Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisiklet Film Serhat Karaaslan

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında serhat toy tarafından paylaşıldı.

  1. serhat toy

    serhat toy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    26 Nisan 2011
    Mesajlar:
    410
    Beğeniler:
    356
    Şehir:
    İzmir-Bandırma
    Seviye:
    Google'da bisikletle ilgili bir şeyler ararken (aramam İngilizce'idi) bu video'ya denk geldim...

    Serhat Karaaslan adında bir yönetmen var imiş... Daha taze yönetmen...
    Biyografisi burada;
    http://www.kameraarkasi.org/yonetmenler/imdatserhatkaraaslan.html

    Google'da denk geldiğim ise vimeo da izlenebilecek bir kısa filmi...
    Adı da bisiklet
    Buyurun;
    http://vimeo.com/24874194

    İÜ eczacılıkf alan bitirmiş...

    Her neyse böyle uzun uzun açıklama sebebim,adamı tanımıyorum ama biraz araştırdım paylaşıp paylaşmamakta tereddüt ettim...
    Bence bu kısa filmi güzelmiş...Gelecekte sağlam bir yönetmen olabilir... açıları falan çok iyi geldi bana...

    Diğer iki filmini daha izledim iyice tanımak için adamı,
    Kan filmi çok iyi,doğu'daki Töre saçmalıklarını çok kısa ve öz anlatmış..

    Ama şu var Araf adlı kısa filmi bana pek masum gelmedi ya da ben mi ön yargılıyım,
    Bu adamla ilgili gerçekten bilgisi olan varsa paylaşabilirse sevinirim...Yani Yönetmenliği iyi olsada ülke birlik bütünlüğüne karşı herhangi bir duruşu varsa falan hiç prim yaptırmak istemem...
    Adını anmak istemediğim ölmüş ve ya yaşayan sanatçılar mevcut ve hala popüler olanlarıda var bu ülkede onları anında silmişliğim var hayatımdan bu tip konular yüzünden...

    Bunu da söyleme sebebim, şimdi çıkıp bana laf atanlar olacak ben baştan açıklamamı yapiyim istedim...Burada bir amacım yok..Bisiklet adında ve büyük kısmını bisikletin kapladığı kısa bir film hoşuma gitti paylaşmak istedim...
    Bu aradada yönetmen ile ilgili bilgisi olan varsa öğrenmek istedim...
     
  2. Onur Özgün

    Onur Özgün Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    129
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    Çanakkale
    Seviye:
    Bisikletten çok filmin ismi Ayakkabı olabilirmiş :) ona daha çok vurgu yapıldı gibi sanki :) Bir de kullanılan bisikletin hurdaya çıkamayacak kadar tabiri caizse gıcır olduğu gözlerden kaçmadı keşke daha küflü, paslı bir şey kullanılsaymış.
     
  3. BULUT ÇELİK

    BULUT ÇELİK Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    istanbul AVCILAR
    Seviye:
    marmara radyo televizyon ve sinema 3. sınıf öğrencisiyim iyi kötü anlarım sinema işinden konu tabikide ne bisiklet nede ayakabı. ama ben izlerken şu hafiflik sevdamı birkere daha gözden geçirmek istedim.:) ayrıca film gayet güzel özellikle diyalogsuz anlatım zaten zor bişey . payllaşımın için teşekkürler ;)
     
    serhat toy bunu beğendi.
  4. Volkan Aykul

    Volkan Aykul Kıdemli Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    309
    Beğeniler:
    57
    Şehir:
    Sultangazi, Gaziosmanpaşa/İSTANBUL
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Filmi harbiden özümseyerek izledim.
    Gayet güzeldi.
    Bayağıda ödül almış.
    Şimdiden Serhat Karaaslan'a başarılar dilerim.
     
  5. serhat toy

    serhat toy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    26 Nisan 2011
    Mesajlar:
    410
    Beğeniler:
    356
    Şehir:
    İzmir-Bandırma
    Seviye:
    :in:

    Ne demek ben teşekkür ederim..Ayrıca evet o hafiflik sevdasından önce ben yeni bisiklet almayı bile gözden geçirdim :)
     
  6. Mehmet_Gürsoylu

    Mehmet_Gürsoylu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Eylül 2010
    Mesajlar:
    705
    Beğeniler:
    388
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Kürdish falan yazıyo ödüllerin içinde bence bu arkadaş da pek türk değil konu daha çok doğu tarafında geçiyor gibi iç kesimlerde böyle kış pek görülmez
     
  7. Bahadir.Karaca

    Bahadir.Karaca Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    252
    Beğeniler:
    117
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    yapmayın arkadaşlar yahu kurdish falan yazıyo dogu batı türk sağ sol bıkın artık bunlardan. dogu dediğiniz yer istanbul. olimpiyat stadını görmediniz mi kocaman insanın gözüne sokmak amacı ile kamera geriye açılırken. arkadaş Türk değil öteki müslüman değil digeri şu değil bu değil siz ne zaman kim oldunuz da bu kadar uzaklastınız insanlıktan? sözüm size ya da herhangi bir zümreye değil belki masum bir dille yazmışsınızdır ama ben yazılanın yanlışlıgındayım yazanın değil.

    ne müslümanım ne kürdüm ne ...ist ne de ...an insanım yahu.
     
    BULUT ÇELİK bunu beğendi.
  8. Mehmet Ural

    Mehmet Ural Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2011
    Mesajlar:
    98
    Beğeniler:
    35
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Teşekkürler paylaşım için, sanatı farklı yönlere çekmeye gerek yok .
     
    serhat toy bunu beğendi.
  9. serhat toy

    serhat toy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    26 Nisan 2011
    Mesajlar:
    410
    Beğeniler:
    356
    Şehir:
    İzmir-Bandırma
    Seviye:
    Teşekkürler ama mesele doğu da geçmesi falan değil...
    Doğu ise Türkiye'nin doğusu...
     
  10. simplonmurat

    simplonmurat Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    741
    Beğeniler:
    332
    Şehir:
    Evka-6 / İZMİR
    Adı:
    Murat ALTINCAN
    Bisiklet:
    Simplon
    Seviye:
    Beğeniyle izledim. Paylaşım için teşekkür ederim.
     
    serhat toy bunu beğendi.
  11. Safa Arslaner

    Safa Arslaner Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Haziran 2010
    Mesajlar:
    584
    Beğeniler:
    354
    Şehir:
    Samsun-Çorum-Hopa
    Seviye:
    Teşekkürler izliyorum.