Bisiklet Seçimi

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında Deniz Caz tarafından paylaşıldı.

  1. Deniz Caz

    Deniz Caz Misafir

    Arkadaşlar Bi Kaç Ay Sonra Bisiklet Alıcam Bütcem = 1000-1500 TL Tek Veya Çift Amortisr Olucak.yani yazları arazi olan köyümde sürücem tunceli/ovacıkta ilk baharda kısta felanda malatyada kullancam bide bisiklet turları yapıcam bisiklettte istediğim özellikler şunlar

    Parşalar Ful shimano olabilir
    ön maşa direksiyondan kitlenmeli
    hidrolik disk frenl veya kadro ve maşa disk uyumlu olucak
    arka amorsiör olursa pompa kitlenmli olabilir
    istediğim özellikler bunlar arkadaşlar lütfen yorumunuzu eksik etmeyin
     
    ahmet t bunu beğendi.
  2. mustafa mimaroğlu

    mustafa mimaroğlu Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    159
    Beğeniler:
    96
    Şehir:
    Antakya
    Seviye:
    konu yanlış yerde:cool:
     
  3. Deniz Caz

    Deniz Caz Misafir

    kusura bkmayın tam bilmiyorum nerde açıcam
     
    ahmet t bunu beğendi.
  4. mustafa mimaroğlu

    mustafa mimaroğlu Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    159
    Beğeniler:
    96
    Şehir:
    Antakya
    Seviye:
    bisiklet seçimi bölümünde açılması gerekiyor
     
  5. Deniz Caz

    Deniz Caz Misafir

    orda bidamı açıcam
     
    ahmet t bunu beğendi.