Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisiklet Ayakkabısı

Konu, 'Giyim' kısmında Yasin Şamlıoğlu tarafından paylaşıldı.

  1. Yasin Şamlıoğlu

    Yasin Şamlıoğlu Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    TOKAT
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Selamlar arkadaşlar uzun süredir dersler nedeni ile forumda yoktum.
    Yeni aldığım yani yeni derken 6 aylık bisikletimin arka maşa kırıldı şuan garanti ile cebelleşiyorum lakin şimdi aklımda ayrı bir soru var.
    Bisiklet ayakkabıları günlük kulllanıma da uygun mudur . Yani sürdükten sonra mesela okula varınca okulda da rahatca kullanabılırmıyım
    Sorum sacma ise şimdiden özür diler, yardımcı olan arkadaslara teşekkürü borç bilirim
     
  2. olympos

    olympos xrs040

    Kayıt:
    16 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    195
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Enes
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    spd ayakkabilardan bahsediyosan, altları sert oluyor zemine basınca biraz ses çıkarıyor ama sorun olacağını sanmam
     
  3. Ali Burak T.

    Ali Burak T. Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Kasım 2013
    Mesajlar:
    165
    Beğeniler:
    196
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    mtb için alırsan sorun olmuyormuş ama yolbisikleti ayakkabısı alırsan çok kayıyormuş kullanmadığım için bilmiyorum bunlar okuduklarım
     
  4. Yasin Şamlıoğlu

    Yasin Şamlıoğlu Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    TOKAT
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    ürün olarak önerınız varmı en fazla 150 tl
     
  5. ALByROCK

    ALByROCK Yeni Üye

    Yaş:
    22
    Kayıt:
    4 Şubat 2015
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Mert Anıl
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Ben rockriderin en düşük modelini kullanıyorum dağ bisikletinde. Düşük fiyatının yanı sıra (50 tlye almıştım) görüntüsünün günlük kullanıma uygun oluşu da işime gelmişti.

    Arkadaşlarımın spd ayakkabılarına kıyasla yürürken daha az ses çıkardığını belirtmeliyim.

    Rahatça kullanmak kısmı asla normal ayakkabı gibi olmayacaktır ama. Benim ayakkabılar bi 10 dakikalık yürüyüşte bile hissettiriyorlar yürüme aktivitesine olan yabancılıklarını. Özellikle de beton zeminde.
     
  6. Yasin Şamlıoğlu

    Yasin Şamlıoğlu Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    TOKAT
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Zaten bütün uzun mesafe ulaşımlarım bisiklet ile . Benim yürüyeceğim işte tenefüsler felan