Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bir ben mi bahtsızım? Yoksa Salcano Yetkili Servisleri her yerde böyle mi?

Konu, 'Salcano' kısmında Caner Çelik tarafından paylaşıldı.

  1. Caner Çelik

    Caner Çelik Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    İki yıl önce buradan aldığım ve tavsiyler ve yaptığım araştırmalar sonucunda bisiklet almıştım.

    Bugün artık patladım, lütfen birkaç dakikanızı ayırın okumak için. Yalnız olduğumu sanmıyorum, sikayetvar.com'da bir sürü şikayet var çünkü! Yazımı kopyalıyorum buraya :
    http://canercelik.net/2013/07/18/salcano-yetkili-servisleri-salcano-marka-bisiklet-almama-nedeni/
     
    ali tekintüre bunu beğendi.
  2. niyazi akarken

    niyazi akarken Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2013
    Mesajlar:
    303
    Beğeniler:
    199
    Şehir:
    sakarya
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    sana denk gelmiş..Sakaryada Ömerim Bisiklet var ve biz çok memnunuz çetin abiden...
     
  3. Caner Çelik

    Caner Çelik Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Gittiğim iki Salcano Yetkili Servisi de bisikletten çok motorsiklet ile ilgileniyordu.
     
  4. niyazi akarken

    niyazi akarken Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2013
    Mesajlar:
    303
    Beğeniler:
    199
    Şehir:
    sakarya
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    hocam salcanonun motorununda olması dezavantaj ama şöle daha küçük ve sadece bisiklet işi olana bi kaç servis vardır herhalde...
     
  5. Sercan Can

    Sercan Can Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2012
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Suç Salcano ve xxx markanın değil.

    Suç önüne gelenin bisiklet satmasında. Bisikletten anlamayan ve sadece parayı düşünenlerde. Bende Ankara Dışkapı'dan aldım ve pişmanım.

    Bisiklet bisikletçiden alınır, bizim aldıklarımız küçük esnaf ve herşey satana kadar.

    Salcano vs... gibi büyük firmaların, bijuteri, billuriye, çeyizci, dönerci, kebapçı, motorcu vs... gibi esnaflara bisiklet bayiliği vermemesi lazım. Geçen bisikletin resmi servis yeri diye bir adres verdiler, gittim bildiğiniz çeyiz dükkanı. Şimdi bu adam bisikletten ne anlar, bakımdan ne anlar?
     
    Tolga Can bunu beğendi.
  6. Caner Çelik

    Caner Çelik Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Nerede?

    Kim?

    Ben mağdur olduktan sonra ne fark eder?
     
  7. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    74
    Seviye:
    Bazı salcano servisleri sorunlu olabilir ama bir çoğu işinin ehli yerler ve kişiler, bunun için salcanoyu suçlamak yanlış. Salcano motosiklet'te ürettiği için bisikletten çok motosiklet'ler ile ilgilenmeleri gayet normal.
     
    B.Konak bunu beğendi.
  8. Caner Çelik

    Caner Çelik Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Ben bisikleti bisikletçiden aldım zaten. Unkapanı Bisikletçiler Çarşısı'nda Salcano'nun ürünleriyle dükkanını doldurmuş - en azından o zaman - oradaki tek bayiden aldım.

    Salcano her yere servisçilik oynama izni verdiği için suçlu!
     
  9. Caner Çelik

    Caner Çelik Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    İşinin ehli olmayan adamlara yetki verdiği, müşterinin sağlam koltuğunu parçalanmış iade etmekten utanmayan servislerle çalıştığı için Salcano mu suçlanmalı, ben mi suçlanmalıyım?

    Rica ediyorum, elinizi vicdanınıza koyun.
     
  10. suat akman

    suat akman Onursal Üye

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    30 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.879
    Beğeniler:
    2.790
    Şehir:
    Muğla - Bodrum
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Caner kardesim seni sonuna kadar destekliyorum. Bisikleti nereden alirsaniz alin, uzerinde garanti kağıtları ve faturası olduktan sonra gittiginiz her yetkili servis, servisi oldugu markanin urunune en iyi sekilde hizmet vermek ve sorununuzu cozmekle yukumludur. Eger bunu saglayamiyorsa yetkili servis belgesi elinden alinmalidir. Eger Salcano marka olarak kendini bir yere koyuyorsa buyuklugunu gosterme şekli uretim, satis ve servisin her noktasinda verdigi hizmet kalitesi ile olur. Bunu saglayamayan satici ve servisleri uyarmali, egitmeli veya yetkisini elinden almalidir. Ama Turkiye'de pek cok marka ister bisiklet ister baska sektorde bunu gormezden geliyor. Gercekten isini iyi yapan esnaf, tuccar veya tamircilere lafim yok. Onlar servisi olmadiklari markalarda bile musterisine en iyi sekilde yardimci olmaya calisiyor zaten. Ama Salcano marka ise kendisini temsil eden herkesi kontrol edebilmeli, magdur olan musterisine gerekirse merkezden mudahale etmelidir.
    Soz konusu bir araba veya motorsiklet olunca is degisiyorsa, demek ki bisiklet degersiz ve onemsiz bir ticari urun olarak goruluyor. Fakat bisikletine tutkuyla bagli olanlari ve dunya bisiklet sektorundeki marka, urun ve fiyat cesitliligini izlerseniz bunun sadece Turkiye'de boyle oldugunu goruyoruz.
    Sirf bu yuzden Turkiye'de yuzler hatta binlerce bisikletsever kendi aletlerini alip kucuk atolyecikler olusturmakta, internetten arastirip, forumlarda bilgilerini paylasip, gerekirse yurtdisindan parca getirip kendi isini kendi gormekte.
    Iyi ama herkes kendi isini kendi halledecek diye bir kural yok. Kiminin vakti yok, kiminin bilgi ve deneyimi yetersiz. Firmalar ve servisler icin kucuk onemsiz denebilecek meblaglar olabilir servis ucretleri. Bisikletlerimiz veya bisikletlerimizin parcalari onlara gore degersiz olabilir. Ancak cogumuz icin guclukle kazandigimiz emeklerimizin karsiligi, ihtiyaclarimizdan kisarak ayirdigimiz butcelerle alinmis bizce maddi ve manevi degeri buyuk seyler. Kimsenin bizi bu sekilde yipratmaya hakki yok.
    Madem urununun arkasinda duramiyorsun bastan soyle kardesim. Madem servis olarak bilgiye yatirim yapmiyor, musterini onemsemiyorsun git kazanci bol sevdigin bir is yap. Ya da adam gibi durustce soyle "ben bunu yapamam baskasini bulun", "ben bisikletten kazanmiyorum bakma servis olduguma sallarim isini uzerim seni" diye soyle. Salcano da boyle servislerin yetkisini alsin az ama duzgun bir servis agi kursun.
    Sen buradan anlattiklarindan gorundugu kadari ile sonuna kadar haklisin Caner kardesim. Git tuketici haklari mahkemesine bir de onlara anlat. Eger bir yanlisin yoksa, belgelerin tamsa onlar sana yardimci olur...
     
    Tolga Can bunu beğendi.
  11. Halil EROĞLU

    Halil EROĞLU Aza

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.755
    Beğeniler:
    1.126
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Salcano motor satan bayilerine bisiklet satış izni vermemeli. Motorcular bisikletlerle ilgilenmiyor bu bir gerçek. Ayrıca bisiklet satış ve satış sonrası destek yetkisi verecekleri bisikletçileri de belirli aralıklarla kontrol etmeli, yeterli görmezse satış sözleşmesini feshetmelidir. Bu açıdan tek sorumlu Salcano'dur. Motor satan bayiye de bakım yaptırmak mantıklı değildir. Bulunduğunuz ilde başka hiçbir alternatif yoksa bunu da bayiye verdiğiniz gün bir kayıt formu ve bisikletin o günkü durumunu gösteren bir fotoğraf/belge ile güven altına almanızda yarar var...
     
  12. Caner Çelik

    Caner Çelik Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Sözleriniz için teşekkür ederim, benimle hemfikir insanların olduğunu görmek güzel.

    Bir markanın ve/veya onun yasal temsilcilerinin verme taahhüdünde bulundukları hizmeti ürün fiyatı ve/veya klasmanı ayırmaksızın sunabilmeleri gerekir.
    Yazımda da belirttiğim gibi, eşimi tek bir belge, kağıt, fatura vermeksizin başlarından savmışlar.

    Eşim de tek başına bir kadın olarak, sırada bir sürü müşteri olduğu için ısrarından bir noktada vazgeçmek zorunda kalmış. Ne yazık ki bu kazanın orada yaşandığına, bisikletimdeki zarara onların neden olduğuna dair bir belge yok elimde.

    Yasal bir yaptırım için mücadele verecek resmi materyale sahip değilim, bu da mağduriyetimin resmi yolla telafi edilmesinin önünü kapatıyor.

    Ayrıca sadece bu değil ki, önceki yazının başında anlattığım ilk servisin bisikletimi neredeyse 3 ay boyunca alıkoyması nedeniyle üründen istifade edememiş olduğum gerçeği de var işin içinde.

    Bu noktadan sonra bir başka Salcano Yetkili Servisi'ne güvenemeyeceğim gerçeği var!
     
  13. Caner Çelik

    Caner Çelik Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Ne yazık ki, insanlara güvenmek gibi bir kabahatim var, bu yüzden elimde teslim ettiğime dair bir belge yok. Teslim aldığımda bisikletin uğradığı tahribat ile ilgili olarak eşimin belge alamadığını, bunun yerine sadece yalanlarla uğurlandığını da yazının içinde belirtiyorum zaten.
     
  14. Halil EROĞLU

    Halil EROĞLU Aza

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.755
    Beğeniler:
    1.126
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Ben sizin için değil, bundan sonra bisikletini servise verecek arkadaşlar için yazdım o son cümleyi. Yoksa yazının tamamını okudum ve mağduriyetinizi gördüm. Sizin için yapılacak birşey yok artık. Hakkınızı zamanında savunamadığınız için şansınızı kaybetmiş durumdasınız. Bundan sonrakiler aynı muameleye maruz kalmasın en azından...
     
  15. Caner Çelik

    Caner Çelik Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Ben de istemiyorum bunu, başka insanlar markaların bu tip duyarsızlıkları yüzünden mağdur olmamalılar.

    Bu metni Salcano'ya da gönderdim, umarım bundan sonra müşterilerinin mağdur olmaması için gerekli adımları atarlar.
     
  16. Tolga Can

    Tolga Can Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Haziran 2013
    Mesajlar:
    281
    Beğeniler:
    128
    Şehir:
    Sakarya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Aynen katılıyorum.
    Bende salcona istanbul M aldım.
    Aldığım ilk günü 10 km de zincir atması yaşadım. Sebebi Ön dişlinin vites ayarlarının düzgün ayarlanmaması,
    Zincir arka dişlinin hangisinde olursa olsun. 1-2-3-4-5-6-7 Ön büyük 3. dişliye geçmiyor ve şakırtı yapıyordu.
    Servise gittim. Böyle sorunum var dedim. Adam 5 mtre den döndü ve normal dedi. Bende bu normal olamaz dedim.
    Acil işim olduğundan pek üstünde durmadım ve hemen olay yerini terk ettim. Ne zaman 3. dişliye getirsem şakırtı yapıyor.
    3 . vitese geçsin diye vites koluna hafif dokunduğum anda zincir atıyor. Vites ayarı için 2 vida var. Sıktım ve gevşetme de bulundum.
    Ne yaparsam yapayım olayı çözemedim. ses yapmaya devam ediyor.

    2. Vaka olarak da pedalda tıkırtı hissediyorum. her çevirişimde tık tık ayağımda altında kıtlama oluyor.
    Sanki göbekte bir şey kırıkmış gibi, ses çıkarmıyor ama ben bu histen rahatsız oluyorum. Sadece sol pedalda var. Sağ pedal normal.

    Benim aldığım yerde motosiklet tamiri yapıyor. Aldığım ilk gün ne b*k olduklarını anladım zaten.
    Ayarlarını yapalım dedi. Bende servisteyim. tekeri el ile kntrol etti. Akort dedim. Gerek yok hazır geliyor dedi. Bende okey dedim.
    Sağına soluna baktı . Elle vitesleri mıncıkladı. 1-2 vidayı sıktı. hazır dedi. O an noktayı koydum zaten. Birde kilit aldım. Kilitde şaseye sabitlenebilen cinsten.
    Onun yeri için 15 dk cebelleşti. Sonra ben böyle takarsn rahat takılıp açılır dedim ve dediğimi yaptı. Adamın bana öneri vereceği yerde ben adama öneri verdim.
    Böyle mağaza böyle teknik servis elemanı yerin dibine batsın. Tiksiniyorum. O kadar para veripte bunları çekmek zorunda mıyım acaba ?
    Yarın gidip ağzıma geleni söyleyeceğim. Aynı gün ya halledecekler yada paramı iade edecekler. Olmadı Başka bisiklet ile değişim isteyeceğim.
    Benim sizin gibi günlerce bekleyecek sabrım yok. O konuda biraz asabiyim. Sakaryadan merak edenler için adres.
    Yıldız Ticaret - Motosiklet ve Bisiklet satış bayisi.

    Su satan bile bisiklet, motosiklet sattıktan sonra bu ülke iflah olmaz.
     
  17. suat akman

    suat akman Onursal Üye

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    30 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.879
    Beğeniler:
    2.790
    Şehir:
    Muğla - Bodrum
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Ben buna pek katilamiyorum. Bisikleti satan bayiye guvenmiyorsan almazsin. Ancak yetkili servisin sorunu giderememesi ve magduriyete cozum bulamamasi, ustune ustluk urune zarar vermesi kabul edilemez. Bu ornekte suc uretici firma olarak Salcano'nundur. Satan bayiye'de, yetkili servise de yetkiyi o vermistir ve arkasinda durmak zorundadir. Eger musteri magdursa ve bunun sorumlusu bayi ve servis ise Salcano bunlarin yetkilerini iptal etmeli, musteriyi dogru kanala yonlendirmeli ve sorunu cozmelidir. Niye araba, motorsiklet yetkili servislerinde boyle seyler yasanmiyor? Yasaniyorsa da neden bisikletle kiyaslandiginda yok denecek derecede az. Eger sozkonusu yetklili servis ise suc tamamen uretici firmanindir. Servise yetki verdigi ve yetkili servis sorun yarattiginda cozum bulmadigi veya servisin yetkisini iptal etmedigi icin.
    Ciddi firmalar yetkili servisleri egitime cagirir ve sertifikalandirir. Ben hic bir bisiklet servisinde egitim sertifikasi gormedim bu yasima kadar. Satici bayi satinca yetkili servis adresini verir ve ilk bakımı yaptırmanizi ve garantinin bu sekilde gecerli olacagini soyler. Burada satici minimum sucludur. Zaten ister alirsiniz, begenmezseniz almaz baska saticiya gidersiniz. Yetkili servis ise baska bir konumda. Satis sonrasi sorumlu uretici firma ve yetkili servistir...
     
  18. suat akman

    suat akman Onursal Üye

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    30 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.879
    Beğeniler:
    2.790
    Şehir:
    Muğla - Bodrum
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Hızımı alamadim biraz daha yazayim :)
    Ben Bodrum'da oturuyorum. 20 yillik emektar bianchimin chromally kadrosu artik "ben bittim" deyince bisiklet arayisina girdim. 20 yil once ilk bisikletimi aldigim bayiye gittim. Beyaz esya da satiyorlardi o zamanda bu zamanda da. "17 inch orta ve ust seviye bisiklet istiyorum. Hidrolik fren tercih ederim" dedim. Adam bakti bana "valla bizde 26 inch bisikletler var. Daha kucukleri size uygun olmaz sanirim" dedi. "Yok ben teker degil kadro boyunu soyluyorum" dedim. Bi sessizlik oldu "neyse ben kendim bir bakayim" dedim ve bisikletlere gittik. "Hidrolik fren aluminyum kadrolu hafif modeller hangileri fiyatlar ne durumda" dedim. Cevap "bakin bunlar da disk var, amortisorlu, shimano vitesli hepsi guzel". En yakindakini isaret etti baktim "mekanik disc bu hidrolik var mi, ayrica vitesler tourney serisi, istemiyorum shimanonun alt gruplarindan" cevap yok, italyanca konusuyorum gibi bakiyor. Isin icinden cikamadi "siz brosurden bakin isterseniz ben sectiginiz bisiklete yardimci olurum" diyerek kataloglari verdi.... Diger iki buyuk bayiye gittim ki onlarda ana sektor olarak motorsiklet isi yaninda bisiklet saticilari. Bianchi, carraro, ghost, bisan gibi bilinen markalar var hepsinde ama bisikletin kadro boyundan, kadro alasimlarindan ust grup - alt grup vites-fren setlerinden habersiz hepsi. Neyse ben en sonunda internetten bir mosso aldim. Kutuyu actim uyari yazilmis. Telefon ettim eger yetkili servis montaj ve kontrolu yapmazsa garanti gecersiz olur diyor . Tamam, verdiler adresi buldum yetkili servisi goturdum kutusu ile. Adam derdimi duyunca birak oraya 2 saat sonra gel dedi kiyamadim bekledim. Kutudan kendim cikardim duzgun bir koseye yerlestirdim. Bakti ben gitmeyecgim 20 dakika sonra benim isime basladi. pedallarin sele borusu kelepce ve selenin bulundugu kutuyu aldi ters cevirip doktu. Benim pedallar yerde zipliyor, sele borum tangur tungur yuvarlaniyor. O sirada bisikleti kendine cekti gidon sokulu oldugu icin metal cinlayarak kadroyla tokusmaca oynuyor. Suratim bir karis "yardim edeyim istersen biraz anlarim" dedim. Bakti biraz daha ozenli olmaya basladi ama bana yetmedi tabi. Biraz tuttum biraz yardim ettim biraz muhabbet koyulttum, sacmaladigi yerlere sen bagla, hallet, garanti icin kaseyi bas, ben yaparim ince ayarini dedim. Sonraisnda ne fren ayarlarina bakti ne vitese ama yurur hale toparladi, kaseyi basti ciktim. Eve kadar 3 km yolda ufak fren sesleri ve onemsiz denecek vites takilmalari oldu. 1 saat kadar ince ayardan sonra da huzura ererek ilk pedallamaya ciktim. Ama bunca laftan sonra asil soylemek istedigim; bisiklet bayi anlamayabilir, urunu satabilir, begenmez tatmin olmazsanız almaz baska bayiye gidersiniz (ayni anda hem satici bayi hem de yetkili servis ise durum baska tabi)
    Yetkili serviste ise boyle bir sansiniz yok. Urunu o monte etmez, sorun oldugunda o bakmaz, kendiniz baska turlu halletmeye calisirsaniz garanti disi damgasini yer ve magdurken hatali duruma duserek ortada kalirsiniz. O yuzden bence satıcı bayiler degil uretici firmalar ve yetkili kildiklari yetkili servisler sorumludur satis sonrasi yasanan problem ve hizmet kalitesinden. Yetkili servis yetersizse de kesinlikle ona yetki veren uretici firma sorumludur.
    Neden bir TREK, SCOTT, GIANT, CANONDALE servisinden sorun veya sikayet duyulmuyor? Belki yaygin bir servis agi yok bu markalarin ama yetkili servis olarak gosterdikleri yerler egitimli, bilgili ve deneyimli oldugu icin yetkilendirilmis... Ayrica herkes bisiklete binebilir ama her binen bisikletin mekanik bakim ve tamirinden anlamak zorunda, buna uygun alet edinmek zorunda degil. Yetkili servis seciyorsa ve bir marka olarak buyuk oldugunu iddia ediyorsa bir firma oyunu kuralina uygun oynamak urununun arkasinda, tuketicisinin yaninda olmak zorundadir...
     
  19. Tolga Can

    Tolga Can Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Haziran 2013
    Mesajlar:
    281
    Beğeniler:
    128
    Şehir:
    Sakarya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Size sonuna kadar katılıyorum. Ancak alabileceğim başka bir yer yok. Olanlarda zaten çok ucuz ve dandik bisiklet satıyor.
    2 tane adam akıllı bisiklet bayisi var. Onlarda ukala ve artis, bisikletler de çok pahalı, bana uygun en ekonomik, orta halli bisiklet buydu ve üründe bir tek onda vardı.
    internetten uluslarası bile alışveriş yaparım. Hemde yıllardır. Ancak bisiklet için gidip görüp binmek istedim. Bisiklet hoşuma gitti ama teknik servis gitmedi.

    Bugün dükkanı bastım. 100 km dolmadan bisiklet elimde kalacak diye azcık sitem ettim.
    Bilmemek değil. Öğrenmemek ayıptır. Şahsen ben bisiklet ayarlarından hiç anlamam. işin ehli yapsın isterim
    Çocukluk dönemimizde bisikletler bu kadar şugar değil di. Her neyse vites sorunumu çözdü. ilk gün niye yapmadn diye sitem ettim.
    Ardın dan pedal ne olacak tık tık ben bu sesle mi gideceğim dedim. Yetkili vatandaş, diğer aynı modelden sök, bunu da söktüğüne tak dedi.
    Ohh ne ala, benim gibi bu modelden alanın elinde kalacak, oda benim gibi gelip dert yanacak yada bozduğunu sanıp üstüne para verip yaptıracak.
    Bu adamlar sadece bisiklet satmaktan anlıyorlar. oda kuru satış, sattığı malın özelliklerini kaç satıcı biliyor. Yada hangi eleman bu kadar yetenekli, çocuk bisiklet meraklısı ise, alıcıya yardımcı olur.
    yoksa yandınız ki ne yandınız. Üreten firmanın pek umrunda olacağını sanmıyorum. Bayi aldığı sürece vatandaş onun umrunda olmaz. Biz tüketicilerde bela okuyup parasını vermekten başka bir şey
    yapamadığımız için bu çark bu şekilde dönmeye devam edecektir. Bir de ek olarak yazmak isterim. Hem motorum için hemde bisiklet için en sinir olduğum şey yağlı elleriyle elcikleri tutmaları, en azından bir bez sarsalar.
    Servisten sonra bizim ellerimizde vıcık vıcık yağlı olmaz. çok titiz biriyimdir. Bu duruma çok kızıyorum. Servisten aldığım gibi çevre yoluna vurdum. 20 km tur atıp eve döndüm. iyi yorulmuşum.
     
  20. Umut Kılınç37

    Umut Kılınç37 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Mart 2013
    Mesajlar:
    624
    Beğeniler:
    221
    Şehir:
    ISTANBUL~BAĞCILAR
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Yavv arkadaş bir benmi bisikleti sorunsuz aldım :D