Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisikleti olmayanlar buraya

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Çetin ŞAHİNÖZ tarafından paylaşıldı.

  1. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Arkadaşlar bu bisiklet sevgisi o kadar özel bir şey ki bisikleti olmayan yada planlayıp ta henüz sahip olmayan çok
    arkadaşımız var forumda.
    Onlar için, düşünceleri, sebepleri alma planları vs için bu başlığı açtım.
    Bisikleti olan birçok üyeden daha aktif oldukları için bu başlığı fazlasıyla hakkediyorlar bence :alkis:
     
  2. Soner U.

    Soner U. Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    263
    Beğeniler:
    281
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Benim daha pazartesi günü oldu ama doya doya binemedm daha
     
  3. Barış Canbolat

    Barış Canbolat Üye

    Kayıt:
    27 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    Maddi imkanlardan dolayı sahip olamadım.
     
  4. enes savaş

    enes savaş Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.643
    Beğeniler:
    421
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Hocam hemen konu açmışsınız ya :)

    Bak en onemli örnek benim

    -Bisiklet yok

    -7 aydır forumdayım

    -Forum Bağımlısı'yım :D

    -Üstüne üstlük yaş 13 :D
     
  5. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Evet dostum bu konuyu sana ithaf ediyorum zaten..:), fikri senin sayende buldum

     
  6. Ahmet.Çetinkaya

    Ahmet.Çetinkaya Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    161
    Beğeniler:
    102
    Şehir:
    Antalya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    bir kaç yıldır bisiklet alma niyetindeydim. son 2 aydır arayış içine girdim. geçen hafta temiz bir 2. el denk geldi gözümü kararttım aldım hafta sonu elimde olacak inşallah. 3 günlüğüne yanınızdayım :)
     
  7. Hamit E.

    Hamit E. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Eylül 2013
    Mesajlar:
    968
    Beğeniler:
    431
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    yazın benide :) karar kıldım ancak maddiyet ayarlama çabası şuan
     
  8. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.894
    Beğeniler:
    9.318
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Peki maddi durum dan alamiyorum diyen arkadaslar var, bu kisilere nasil yardimci olabiliriz ve gercekten maddi durum dan alamadiklarini nasil tespit edebiliriz.
    Ben elimden gelen yardimi yapmaya hazirim.
     
  9. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Dostum, gerçekten çok ince düşüncelisiniz, bence de acaba ne yapabiliriz diye konuşalım.

     
  10. tylnzgrkls

    tylnzgrkls Misafir

    ben de bu sene içinde alacağım hem iyi olsun hem ucuz olsun istiyoruz bi' de çok marka var çoğu kaliteli gözüm kalıyo karar kılamıyorum çok güzel bisikletler var yav:agla:
     
  11. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.894
    Beğeniler:
    9.318
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Bence de konusalim ama nasil olur benim hic bir fikrim yok, fikri olan arkadaslar lutfen yardimci olsunlar ve arkadaslar bisikletsiz kalmasinlar. Insallah bizlerin yardimlariyla bisiklet sahibi olurlar. Benim tüm istegim ve dilegim budur.
     
    Kerim BEŞER bunu beğendi.
  12. ERTUNGA

    ERTUNGA Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    602
    Beğeniler:
    515
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    İşte MURAT ÇÖMEZ !!!!
     
    enes savaş ve Murat Cömez bunu beğendi.
  13. ERTUNGA

    ERTUNGA Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    602
    Beğeniler:
    515
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Murat ince eleyip sık dokumak lazım gerçekten ihtiyaç sahiplerine gitmeli derim....
     
  14. Hamit E.

    Hamit E. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Eylül 2013
    Mesajlar:
    968
    Beğeniler:
    431
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    bana zarf atmışsınız sanırım.

    kimse yanlış anlamasın yalnız yazdıklarımı bu sadece genele eleştiri şahsi değil

    Şimdi arkadaşlar ben foruma üye olur olmaz ve konu açar açmaz 2 kişiden mesaj geldi bisikletimi satıyorum alırmısın diye. yaa arkadaş ben yapancıyım zaten bu mevzuya. sen bana bitik fren pabucunu göstersen bunun aslı böyle desen ben buna kanacak durumdayım belki? öyel güzel böyle güzel az bindim cart curt... ha bu arada aralarından biri de bayan :D ondan sonra hanımlar biraz şeytandır dediğimizde kızıyorlar. :D

    ben bu mesajlardan sonra 2ci el konularına yöneldim, bir arkadaşın konusunda epey yorum yaptım sonra kibarca uyardı konu içerisinden hak verdim kendisine yaptığım yanlıştı, ilanı sabote eder gibi oldu. neyse 2ci elde bile uçuk fiyatlar bazıları zannediyorki herkesin kıyıda yatan 3000 tl si var ve bunun minimum 1500tl sini bisiklete diğerlerinide aksesuara ayırabileceklerini zannediyorlar. ancak kazın ayağı öyle değil. fakir edebiyatı yaptığımı zannetmeyin sakın. bazıları garantisi bitmiş yani 2 yılı geçmiş bisiklerini bile burunlarından kıl aldırmayarak satıyorlar. neymiş donanımı yüksekmiş iyide arkadaşım sendeki donanımın 1 model altını alırım 24 ay garantim olur, birşey oldumu gidip ekşiyeceğim insan olur. bu benim düşüncem. ve ülkemizde hobi işleri pahalı ve bu tarz spesifik işlerle uğraşanlar yada mağaza vs açanların havalarından yanına yanaşılmıyor. 200tllik mtb almak istiyorum desen o su borusu dandik alsanda zevk alamazsın kırılır dökülür. evet kırılır dökülür ama hayaller ve umutlar. belki adamın o kadar parası var, ve negtif yorumla karşılaştığında adam tav oluyo gidiyo o 200tlyi sigaraya yada alkole yatırıyo. nooldu şidmi iyimi oldu.

    az önce havalı olan kişilerden bahsetmiştim bunu dayanaklandırayım. daha önce model helikopterim vardı iyi kötü uçuruyordum falan. alırken yine burası gibi forumları okudum vs para biriktirdim, insanlara soruyorsun o oyuncak alınmaz zevk almazsın. ok ne alalım diyosun bi model söylüyor kaç para 600 diyor.
    ben bu tarz adamlara o zamanda tav oldum. gittim aynı ayar model helikopteri çinden aldım posta yoluyla. dolandırılma riskini göze aldım ancak kazıklanmayı gözgöre yediremedim kendime.

    velhasılı özellikle 2ci elde daha yapıcı ve makul olunmasını öneririm, tabiiki kimse bedavaya vermesin malını ancak makul olunabilir.

    kırıcı olduysam özürler, fikirlerim genel kanılaradır şahsi değildir
     
  15. Hamit E.

    Hamit E. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Eylül 2013
    Mesajlar:
    968
    Beğeniler:
    431
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    maddiyattan bahseden bendim :) benim mazeretim başka, hanımada alacağım için 2 bisiklet birden ağır geldi
     
  16. ERTUNGA

    ERTUNGA Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    602
    Beğeniler:
    515
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Hamit bey sizi hedef aldıklarını zannetmiyorum sakın yanlış anlamayın yanlış anlaşılmaya biz mahal verdiysek ben özür dilerim sizden...
     
  17. özgürakt

    özgürakt ignorance is bliss

    Kayıt:
    1 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    83
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    mersin
    Seviye:
    valla açılan konu hakketten çok iyi.. benim durumumuda çok iyi anlatıyo, ucuz bi bisiklet almak istemiyorum, alınca uzun süre kullanacağım bişey olsun istiyorum, kıytırık bişe alıp daha sonra daha iyi bi bisiklet için tekrar maddi sıkıntıya girmek istemiyorum, yaza kadar para biriktirmek için hafta sonu ek iş yamayı düşünüyorum. umarım herkes istediği bisiklet kavuşur.
     
    adem celebi ve ERTUNGA bunu beğendi.
  18. Hamit E.

    Hamit E. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Eylül 2013
    Mesajlar:
    968
    Beğeniler:
    431
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    ertunga bey yanlış anlaşılma hedef alındığımıda düşünmüyorum :) içiniz rahat olsun. ben sadece gözlemimi yazdım. foruma daha ilk mesajda bisikletimi satayımmı diye özelden mesaj nedir. yanlış anlamayında bazıları salak avcılığı yapmak istiyor.
     
  19. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.894
    Beğeniler:
    9.318
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Tolga tamam da ihtiyaci olup olmadigini nasil tespit edebiliriz, bunu bilmiyorum. Senin bir fikrin varmi?

    Peki sen de önce esine al, sonra kendine al, olmazmi.
    Birde ikinci el olan fiyatlar bence iyi, arada cikiyor mali bulunmaz hint kumasi sanan ama onlari takma kafana. Bende ikinci el bisiklet satiyorum fiyati cok ama o bisiklet icin cok degil. Simdi ben o bisikleti 3000-4000 TL'ye verememki.
     
  20. ERTUNGA

    ERTUNGA Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    602
    Beğeniler:
    515
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Hamit bey sizde uygun bir dille arkadaşa teşekkür edip yollayın üzmeyin kendinizi...