Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisiklete dair hiç bir bilgim yok yardım edebilecek üstadlar arıyorum

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Kadri İnce tarafından paylaşıldı.

  1. Kadri İnce

    Kadri İnce Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Yıllardır içimde bir heves olan bisiklet arzusunu nihayet sonlandırıyorum ve bu yaz bisiklet alacağım.Yazılan bir çok makaleyi okudum.Şimdilik şehir içinde yada 40-50 km için bir bisiklet bakıyorum.Öğrenci olduğum için bütçem 400TL civarında.profesyonel bişey aramıyorum ama iyi birşey arıyorum.püf noktalarda yardımcı olursanız sevinirim :)
     
  2. BF Okuru_

    BF Okuru_ Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.077
    Beğeniler:
    349
    Seviye:
    eger maksimum bütçeniz 400 tl ise bunu önerebilirim bu fiyata http://salcano.com/d24.asp forumda bunu çok kullanan arkadaş var.kullanıcı yorumlarını onlara sorabilirsin.eger bütçeni 600-700 tl ye çıkarabilirsen daha iyi başlangıç seviyesi bisikletler alabilirsin.Fakat ayağını yerden kesiyorsa her bisiklet iyidir.Kısacası en iyi bisiklet bütçene en uygun bisiklettir ;) tavsiyem çift amortisörlü bişeyler almayın boşuna enerji kaybedersiniz çünkü her pedal çevirmenizde salınım yaptığınız için daha çabuk yorulursunuz.
    Şunuda tavsiye edebilirim bence astro serisi ng-650 den daha iyidir. http://salcano.com/d21.asp
    veya sedonanın bu bisikleti olabilir.http://www.sedona.com.tr/tr/BisikletDetay.aspx?ID=46
     
  3. Kadri İnce

    Kadri İnce Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Peki mesela ben izmirden seferihisara falan yol yapacak olsam idare eder mi? Geçen gün bir kaç bisikletçiyle konuştum da dağılır bisiklet falan diye laflar geçti.icabında sırtıma çadırımı alıp denize de gitmek istiyorum bisikletimle :)
     
  4. BF Okuru_

    BF Okuru_ Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.077
    Beğeniler:
    349
    Seviye:
    hangi bisiklet için dediler? :D
     
  5. Kadri İnce

    Kadri İnce Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Kipada bir katlanabilir bisiklet görmüştüm 26" mtb olduğunu hatırlıyorum sadece :D
    ben mesela bu bisikletle 50-100 km yapabilirmiyim icabında denize gitmek isterim sırtıma çadırımı alıp :) Lastik fren amrtisörler falan hiç anlamam :S kadro boyu falan diye bişey de duydum müsaitsen dinlerim senden valla :D
     
  6. BF Okuru_

    BF Okuru_ Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.077
    Beğeniler:
    349
    Seviye:
    katlanır bisiklet işini görmez :D benim şimdi biraz işim var kadro boyu hakkında bişeyler yazarım sonra ama sen googleye kadro boyu filan yazarsan siteler çıkar karşına ;)
     
    Kadri İnce bunu beğendi.
  7. Kadri İnce

    Kadri İnce Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    tesekkür ederim dostum müsait oluğun zaman yardımını bekliyorum :)
     
  8. Bilal Karatağ

    Bilal Karatağ Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    157
    Beğeniler:
    47
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Kron xc250ye bakabilirsiniz, 400tl civarında. Bir de Sedona 701. (bu biraz daha pahalı galiba ama belki pazarlık falan...) Arkadaşlar denklerini önerirler yine...
     
  9. Doğukan KARBAL

    Doğukan KARBAL Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Şubat 2011
    Mesajlar:
    776
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    İzmir/Bornova
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Seda Bisiklete bir uğra derim. ;) Bülent amca cok yardımcı olur.
     
  10. Lütfü Ekşioğlu

    Lütfü Ekşioğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    673
    Beğeniler:
    291
    Şehir:
    İstanbul/Yenibosna
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Sana önerebileceğim Salcano 210v ben kullanıyorum.Gerçekten çok memnunum.Eğer bütçen daha düşükse kesinlikle kron xc250 almanı öneririm.
     
  11. Kadri İnce

    Kadri İnce Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    kronu araştırdım şimdi baya hoş bir bisiklete benziyor..Seda bisiklet tam olarak nerede ve kron xc250 nin oradaki fiyatını biliyor musun :D
    ayrıca bu bisiklet için ekstradan ne ekipmanlar almalıyım hiç bir bilgim yok