Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisiklet Alıcam Ama Kararsızım Bütçem 600-650 TL civarı Yardımlarınızı Bekliyorum

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında muhammed.barutlu tarafından paylaşıldı.

  1. muhammed.barutlu

    muhammed.barutlu Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    Bulunduğum bölgede hem asfalt yolda hemde engebeli toprak yollarda kullanıyorum
    Hafta sonu bulunduğumuz bölgeki orman şelale olsun buralara giderken yokuş (asfalt) çıkıyoruz bunlara uygun 600-650 tl civarında ön maşası kilitlemeli fiyatına göre donanımı güzel hafif bir bisiklet almak istiyorum yardımlarınız için şimdiden tşkler

    Boyum : 180 cm
    Kilom : 64

    Düşündüğüm Modeller:

    Sedona
    Kron
    Carraro
    Salcano
     
  2. Eray Gündoğdu

    Eray Gündoğdu En güzel bisiklet, benim olan bisiklettir.

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    21 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    143
    Beğeniler:
    84
    Şehir:
    Bandırma
    Adı:
    Eray Gündoğdu
    Bisiklet:
    Claud Butler
    Seviye:
    salcano city sport modellerine bakabilirsiniz
     
  3. muhammed.barutlu

    muhammed.barutlu Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    tşk fakat bi arkadaş city sport için zorlamaya pek gelemez dedi onun yerine salcano astroyu önerdi ne dersiniz o konuda ?
     
  4. gok

    gok Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Nisan 2012
    Mesajlar:
    997
    Beğeniler:
    292
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    Arkadaşınıza katılıyorum.
     
  5. Faruk ONUK

    Faruk ONUK Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2011
    Mesajlar:
    319
    Beğeniler:
    57
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Bencede astro ideal o fiyat için
     
  6. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.119
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    eğer bulabilirseniz carraro 419 Grunge alın. .
     
  7. muhammed.barutlu

    muhammed.barutlu Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    önerileriniz için tşk galiba salcano astro alıcam amahangi modelini benim bütçeme göre hangisi uygundur ve hangisinin donanımı daha iyidir ?
    bide bişey sormak istiyorum astroya ince 1.40 veya 1.50 lik lastik taksam düz yolda performansı nasıl olur ? bide o fiyat aralığındaki bisikletlere göre donanımı dahamı iyi ?
     
  8. H.T

    H.T Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    11 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    893
    Beğeniler:
    1.841
    Şehir:
    Samsun
    Adı:
    Hasan
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
  9. muhammed.barutlu

    muhammed.barutlu Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    Bisikletiniz güzel iyi bakılmış fakat ben v fren sistemli istiyorum yani bisikleti alıp bide fren sistemi almak istemiyorum bide hidroliğin bakımına göre daha kolay ama alma gibi düşüncem olursa alabilirim zaten fiyat dediğiniz gibi uygun peki bişey sorucam 750 liraya kadar 0 hangi astronun dananımı daha iyidir bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim
     
  10. gok

    gok Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Nisan 2012
    Mesajlar:
    997
    Beğeniler:
    292
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
  11. Umut Kılınç

    Umut Kılınç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2012
    Mesajlar:
    309
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Seviye:
    kron xc 250 al rahar et :)
     
  12. muhammed.barutlu

    muhammed.barutlu Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    öncelik olarak bilgi için tşkler fakat bi konuda okudum sram x4 için kırılabilir çok sert diyorlar shımano acera kullanın daha iyi olur diyolar senin fikrin ne bu konuda ben zaten salcano astro 240 svr almaya karar verdim gibi bişey vites konusunda ne dersiniz sram x4 sorun çıkartırmı ?
     
  13. emrek14

    emrek14 Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bolu
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Carraro 419 Grunge al derim yakın zamanda ben de almayı düşünüyorum.
     
  14. muhammed.barutlu

    muhammed.barutlu Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    tşk ederim ama çoğu kişi astrodaki donanımın daha iyi olduğunu söylüyor ve yaklaşık olarak fiyatları aynı çoğu yetkili satıcıda 650 civarı astro peşin alınca her türlü düşer bence tam karar vermediyseniz sişzde bi astro 240 srv ye bakın
     
  15. muhammed.barutlu

    muhammed.barutlu Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    yanlış deilsem düzeltin ama kronun donanım olarak shımano tourney var ve bunlar shımanonun en alt sınıfı astronun donanım ise sramx4 bence astro çok daha iyi kronun donanımımna göre
     
    gok bunu beğendi.
  16. Çağatay Çağlar

    Çağatay Çağlar Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    25 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    496
    Beğeniler:
    219
    Şehir:
    Göztepe, İzmir
    Seviye:
    Bunlardan birisi şehir bisikleti, diğeri dağ bisikleti. Kıyaslama yapmanız tümden hata. Zorlamaya gelemez de ne demek? Dağ bisikleti değil zaten, ne yapacaktı bisiklet? Böyle yorumlar yazıyorsunuz bilip bilmeden, okuyan da biliyorsunuz sanıp o modele kötü gözle bakmaya başlıyor, o da başka yerlere yazıyor, böyle böyle karalanıyor bazı bisiklet modelleri. Hadi siz yine üyesiniz, farz ettim ki pek bilginiz yok. Daha eski üye de bunlar farklı bisiklet tipidir ne hakla kıyaslanabilir diyeceğine "Arkadaşınıza katılıyorum." deyip geçmiş. Bu forum beni bazen cidden inanılmaz şaşırtıyor.
     
    horsepower bunu beğendi.
  17. muhammed.barutlu

    muhammed.barutlu Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    dediğiniz doğru ama ben o anlamda zorlamaya gelemez dediğinden değil ben bisikleti hem arazi tarzı yollarda hem düz yolda kullanıcam dedim biri cıty sport önerdi bi arkadaş dediğim kişide benim kullanım şartlarıma göre zorlamaya gelemez o anlamda bunu dedi yani
     
  18. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.119
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Hocam Astro'dan çok Carraro 419 Grungeye bakın. Çünkü salcanonun kadrosu disk fren uyumlu değil yani ileride diske geçmek isterseniz kadroyu da değiştirmeniz gerekir. ama eğer disk frene geçmeyi düşünmüyorsanız astro sizin için uygundur.

    ayrıca Astro 240 SRV tamamen Sram vites sistemi yok. sadece arka attırıcı ve vites kolları Sram. geri kalan parçalar benim bildiğim Shimano.
    Astro 241 SV'de ise bunlar acera arka attırıcı ve shimano vites sistemi var.

    Astro ile Carraroyu karşılaştırmak gerekirse

    Astronun maşası üst seviye.
    carraro kadro Disk fren uyumlu. bunlar benim gördüğüm farklar sadece
     
  19. horsepower

    horsepower Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Aralık 2006
    Mesajlar:
    484
    Beğeniler:
    369
    Seviye:
    Kesinlikle katılıyorum bisiklet seçerken ilk önce kullanım alanına bakılmak zorundadır.Ülkemizde bisiklet konusunda bir bilgi kirliliği ve sadece 2 kulvarda düşünce mevcuttur MTB ve yol yarış bisikletleri diye oysa asıl arada olan modeller daha geniş kitlelere hitap etmektedir.Siz ilk önce karar vermelisiniz ne kadar engebeli arazi ne kadar uzun yolda gidiceksiniz? Amartisör ne kadar önemli ne kadar değil(Düz maşa)? Bu soruların cevapları sizi daha hafif ve isteklerinize uygun bir bisiklete yönlendiricek.Siz sanıyor musunuz Astro nun iyi bir MTB olduğunu veya gerçek bir MTB olduğunu? Şu varki 1.40 ,1.50 lastik takma ve yolda performans isteği olan birinin city bike a yönelmesi karar sağlıklı bir düşünce yoktur.Herkes de bir MTB durumu söz konusu ben pek anlayamayorum bu durumu! Kron un city bike i var düz maşa ve fiyatı da çok uygun 28 jant yolda verim konusunda tartışmasızdır bence fiyat performansı da çok iyi ve bisiklet muadili bir MTB ye göre çok hafif ki bisiklet ve önemli nokta şuki bisikletin 1 kilo hafiflemesi size 10 kat seyir zevki katar.
     
    Barış Güney bunu beğendi.
  20. muhammed.barutlu

    muhammed.barutlu Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    görüşleriniz benim için ön emli fakat ben zaten astro ile city sportu karşılartırmadım denileni söyledim yanlış yapmış olabilirim zaten bu konularda bilgimin az olduğunu bildiğim için sizlere sormak istedim hepinizin görüşleri benim için önemli
    üstelik cıty sportu kötüleme gibi bir niyetim yok yukarda dediğim gibi sadece arazidede kullanacağım dediğimden dolayı cıty sportu uygun bulmadığını belirtti biri yoksa ben kötü veya çok iyi şeklinde bi görüş belirtmedim sadece bi görüşü aktarmak istedim
    o zmn sizlere bi soru sormak istiyorum ben bisikletimi hem arazi hem yolda kullanmak istiyorum ikisinde olabildiğince iyi performans almak istiyorum çoğunlukla yolda sürürerim diye düşünüyorum fakat arazidede sürerim dediğim fiyatta benim için hangi bisiklet iyi olur hem performans hem donanım açısından ?
     
    horsepower bunu beğendi.