Adı:
    Semih
    Bisiklet:
    Bianchi
    Merhaba Arkadaşlar ,

    Bugün kadro'nun astarını bitirmiş bulunmaktayım. baya zorlu ve güzel süreçti zımparası ile ayrı ve sabırlı bir şekilde uğraştım. Fakat boya türü konusunda çok kararsızım. Sanayide sordugum boyacı akrilik boya yapalım vernik gerekmez dedi fakat bu konularda fazla bilgiye sahip değilim

    Boya türünü seçmemde yardımcı olursanız sevinirim

    NOT: Uzun süre dayanıklı olmasını istiyorum :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    muhyt ve Tasogare bunu beğendi.
  6. Tasogare

    Tasogare Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    993
    Beğeniler:
    1.257
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Mugen
    Seviye:
    bence vernikli daha uzun ömürlü oluyo, ama görüntü tamamen değişiyo, biraz daha eski tip görünüyo, uygulanırken ince uygulanması gerekiyor, aksi taktirde amorf doku oluşuyo boya da ve vernikte, bende şu aralar uğraşıyorum ama dokulu olması can sıkıcı, bi çözüm bulmaya çalışıyorum
    mat verniksiz renklerin renk çeşitliliği ve görüntü avantajı var, ama çok çabuk çiziliyor bilesin, daha ince de uygulayabilirsiniz, tekrar tekrar uygularsınız çizildiğinde

    astarı evde mi uyguladınız, ne kullandınız ? güzel görünüyor, ama maşa sabitleyicinin yüzeyini, zımparalamak iyi olabilir
     
  7. Amphitrite

    Amphitrite Yeni Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    19 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Kastamonu
    Adı:
    Semih
    Bisiklet:
    Bianchi
    Vernik konusunda çekincem var. Genelde pütür pütür bi yüzey bırakıyor düzgün bi şekilde atılmazsa renkleri karıştırabiliyor arabadan dolayı biliyorum. Evet evde tek başıma uyguladım baya yordu ama değdi şuanki sonuçtan memnunum biraz kaçırdığım yerler olmuş fazla biriken onlarıda yarın ıslak zımpara yapıp kaybedicem. Maşa çok berbat bir haldeydi inan şuanki durumu öncekine göre mükemmel çocuklugumda hiç dikkat etmezdim şimdi temiz bir görünüm olsun diye uğraşıyorum. Boya şimdilik tam bir muamma tekrar tekrar uğraşmak istemiyorum. Akrilik boya nedir ne değildir onuda bilmiyorum. Boyacı mat dağ grisi akrilik yaparım ben sana diyor vernik gerekmez 2 dk sonra çizilince onunda bi anlamı kalmayacak. Kafam allak bullak anlayacağın
     
  8. Oba

    Oba Yeni Üye

    Yaş:
    22
    Kayıt:
    18 Aralık 2015
    Mesajlar:
    41
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    Konya
    Adı:
    Murat Işıl
    Seviye:
    Bana yeni bisiklet aldırma nedeni. Eski bisikletimi soydum ne varsa 2 gün zımparaladım. Astar attım su zımparası ile zımparaladım. Sonra polisan spreyle boyadım. Üstüne kurumadan vernik attım ne güzel demi. 2 gün kurumaya bıraktım.Birde ne metal ile temas edince boya atıyor.............
    Salcano igman aldım . Bu aralarda 1.50 lastik taktım hayırlısı bakalım
     
  9. AbdülkadirArtan

    AbdülkadirArtan Aktif Üye

    Yaş:
    22
    Kayıt:
    22 Şubat 2016
    Mesajlar:
    105
    Beğeniler:
    298
    Şehir:
    İstanbul/Bursa
    Adı:
    Abdülkadir Artan
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Ben de sanayideki oto boyalarından beğendiğinizi spreye bastırmanızı öneririm. Yalnız ben 2 kat vernik atmama rağmen koruyuculuğu ve dayanıklılığı sıfırdı. Vernik kullanmaya gerek yok. Yüzeyi en son yumuşak yapılı diş fırçası yardımıyla epoxy geçin. Tozsuz bir ortamda yaparsanız pürüzsüz cam gibi ve çok dayanıklı yüzeyler elde edebilirsiniz.