Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

bisiklet temizliginde kullandıgınız özel birşey varmı?

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Ramazan Okyay tarafından paylaşıldı.

  1. Ramazan Okyay

    Ramazan Okyay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    848
    Beğeniler:
    653
    Şehir:
    Istanbul/Zeytinburnu
    Seviye:
    çalıştıgım fabrikanın müdürü sayesinde keşfettim bende:)ne için oldugunu bilmiyorum ama deneme amaçlı alınmış bir sıvı.kullanıldıgı alanda işe yaramamış olucakki önce çöpe atmamı söyledi müdür.tam arkamı döndüm gidiyodumki 'dur atma yaa sen al götür bisikletini siler parlatırsın' dedi:) bisiklet sevdalısı oldugumu bilir kendisi.işe yararmı dedim 'sen al götür naapıcaksın' dedi.
    harbidende haklı çıktı süper birşey. sadece kadroyu ve diger parçaları degil lastikleri dahi parlatıyo.ertesi günü o sıvının ne oldugunu sordum
    sıvı silikonmuş arkadaşlar süt beyazı birşey.belkide kullanan arkadaşlar olabilir.
    şayet ilgilenirseniz bayrampaşada bulabilirsiniz.tavsiye ederim
     
  2. maxicef

    maxicef Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    250
    Beğeniler:
    238
    Şehir:
    Kayseri Bi orada Bi burada Temmuzda Türkiy
    Seviye:
    fiyatları hakkında bir bilgin warmı ben normalde tinerle siliyorum ama bunuda denemek isterim...
     
  3. Nevzat KÖSEOĞLU

    Nevzat KÖSEOĞLU Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.505
    Beğeniler:
    634
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    ben hidrolik fren yagı ile silip yaglıyom mesela masamı hidrolikle silip yaglamadan taktıgımda maşa temız oluyo ancak esnettıgımde takılarak yukarı cıkıyo yanı yagladıgım zaman super oluyo daha 5 ay masayı acmıyom:D
     
  4. cihangil

    cihangil Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    495
    Beğeniler:
    58
    Şehir:
    mağra
    Seviye:
    nemli temiz bezin üstüne yok:)
     
  5. Ramazan Okyay

    Ramazan Okyay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    848
    Beğeniler:
    653
    Şehir:
    Istanbul/Zeytinburnu
    Seviye:
    ilk etapta tabiki tozunu kirini almak için nemli bir bez idealdir:)ancak daha sonrasında bahsettigim sıvı ile silindiginde şimdiye kadar bisikletim hiç bukadar güzel olmamıştı diyeceginden emiinim:)diyelimki birkaç sürüşten sonra tozlandı bisikletin.al kuru bir bez sil bisikletini yeniden ayna gibi olucaktır.
     
  6. Burak Taha

    Burak Taha Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğeniler:
    150
    Şehir:
    İstanbul/ALİBEYKÖY
    Seviye:
    En iyisi ARAP SABUNU:D
     
  7. Ramazan Okyay

    Ramazan Okyay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    848
    Beğeniler:
    653
    Şehir:
    Istanbul/Zeytinburnu
    Seviye:
     
  8. suskun

    suskun Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    82
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    mekanik için benzin.... lastikler için yanık(kullanılmıs) motor yagı lastiklerin uzun süre si,yah kalmasini sagliyor
     
  9. Ramazan Okyay

    Ramazan Okyay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    848
    Beğeniler:
    653
    Şehir:
    Istanbul/Zeytinburnu
    Seviye:
    ben şimdiki kullandıgım malzemeyi keşfetmeden önce arap sabununu sadece lastik yanaklarını parlatmak için kullanıyodum:)şimdi o asker:D
     
  10. waterless

    waterless Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    büyüada
    Seviye:
    önce tazzikli su ile yıkayıp silip temizliyorum.daha sonra yağlamaya geçiyorum zincir dişli v.s
     
  11. gültekin

    gültekin Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    454
    Beğeniler:
    283
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Ahmet Gültekin Gültepe
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    extra olarak würth ün fren balata temizleyicisi süper bişey anında yağı söküp atıyor. tavsiye ederim