Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisiklet Römorkları

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında stinger tarafından paylaşıldı.

  1. stinger

    stinger Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
  2. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Çok güzel de, nereden bulacaksıznız, Türkiyede varmı böyle römorklar
     
  3. stinger

    stinger Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    olması lazım.görmüştüm bi kez
     
  4. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Ben çok araştırdım, bulamadım. Eğer bulabilirseniz bizlerede bilgi veriniz. Bende bizim ufaklığı gezdirmek için bir römork alıcam.
     
  5. stinger

    stinger Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
  6. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
  7. NKORHANK

    NKORHANK Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    177
    Beğeniler:
    113
    Şehir:
    Kozyatağı
    Seviye:
    Chicagoda performance bike ta var halsted caddesi üzerinde. Ama oranın fiyatına göre bile almaktansa demircide yaptırıp ucuna lastik takmak daha makul. Yurt dışından getirmek isteyen olursa www.performancebike.com
     
  8. S. Burak Cebeci

    S. Burak Cebeci Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    414
    Beğeniler:
    180
    Şehir:
    istanbul/küçükyalı
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    ben bir keresinde bir turist görmüştüm kadıköy de çok kullanışlı şeylere benziyordular...
     
  9. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Kullanisliligi hakkinda su kadarini söyliyim, hergün onlarca görüyorum yollarda. Burada cok popüler...
     
  10. bisikletseven

    bisikletseven Bisikletkolik

    Kayıt:
    6 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.040
    Beğeniler:
    1.817
    Şehir:
    Ordu----Artvin
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:

    hangi tarz gezilerde kullanılabilir uygunluk açısından
     
  11. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Özellikle tasinacak yükün fazla oldugu ve rotada fazla egimli / bozuk yolun olmadigi geziler icin cok uygun.

    Yine günlük sehir ici uzun mesafe yapan, yaninda tasimasi gereken fazlaca esyasi olanlar icin de bence ideal, cünkü bu römorklar yere oldukca yakin, bu nedenle yük fazla olsa bile bisikletin dengesini bozmuyor. Ayrica yüklemenin neredeyse siniri yok, esyalarini tepeleme doldurup üzerine bir de köpegini oturtanlar gördüm.

    Fakat basta da belirttigim gibi yol sartlari bozuk olursa problemli olabilir, tabi hizinizi cok artirmazsaniz yine yolunuza devam edersiniz. Egimli yollarda da tirmanirken agirligi sorun olabilir belki. Hizli ve dik inislerde de frenlemede nasil bir etki yaratir acikcasi bilmiyorum.
     
  12. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Peki bunları nasıl temin edebiliriz, fiyatları nelerdir.
     
  13. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Türkiye'de satan hic görmedim, burada da 80-100 € gibi basliyor saniyorum
     
    Süleyman Uzunköprü bunu beğendi.
  14. ozgurtex

    ozgurtex Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    148
    Beğeniler:
    293
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Bisiklet Römorku olarak yaptığımız ve kendi çapımızda "Karınca" olarak isimlendirdiğimiz ürünleri http://cerem.cshus.org/Bisiklet#Kar%C4%B1nca adresinden bulabilirsiniz..

    Forumda açtığımız "satılık Karınca-3" konusundan (son arıza ile silinmiştir) takip edenler bilir, yaptığımız 4 adet Karınca-3'ün 3 tanesi satıldı ve sonuncusunu Cerem kullanmakta. Bakım ve boyasını tamamladığı Karınca-2 ise halen teslim edilmeye hazır bir şekilde 250 YTL karşılında yeni sahibini bekliyor.. bilginize...
     
  15. teampasha

    teampasha Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    439
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    resimler çok belirgin değil, bi kaç net resim ve iletişim bilgisi verirmisiniz. Teşekkürler.
     
  16. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:

    [​IMG]

    [​IMG]

    ilgili siteden fikir vermesi açısından aktarılmıştır.
     
    teampasha ve Ender Alıcıoğlu bunu beğendi.
  17. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.154
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:


    Merhaba arkadaşlar.

    GPA 2 gezisi sırasında karıncayı bire bir test etmiş birisi olarak, yapan ve bu işte emeği geçen herkesi burdan kutlarım.

    Süper rahat bir kullanımı var . o yükle Enes yanımızdan bir tır kamyonu edasıyla geçip gitti yol boyu. :)

    Enes kardeşim bana tur bile attırdı. Çok güzel ve başarılı yapılmış bir römörk.

    Benim çok hoşuma gitti ve kısmetse İzmir'e gelince bir tanesini almayı veya yoksa yaptırmayı düşünüyorum.

    Benim tek çekincem var söylemeden edemeyeceğim.

    Aşağıda resimlerde de göreceksiniz, arka teker karıncaya çok yakın çalışıyor, üstündeki tekerlekle değme olayı kesinlikle olmaz, ama benim gibi 26 x 2.10 luk lastikle kullanmak sanıyorum imkansız.

    Bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz.

    Çünkü ben bu römörkü tandemimde de kullanmayı düşünüyorum.

    Tandemde küçük ebadlı lastik kullanma şansım kesinlikle yok. en küçük kullanabileceğim 26 x 2.00 lik bir lastik ki onlar bile traktör lastiği gibi oluyor.

    Sanırım bu konuda arka teker hazne bağlantı yerini, biraz ileri alarak çözebilirsiniz sanırım.

    Arkadaşlarımın istediği resimleride Enes kardeşime sormadan atıyorum, ama samimiyetimize dayanarak birşey diyeceğini düşünmüyorum.

    Buyrun resimler.
    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]


    Sevgi ve selamlarımla.
     
  18. bisikletcanavari

    bisikletcanavari Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.779
    Beğeniler:
    1.377
    Seviye:
    Ender abi fotoğrafların lafımı olur :)

    GPA2 de kullandığım lastikte 1.75 schwalbe marathon plus vardı.Karınca'nın ön çatalında çok olmasa da bir miktar boşluk vardı. Ordu'da 1.95 Tıoga factory lastikle de kullandım.(Ki dişleri nedeniyle 2.10 gibi durduğunu söyleyebilirim) Onda da sıfırsa sıfır oturuyordu. Ne arada boşluk gözlemleyebiliyordum ne de bir sürtme oluyordu :) Ön çatalın uzatılmasının ötesinde bunan sonraki yapılacak karıncalarda mtb kadrolarının arka çatalında kullanılan ''S bend'' teknolojisi ile bu sorunun çözülebileceği kanaatindeyim.

    Bu arada havalar burada fena bozdu ben hala bi test yazısı hazırlayamadım bakalım ne olacak :s
     
    Ender Alıcıoğlu bunu beğendi.
  19. ozgurtex

    ozgurtex Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    148
    Beğeniler:
    293
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Merhaba,
    Karınca-3'lerdeki boyun uzunluğu kararlılığı artırmak için mümkün olan en kısa mesafede ayarlanmıştır. 2.10" lastiklere kadar sorunsuz olan bu mesafenin istek üzerine Karınca-4'lerde 3" lastiklere kadar uyumlu hale getirilmesi planlanmaktadır.
    Enes (ve diğer Karınca-3 sahipleri) için güzel haber, Karınca-4'lerin boyunları Karınca-3'lerle de uyumlu olacak. Karınca-4'lerin boyunları yine dağ bisikletlerine göre tasarlanacak, yol ve tandem bisikletleri için de seçenek sunulacak.
    Karınca-4'lerdeki geliştirmeler ve farklılıklar yakında belli olacak. Sürüş geometrisinde değişiklik olmamakla birlikte bazı ağırlık tasarrufu sağlayacak değişikliklere gidilmesi planlanıyor.

    Karınca-4 sahibi olmayı düşünenler şimdiden paralarını hazırlasalar iyi olur, çünkü bu seferki serinin duyurulması ile üretime başlanması arasında yine çok az bir zaman (1 hafta-10 gün) olacak. Satış fiyatının 1/3'nü kapora olarak verenler Karınca-4'lerden sipariş edebilecekler. Satış fiyatı Karınca-3'lerden daha düşük olmayacak şekilde talebe göre belirlenecek.

    İletişim için Cerem'in sitesindeki iletişim bölümü kullanılabilir.
     
  20. Ali Niyazi Duman

    Ali Niyazi Duman Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    420
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    özgür seni ve ceremi takdir ediyorum abi hakikatten güzel şeyler yapıyosunuz