elimizdeki bisikletlerin en fazla çalışan sistemlerini kontrol edeceğiz ,yoğun binenler işe bisiklet ile gidenler, zincir kontrolü yaptırmaları lehlerine ,zincir cetveli ile zincir mesafesinin açılıp ,açılmadığını kontrol ettirsinler,ettirmezler ise ayna kolun dişleri yenir ve rubleninde,başımıza aynen iş açılır ,bisiklette en fazla zincire ehemmiyet göstereceğiz,sırasıyla vites telleri fren telleri daha sonra gelir onlar uzun gider,furç yatağı uzun gider,fren kolları vites kolları aktarıcılar fazla gider ,ve arka aktarıcının küçük iki adet tekeride fazla gider ,bakım yapacağız ,yani bisikleti temizleyeceğiz ,yıkama yapar isek iyice kurulayacağız,mazot olayı pis iş ama önemli ,zincir mazotlanabilir yada zincir yağı ile yağlanır tabi adam akıllı temizlenecek bisiklet,diğer en önemli olayda tekerlerdir yoğun kullananların tekerleri malesef en fazla en iyi tekerde bile 2 yıldır sonra kevgire döner,tekerler en fazla canımızı yakacak gibi gözükmekte ,ucuzdur vardır illeti dersek alırız tekeri ,ama korumasız ise habire teker patlar, uğraşırız,marataon şivalve korumalı 5 aydır patlamadı ama artık tekerin yandan hafif iplikleri gelmeye başladı ,
jantlara çok iyi bakacağız jant tellerini adam akıllı temiz tutmaya gayret gösterelim ,jant orta göbekleride zamanla bitebilir bunlar sonraki işler .sele ise uzun gider .ayna kolun orta göbeğide uzun gider,,
@mehmetsunu
mehmet hocam isyan ettiğin tarih 2013 ,dolar bütün dünyada artmakta ,şu trump denilen adam bi koltuğa geçsin bakalım 3.40 'da sabitlenir gibime geliyorda, tabi 6 ay sonra .bu zaman tutumlu olma zamanı ayağını yorganına göre uzatma zamanı açılan boğulur..