Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

bisiklet seçememek

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında skull_mrt tarafından paylaşıldı.

  1. skull_mrt

    skull_mrt Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    247
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    Kadıköy
    Seviye:
    arkadaşlar başınızı yeteri kadar ağrıttım biliyorum son bir soru sormak istedim söz birdaha sormam:rolleyes:

    sedona sd-771 mi amoeba hussar jump mı?
    fikirlerinizi yazarsanız sevinirim
     
  2. Exiledd

    Exiledd Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    51
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Bir sedona kullanıcısı olarak Sd 771 i tercih et derim. Hem estetik hemde çok iyi bir kadrosu var.Hemide hafif.Kanımca tek eksi yanı "popo düşmanı" selesidir :D
     
  3. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    2 bisiklet farklı kategorilere hitap ediyor ki...
     
  4. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Evet hareket mi dusunuyorsun? Yoksa gezi tur hafif arazi falan mi?

    Amoeba Hussar DJ sadece kadro olarak satiliyor...

    Ama normal Hussar dersen, evet kategorileri uyusuyor ve ben amoeba yi daha cekici buluyorum...Zaten asagi yukari ayni komponentler kullanilmis;)
     
  5. skull_mrt

    skull_mrt Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    247
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    Kadıköy
    Seviye:
    biliyorum halil abi iki kategoridede kullanıcam işte.elimde olsa 2sini alırdım ayrı ayrı kullanırdım.1.80 80 kg birisi olarak toz kaldıran ordan burdan inen bişey olsun diyorum.hussar jump daha sağlam,sedonada daha hafif karar veremiyorum ondan sordum.donanım olarakta sordum tabiki :D (ay cok soru sordum)
     
  6. Fatih Buzgan

    Fatih Buzgan Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.579
    Beğeniler:
    3.212
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    2 kategoride de bineceksen sağlamlık ve akıcılık önemli demektir.
    Hussar Jump kadro ile hafif göbekli tekerleklere sahip bir bisiklet toplayabilirsin.Donanımı da senin bütçene kalmış olacak.