Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisiklet Seçimim

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Cem Erdoğan tarafından paylaşıldı.

  1. Cem Erdoğan

    Cem Erdoğan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    259
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Slm uzun zamandır üye olduğum bu forumda artık bende tam anlamıyla bi bisiklet sahibi olucam...
    Sorular
    1-Bisikleti Ankara'dan almayı düşünüyorum çünki Eskişehirde ki satıcıda biteli 3 ay oldu.Erdoğanlardan alıcam sizce iyi mi edicem?
    2-Sedona 751, Merida Matts TFS100, scott aspect60 belki aspect50, ve bu fiyat aralığında yani 800YTL yi çok geçmemesi lazım.
    3-Arazide ve şehirde kullanıcam vede atlama yapmak istediğim için kadrosunun sağlam olması gerekli 1 metrelik yerden atlıcam zaman kırılmaz gerçi saydığım bisikletlerin kadrosu ama :) .
    4-Ankara'da başka bi satıcı önerebilirmisiniz yada kadro alıpta üstüne alivio set falan gibi şeyler?Yani toplama oluyo bu; daha mı pahalıya gelir?
    5-Eskişehirde olduğum için servis vs. gibi şeyler zor olucak benim için bunuda belirtmek istedim..
    Şimdiden teşşekkür ettim :in:
     
    Ahmet Can Yakışır bunu beğendi.
  2. Serdar TEBER

    Serdar TEBER Bisikletkolik

    Kayıt:
    29 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.215
    Beğeniler:
    1.366
    Şehir:
    Ankara, Antalya
    Seviye:
    Erdoğanlardan alabilirsin tabii ki, her şekilde yardımcı oluyorlar. Yalnız kaç kilosun bilmiyorum ama, bu saydığın kadroların hiçbiri freeride kadro değil, ve 1 metreden atladığında kırılabilir :)
    Ankara'da Delta ve SDS bisiklet var, onlardan da araştırabilirsin. Hepsi de iyi mağazalar. Toplama da yapabilirsin ama, biraz daha pahalıya gelir bence.
     
    Cem Erdoğan bunu beğendi.
  3. Cem Erdoğan

    Cem Erdoğan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    259
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Hayla güncel
     
  4. gizer

    gizer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Kasım 2006
    Mesajlar:
    414
    Beğeniler:
    172
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    800 YTL gibi bir bütçeyle bisiklet toplamaya değmez. O fiyata uygun bir bisiklet bulup alın. Daha karlı çıkarsınız. Umarım kısa zamanda sonuçlanır.
    İyi akşamlar..
     
    Cem Erdoğan bunu beğendi.
  5. ugurcani

    ugurcani Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    biskiye
    Seviye:
    benim tavsiyem specialized al ismi yeter
     
  6. nqnr

    nqnr Üye

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    34
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    slm senin amacın atlayıp zıplamak mı yoksa sadece sehırde gezmek mi ıstıyorsun buna karar ver basta ..
     
  7. Ahmet Can Yakışır

    Ahmet Can Yakışır Forum Bağımlısı

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    734
    Beğeniler:
    1.016
    Şehir:
    Denizli
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    2. el parçalardan yararlanacaksan toplama bisiklet daha ucuza gelir, o yüzden bir süre 2. el araştırması yapıp bir çok parçayı topladıktan sonra sıfır olması gereken parçaları da kadroyla birlikte alabilirsin...

    eskişehirde servis için savaş caddesinde stadyum ve vişnelik tramvay durakları arasında kalan bölgede h.polatkan tarafındaki sırada büyük bir dükkan var, orayı önerebilirim. bildiğim kadarıyla şehirde bir tek orası gerçek bisikletlerden anlıyor :) tabii parça almak dışındaki konularda mümkün olduğunca bakımları kendin yaparsan paran da cebinde kalır ;)
     
  8. nqnr

    nqnr Üye

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    34
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:

    kısa olarak tarif veriyim su anki adıyla öğretmenler caddesinde köşede eski adıda savaş caddesin de murat abi akın bisiklet
     
  9. Cem Erdoğan

    Cem Erdoğan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    259
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    specialized ankara'da nerde bulabilirim?
     
  10. Cem Erdoğan

    Cem Erdoğan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    259
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Bisiklet piyasasını biliyorum şehirde gezmk için atlayıp zıplamak için ne almam gerektiğini...
    Ama zaten dağ bisikletiyle atlama yaprsın ki dağ bisikleti adı üzerinde düz bi yer değil sonuçya dağ yani bmx türü hareketler yapmıcam yorumun için teşşkr.
     
  11. Cem Erdoğan

    Cem Erdoğan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    259
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Biliyorum orayı sitesi www.akinbike.com :D Ordaki abi çok soğuk sanki malı satmamak için uğraşıo..
     
  12. Cem Erdoğan

    Cem Erdoğan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    259
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Bana 2.maddede saydığım bisikletlerden hangisini veya hangilerini öneririsiniz yılınıda belirtirseniz sevinirm 2009 veya 2008 diye :) trek lerin ve scottların 2009u çıktı sanırsam meridanında çıktı ama erdoğanlarda var mı bilmiyorum sitesinde yok.
     
  13. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    specialized istanbul ve izmirde var..ama bütçene uygun atlama zıplama yapıcak bisiklet istiyorsan P1 diye bir model var.temel gezinti ama gene düşük açılı Hardrock diye modeli var.
     
    Cem Erdoğan bunu beğendi.
  14. Barış Çalışkan

    Barış Çalışkan Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    111
    Beğeniler:
    67
    Şehir:
    gєвzє
    Seviye:
    erdoğanlar bisikletten alabilirsin sana gerekli yardımlarda bulunabilirler ama sedonayı öneririm bende borla var hem arazı hemde yol ama fazla atlamadım bi kaç kere ama tabi 2,3 günde bir kontrol yaparsan bisiklete bende baya dayanır neyse ama senin fikrin istediğini alabilirsin iyi pedallar
     
  15. Cem Erdoğan

    Cem Erdoğan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    259
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Ya eski konulara bakıyorum hussar 540YTL normal dimi dio eleman..Şimdi fiyatlar neden uçtu ben alıcam die mi yoksa krizden doalyımı döviz kurlarından dolayımı? Döviz kurlarındansa adamlar zaten döviz düşükken almadımı bu 2008 modelleri :S çok sinir bozucu...
     
  16. Ahmet Can Yakışır

    Ahmet Can Yakışır Forum Bağımlısı

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    734
    Beğeniler:
    1.016
    Şehir:
    Denizli
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    valla dövizin fırlaması en çok elindeki malı uzun süre bekleten satıcıların işine yaradı heralde, haliyle bisikletçiler de onlardan biri... sen iyisi mi piyasaya çıkış tarihi mümkün olduğunca geride olan modellere bak, yüksek fiyat çekseler bile bu dediğini öne sürerek sıkı bir pazarlık yaparsın. şimdiden kolay gelsin...