Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisiklet Cumhuriyeti Caddebostan 3 aylık servis problemi

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında BEKİR SEYRANİ tarafından paylaşıldı.

  1. BEKİR SEYRANİ

    BEKİR SEYRANİ Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    univega marka bisikletim,garanti kapsaminda iken bir problemle karşi karşiya kaldim.
    Küçükyali sahilden kadiköy e tura çiktim.turumu tamamlayip kapimin önüne yanaşacagim sirada,pedal dahi çevirmezken bir anda arka aktaricim arka dişli üzerine sardirdi.
    Arka aktaricim kirildi ve dişliler üzerine sarilip tikandi.
    Bu problem üzerine bisikletimin servisi olan bisiklet cumhuriyeti caddebostan ile irtibata geçtim.bu problemin garanti kapsaminda değerlendirilmeyeceğini söylediler.ben de bisikletin garanti kapsaminda olduğunu ve benim hatam dişinda bu kirilmanin yaşandiğini belirttim.
    Bunun üzerine bisikleti getirmemi ve bi ihtimal garanti kapsaminda değerlendirilmesi için çalişma yapacaklarini söylediler.
    Ben de bisikleti caddebostan bisiklet cumhuriyeti mağazasina biraktim.
    Bir hafta kadar sonra aradim,yetkili kişiye bir turlu ulaşamadim,bana geri dönüş yapacaklarini söylediler.
    üzerinden bir ay geçti ve hala geri dönüş yapilmadi.
    Tekrar aradiğimda serkan bey ile görüşebildim.
    Kendisi arka aktaricinin kullanim sirasinda yerinden kaydiğini,janta yaklaşmiş olduğu için,janta sürtmesi üzerine kirilmiş olduğunu normalde bunun garanti kapsaminda değerlendirimeyeceğini,ancak kendisinin müşterinin yaninda olduğunu ve firma sahibi kişi ile görüşüp bu parçanin değişimi için garanti kapsamina dahil etmeye calişacagini belirtti.ben de biraz daha bekleyebileceğimi soyledim.serkan bey de geri dönüş yapacağini belirterek telefonu kapatti.sonrasinda bisikleti garantiye birakmamin ardindan 3 aya yakin zaman geçti ve hala bir haber yoktu.tekrar serkan beyi aradim.serkan bey 3 aya yakin zaman gectikten sonra bisikleti yapamayacaklarini söyledi.
    Neden bana haber vermediklerini sorduğumda ise zaten bir hafta(!) önce belli olduğunu söyledi.sinirden telefonu kapattim.
    Caddebostanda bulunan ve marka bisikletler satan bir firmanin bu ciddiyetsizliği takdire şayan.
    3 aya yakin beklemek ve parça değişiminin yapilamayacaginin uzerinden 1 hafta geçmesine ragmen müşteriye haber vermemek.
    Ben de aramasa idim bir kaç ay daha serviste kalmasi muhtemeldi.
    Bisikletimin garanti kapsaminda değerlendirilip değerlendirilmemesi hakkinda bir problem yok.
    Ancak 3 aya yakin müşteriyi bekletmek,geri dönüş yapmamak ne kadar ticaret ahlakina uygun onu bilemiyorum.
    Olmasi gerekenin bisiklet birakildiktan sonra 1 hafta 15 gün içerisinde bisiklet hakkinda net bir karar verip müşteriye bilgi verilmesi olduğunu düşünüyorum.
    Ancak 3 ay kadar süre ile bekletmek,ilgisiz davranmak ciddi bir problem.
    Sirkeci de bir bisikletciden almiş olsa idim en azindan 3 ay süree ile bisikletsiz kalmiş olmazdim.
    Bisiklet cumhuriyeti ile yaşadiğim bu problemi paylaşmamin sebebi;firmalarin diş görünüşlerine aldanmamak...
    Aliş-veriş yaparken dikkatli olmanizi tavsiye ederim.
     
    GökhanRR, Ercan Cebeci ve emrah9700 bunu beğendi.
  2. Sefa

    Sefa Alçılı Bünye

    Kayıt:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.040
    Beğeniler:
    876
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    İlginç.
    Ben de bisikletimi oradan aldım. Nisanın ortasında aldığım bisikletime bir takım nedenlerden dolayı Nisan sonunda ilk defa bindiğim gün geçirdiğim kazada maşayı kırınca kendileri ile irtibata geçtim. Kaza nedeniyle maşanın kırılmış olması doğal olarak garanti dışı işlem sayılıyor ve yeni maşanın sipariş edilebileceğini söylediler. O sıralar Almanya'da bulunan bir arkadaşım olduğu için zaman kazanmak adına, arkadaşım aracılığı ile maşayı getirtmeyi düşündüğümü söyledim ve kabul ettiler. Sonrasında arkadaşımın yaşadığı bir sıkıntı nedeniyle maşayı getirememesi durumu ortaya çıktı (2-3 hafta geçti bu arada) ve tekrar kendileri ile irtibata geçip durumu izah ettim. Bisikletimin seri numarasını alıp üretici firmaya ileterek uygun maşayı sipariş ettik böylece. Elimin altında ikinci bir bisiklet daha olduğu için pek üstelemedim ben olayı, nasılsa haber verirler dedim. Bu sırada kargo ile sadece maşayı almaktansa, dükkana alınan yeni bisikletlerin sevkiyatına yetiştirerek o partiye bir şekilde dahil edebilmişler (böylelikle ekstradan kargo ücreti çıkmadı karşıma). Kargo gümrükten çıkıp, depolarına ulaşınca bana haber verdiler "getir artık bisikletini halledelim" diyerek. Ben de buna istinaden aldım bisikleti gittim ama faturalarda görünen maşa, depoda ya da dükkanda görünmüyordu. Bir kaç gün bunun görüşmeleri yapıldı Almanya ile derken üretici firma 2 farklı maşayı tek bir kutuya paketlediği için benim maşayı bulabilmek zaman aldı.

    Firma sahibi Hasan Bey bu süreçte bana oldukça yardımcı olmuştu keza teknisyen olan Zafer huysuzluklarımı sabırla karşılamıştır, Almanya ile olan irtibat sırasında Cihan gerek beni arayarak gerek whatsapp üzerinden eksiksiz bilgi aktarabilmek için kılı kırk yarmıştır.

    İletişimi sıkı tutup, derdinizin peşine düşerseniz hiçbir pürüzle karşılaşmadan Bisiklet Cumhuriyetinde çözüm bulabiliyorsunuz ama iletişim konusunda aksama yaşandığı an bir şeyler ters gidiyor demek ki.