Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bisiklet alacağım ve Salcano igman diye düşnüyorum

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında MehmetÇulha tarafından paylaşıldı.

  1. MehmetÇulha

    MehmetÇulha Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    aydın
    Seviye:
    yeni bisiklet alacağım ve bu alacağım bisikletle yavastan bisiklet dünyasına katılacağım ben salcano igman gibi düşün 660 tl lik bütcem var tamda bu bisiklet için yetiyor zaten ve yorum yapmanzı istiyorum nasıl sizce ilk seferde iyi mi tabikide ilerde değiştircem ve şu kadro seçimi konusunda yardımcı olabilirmisiniz 1.85 veya 1.87 olabilrim 65 kiloyum git gide kilo alıyorum sizce nasıl olmalı ve boyunu nasıl anlycam ben kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinrim yeni üye oldum bu arada hatalarmıı afeyleyin :D iyi pedallamalar

    IMG]http://www.salcano.com/urunler/dag/large/IGMAN.jpg[/IMG]
    ● 26” MTB
    ● Shimano SLRS43/TX51 21 Vites
    ● Shimano BL-M486 Hidrolik Disk Fren Seti ve Shimano Aynakol
    ● Double Butted 6061 Aluminyum Kadro
    ● SUNTOUR XCT V2 MLO Kilitlemeli Amortisörlü Maşa
    ● Zoom Ahead TDS-D345 3D Forged Alüminyum Boğaz
    ● SALCANO X-PRO2 2x12 Özel Örüm Tekerlek Seti
    ● MICHELIN COUNTRY MUD Lastik
    ● Kadro Ölçüleri 16”, 18”
    ● Ağırlık 13.2 KG
     
  2. mustafa sorkulu

    mustafa sorkulu Üye

    Kayıt:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    KAYSERİ
    Seviye:
    igman güzel bisiklet bende düşünüyorum almayı o fiyata hidrolik diskli pek bisiklet yok sanırım. birde ağırlığıda fiatına göre hiç fena sayılmaz
     
    MehmetÇulha bunu beğendi.
  3. MehmetÇulha

    MehmetÇulha Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    aydın
    Seviye:
    bende öle düşünüyorum kardeşimde bakalım büyüklerimize danışalım bide :D ve rengi konsunda bi sorum olcak bi kaç resim gördüm siyah sitesinde gri neden ki :S
     
  4. İlker Özdemir

    İlker Özdemir Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    gitede gri olması büyük ihtimalle fotoğrafı çekenin suçu yaza ilk prototip gri idi onun fotoğrafı çekildi...
    İgman gayet güzel 660 tl bütçe ile internetten almaz iseniz kaskınızı vs de isteyin hediye olarak... Ben 540 yl ye almıştım yurt bisikletten malesef son 3 taneden 2. idi benim aldığım 3 . de satıldı sanırım...pazarlıkta iyi olan birni alırsan yanına 500 tl ye bile zarar etmiyorsa vereceğini biliyorum ...:)...Şimdiden hayırlı olsun...
     
  5. MehmetÇulha

    MehmetÇulha Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    aydın
    Seviye:
    ooo süper işte evet babam cok iyi pazarlıkcıdır ben daha 17 den 18 yeni geçtim adamın biri bana indirim yapmımıstı bende dedim matara filan hediye demekki aydında bisiklet kaskı istesem iyi olur :D
     
  6. Kürşat AKINCI

    Kürşat AKINCI Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    789
    Beğeniler:
    735
    Şehir:
    Mersin
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Selam dostum bende igman almaya karar vermiştim aldım ve işte görüşlerim. aksesuar olarak ön arka lamba, mini pompa, suluk kafesi, suluk, kilometre saat aldım taktım çok güzel oldu. şimdiye dek düz yolda 47 km hız yaptım frenleri güven veriyor kullanımı çok kolay 100km yapmışım şimdiye dek bir problem yok. edindiğim bilgilere göre parçalar:
    --vites takımı: shimanonun en düşük modeli olan tourney (ilerde tüm takımı değiştircem ben, biraz eskiteyim)
    --kadro 6061 alu. kadro 2000-3000 tl lik bisikletleri taşıyan kadrolarla aynı
    --jantlar çok şık yeni jenerasyon örüm olduğu yazıyo 24 jant teli var sıkıntı yaratırmı ilerde bilmiyorum...
    --dış lastikleri yarış lastiği olduğu için kısa zamanda biteceğini öğrendim.
    --maşa kitlemeli sertlik ayarlı güzel bir maşa fakat daha iyi olabilirdi.
    --selesi uzun yolda ağrı yapıyor.
    --gigon ve gigon boğazı daha şık olabilirdi.
    --hidrolik disk freni oldukça iyi.
    bazı parçalarını eleştirdim fakat fiyat performans açısından bence iyi bir bisiklet.

    genel olarak ben çok beğendim bisikletimle sahilde gezerken birçok kişinin dikkatini çekiyor boyası ve duruşu çok iyi. seninde almanı tavsiye ederim bir igmancı daha kazanmış oluruz :) ve igman modeli 2010 modelidir geçmiş senelerde igman yoktur bilginize. sizin için hemen şimdi bir kaç fotoğraf çekip koyayım..
    saygılarımla iyi petallar..

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  7. MehmetÇulha

    MehmetÇulha Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    aydın
    Seviye:
    kardeşim bunu renk seçeneği varmı mesla gri ve siyah olarak ben siyah olmasını istiyorum alayım zaten ben de hemen koyucam fotolarını
     
  8. Kürşat AKINCI

    Kürşat AKINCI Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    789
    Beğeniler:
    735
    Şehir:
    Mersin
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    dostum bende giri beklerken siyah geldi rahat ol sordum ben şu anda kadro ve renk seçeneği yokmuş yani sipariş edersen (ben hepsiburada dan sipariş ettim) 18" kadro ve siyah renk olarak gelecektir.
     
  9. MehmetÇulha

    MehmetÇulha Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    aydın
    Seviye:
    ya bide su kadro boyu hesaplamasına göre bana kücük geliyor gibi ama sorun olmaz heralde o demi dün forumda beyaz alanları filan okudum bende ama siyah olmasını istiyorum ben bayiden alıcam heralde
     
  10. Kürşat AKINCI

    Kürşat AKINCI Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    789
    Beğeniler:
    735
    Şehir:
    Mersin
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
  11. MehmetÇulha

    MehmetÇulha Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    aydın
    Seviye:
    (Merkezden Tepeye (C-T)) 55
    (Merkezden Tepeye (C-T)) 55
    (Merkezden Merkeze (C-C)) 35



    böle bişi cıktı :D
     
  12. MehmetÇulha

    MehmetÇulha Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    aydın
    Seviye:
    (Merkezden Merkeze (C-C)) 35
    (Merkezden Tepeye (C-T)) 44
    (Merkezden Tepeye (C-T)) 55,



    böle bişi cıktı anlamadım :D
     
  13. MehmetÇulha

    MehmetÇulha Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    aydın
    Seviye:
    arkadaşlar yardım hadi ya
     
  14. İlker Özdemir

    İlker Özdemir Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
  15. Kürşat AKINCI

    Kürşat AKINCI Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    789
    Beğeniler:
    735
    Şehir:
    Mersin
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Evt arkadaşın verdiği siteden bakabilirsin bende o siteyi verdim sanmıştım :)
     
  16. MehmetÇulha

    MehmetÇulha Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    aydın
    Seviye:
    kardeşim bana msn adresinizi yada facebooku verebilirmisiniz ordan daha detaylı konusuruz bugun bisikleti satanla konustum 600 ye bıraktı adam acaba matara filan istiyim mi yüzsüzlük olurmu :D
     
  17. MehmetÇulha

    MehmetÇulha Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    aydın
    Seviye:
    ben pazarlık sonucu igmanı 600 e alcm onu al derim :D
     
  18. İlker Özdemir

    İlker Özdemir Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Kesinlikle kask iste yüzsüzlük olmaz öle ahım şahım bir indirim yapmamış... ;) Kask ve matara matara kafesi iste sakın 5 tl liklerden verirse alma bir işe yaramıyorlar kokmak dışında ;)
     
  19. MehmetÇulha

    MehmetÇulha Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    aydın
    Seviye:
    istiyeyim demi satan adam zaten dedi kendi 600 e yapayım zaten bianchi filanda satıyor ama burası beyaz eşya dükkanı ya :D
     
  20. observer

    observer Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.456
    Beğeniler:
    384
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    iyi düşünmüşsün