Milbert Hofen
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 14 Eylül 2013
- Mesaj
- 847
- Tepki
- 1.623
- Şehir
- Münih
- Bisiklet
- Canyon
(link)
Evet arkadaşlar,biraz değişik bir konuyla karşınızdayım. Yakın zamana kadar yol ile cyclocross arasında kalmıştım ve kararımı cyclocrossdan yana kullanmıştım. Beğendiğim modeller yaklaşık 1000 euroydu ve taksitle gayet rahat bir şekilde alabiliyordum. Fakat buradaki bürokratik işlemler sebebiyle( ayrıntıya girmiyorum ) bisikleti alamadım.Aslında baya uğraştım ama olmadı. Her zaman hayırlısını olmasını dilediğim için çok üzülmedim ama biraz gerildim. Çok özenerek bir seçim süreci geçirmiştim. Neyse rotamı tekrar yol bisikletlerine çevirdim.700 euro civarı çok hoş bisikletler vardı.İlk önce gözüme trek 1.2 yi kestirdim.Fiyatı 600 euorydu ve peşin almama uygundu.
Geçtiğimiz günlerde mağazaya gittim. Yanımda da 650 euro var. Bisikletin yanına gidince etiketi gördüm ve kısa bir üzüntü yaşadım. Fiyat 670 çıkmış .2013 model olduğu için indirim vardı ama indirimi kaldırmışlar. Bir çalışana sordum o da aksi bir insan çıktı. Önce olamaz öyle bir şey dedi. Sonra bir şey yapamayız falan.. neyse ben geçtim bisikletin karşısına harçlıklarını sayan ilkokullu gibi paramı saydım.Yok çıkışmıyordu.Yani bankaya gitsem çekicem ama artık canıma tak etti. Uzun bir süredir onlarca magaza yüzlerce site gezdim. Sonunda yine küçük bir hüsran. Aslında 1000 euro verip peşin olarak bir cyclocross da alabilirdim ama öğrenciyken olan kredilerimiz ve bazı ufak borçlarımız var. O yüzden bütçeme uygun ama aynı zamanda kaliteli bir model bakıyordum.
Evet paramı saydım ,yaklaşık 660 euroydu. Bu uyuz adam bana indirim yapacak gibi değildi. Neyse o sırada gözüme başka bir bisiklet çarptı. Ama üzerinde kadın bisikleti olduğu yazıyordu fakat kadın bölümünde değildi. Geçen geldiğimde de çok beğenmiştim ama kadınlar için olduğunu düşünüp es geçmiştim,fakat kadro unisex bir kadroydu. Aldım elime incelemeye başladım. Turkuaz gidon bandından başka göze batan bir yanı yoktu. Atladım üstüne ,15 dakika deneme turu yaptım. Gerçekten çok hoşuma gitti. Yani son denediğim trek ve cannondale modellerinden daha rahattı. Hemen açtım telefonu ,özellikle amerikalı ve ingiliz kullanıcı yorumlarına baktım. Meğer benim durumumda erkek kullanıcı çokmuş.Kadroda kadınlara özel bir şey yok. Sadece birkaç ufak ayrıntı var ( gidon ,sele vs ) Herkes bisikleti dene ,eğer hoşuna giderse,kadro sana uyuyorsa al diyordu.Kullanan erkeklerde baya memnunmuş . Benim yüzümde tatlı bir gülümseme oturdu,fiyatına baktım 399 euro. Off ya ,tamam işte buldum bisikletimi dedim.Hemen gittim başka bir çalışanın yanına ,anlattım durumu. O da beni gaza getirdi sağolsun. Neyse dedik siyah bir gidon bandı ile olayı toparlarız. Siyah gidon bandı, sele altı çantası, kalpiyeli pedallar ve tüm işçilikle beraber 399 euroya aldım. Yaklaşım 1125 tl heralde. Bisikletimin özellikleri ve fotoğrafları aşağıda.2 gündür kullanıyorum ve çok memnunum. Gerçekten yol bisikletinin verdiği keyif bambaşka.
Son olarak kadroda bagaj delikleri de var. birkaç günlük turlarda, yük olarak hafif ama hacim olarak büyük cisimleri burada taşıyabilirim.Sonuçta bir seçenek.
kısaca trek kadrolu,maşa bacakları karbon,vites seti eski sora ama arka arttırıcı tiagra,diğer parçaların çoğu bontrager olan ağırlığı yaklaşık 9.5 kg(52lik kadroyu tartan birisi 9.18kg diye yazmış.Benim hassas tartım yok. Önce kendimi tarttım, daha sonra bisikletle beraber tartıldım ama sonuç hep değişik çıkıyor )
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
Frame:Alpha White Aluminum
Fork:Bontrager Approved, carbon legs
Headset 1-1/8" semi-integrated, semi-cartridge bearings
DRIVETRAIN
Crankset :FSA Vero, 50/34 (triple)
Cassette :SRAM PG-950 11-26, 9 speed
Front Derailleur :Shimano Sora
Rear Derailleur :Shimano Tiagra
Shifters :Shimano Sora STI, 9 speed
Pedals :Nylon body w/alloy cage
Components
Saddle: Bontrager Affinity 1 WSD, steel rails
Seatpost: Bontrager SSR, 12mm offset
Handlebar: Bontrager Race VR-S, 31.8mm
Stem :Bontrager SSR, 10 degree, 31.8mm
Headset: 1-1/8" semi-integrated, semi-cartridge bearings
Brakeset :Alloy dual-pivot brakes w/Shimano Sora STI adjustable-reach levers
(link)
Evet arkadaşlar,biraz değişik bir konuyla karşınızdayım. Yakın zamana kadar yol ile cyclocross arasında kalmıştım ve kararımı cyclocrossdan yana kullanmıştım. Beğendiğim modeller yaklaşık 1000 euroydu ve taksitle gayet rahat bir şekilde alabiliyordum. Fakat buradaki bürokratik işlemler sebebiyle( ayrıntıya girmiyorum ) bisikleti alamadım.Aslında baya uğraştım ama olmadı. Her zaman hayırlısını olmasını dilediğim için çok üzülmedim ama biraz gerildim. Çok özenerek bir seçim süreci geçirmiştim. Neyse rotamı tekrar yol bisikletlerine çevirdim.700 euro civarı çok hoş bisikletler vardı.İlk önce gözüme trek 1.2 yi kestirdim.Fiyatı 600 euorydu ve peşin almama uygundu.
Geçtiğimiz günlerde mağazaya gittim. Yanımda da 650 euro var. Bisikletin yanına gidince etiketi gördüm ve kısa bir üzüntü yaşadım. Fiyat 670 çıkmış .2013 model olduğu için indirim vardı ama indirimi kaldırmışlar. Bir çalışana sordum o da aksi bir insan çıktı. Önce olamaz öyle bir şey dedi. Sonra bir şey yapamayız falan.. neyse ben geçtim bisikletin karşısına harçlıklarını sayan ilkokullu gibi paramı saydım.Yok çıkışmıyordu.Yani bankaya gitsem çekicem ama artık canıma tak etti. Uzun bir süredir onlarca magaza yüzlerce site gezdim. Sonunda yine küçük bir hüsran. Aslında 1000 euro verip peşin olarak bir cyclocross da alabilirdim ama öğrenciyken olan kredilerimiz ve bazı ufak borçlarımız var. O yüzden bütçeme uygun ama aynı zamanda kaliteli bir model bakıyordum.
Evet paramı saydım ,yaklaşık 660 euroydu. Bu uyuz adam bana indirim yapacak gibi değildi. Neyse o sırada gözüme başka bir bisiklet çarptı. Ama üzerinde kadın bisikleti olduğu yazıyordu fakat kadın bölümünde değildi. Geçen geldiğimde de çok beğenmiştim ama kadınlar için olduğunu düşünüp es geçmiştim,fakat kadro unisex bir kadroydu. Aldım elime incelemeye başladım. Turkuaz gidon bandından başka göze batan bir yanı yoktu. Atladım üstüne ,15 dakika deneme turu yaptım. Gerçekten çok hoşuma gitti. Yani son denediğim trek ve cannondale modellerinden daha rahattı. Hemen açtım telefonu ,özellikle amerikalı ve ingiliz kullanıcı yorumlarına baktım. Meğer benim durumumda erkek kullanıcı çokmuş.Kadroda kadınlara özel bir şey yok. Sadece birkaç ufak ayrıntı var ( gidon ,sele vs ) Herkes bisikleti dene ,eğer hoşuna giderse,kadro sana uyuyorsa al diyordu.Kullanan erkeklerde baya memnunmuş . Benim yüzümde tatlı bir gülümseme oturdu,fiyatına baktım 399 euro. Off ya ,tamam işte buldum bisikletimi dedim.Hemen gittim başka bir çalışanın yanına ,anlattım durumu. O da beni gaza getirdi sağolsun. Neyse dedik siyah bir gidon bandı ile olayı toparlarız. Siyah gidon bandı, sele altı çantası, kalpiyeli pedallar ve tüm işçilikle beraber 399 euroya aldım. Yaklaşım 1125 tl heralde. Bisikletimin özellikleri ve fotoğrafları aşağıda.2 gündür kullanıyorum ve çok memnunum. Gerçekten yol bisikletinin verdiği keyif bambaşka.
Son olarak kadroda bagaj delikleri de var. birkaç günlük turlarda, yük olarak hafif ama hacim olarak büyük cisimleri burada taşıyabilirim.Sonuçta bir seçenek.
kısaca trek kadrolu,maşa bacakları karbon,vites seti eski sora ama arka arttırıcı tiagra,diğer parçaların çoğu bontrager olan ağırlığı yaklaşık 9.5 kg(52lik kadroyu tartan birisi 9.18kg diye yazmış.Benim hassas tartım yok. Önce kendimi tarttım, daha sonra bisikletle beraber tartıldım ama sonuç hep değişik çıkıyor )
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
Frame:Alpha White Aluminum
Fork:Bontrager Approved, carbon legs
Headset 1-1/8" semi-integrated, semi-cartridge bearings
DRIVETRAIN
Crankset :FSA Vero, 50/34 (triple)
Cassette :SRAM PG-950 11-26, 9 speed
Front Derailleur :Shimano Sora
Rear Derailleur :Shimano Tiagra
Shifters :Shimano Sora STI, 9 speed
Pedals :Nylon body w/alloy cage
Components
Saddle: Bontrager Affinity 1 WSD, steel rails
Seatpost: Bontrager SSR, 12mm offset
Handlebar: Bontrager Race VR-S, 31.8mm
Stem :Bontrager SSR, 10 degree, 31.8mm
Headset: 1-1/8" semi-integrated, semi-cartridge bearings
Brakeset :Alloy dual-pivot brakes w/Shimano Sora STI adjustable-reach levers
(link)