Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

bilya sesi

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında metehan1502 tarafından paylaşıldı.

  1. metehan1502

    metehan1502 Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    metehan
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bisikletin ön göbeğinden gelen bir tıkırtı ses vardı ve bazen o kadar tıkırdıyoduki gidondan hissediyodum.bisikletciye götürüm ön bilyaarı söktü ve bilya ları sıkıştıran somon nda bilyaların izi çıkmış o nu değiştirip geri taktı ve sorun çözülmüştü ama gine bu seslerden çıkmaya başladı tık tıkır diye bisikleti ters çevirip döndürdüğümdede geliyor du bu ses bu sefer komple ön ve arka bilya setini kafesli bilya olarak değiştirdim hiçbir faydası olmadı . janttaki göbeğe bakıyorum bi sıkıntı yok acaba mil yamuldudamı bu ses geliyor milden kaynaklı bir şey olabilirmi. teşekkürler.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Arınç

    Arınç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    231
    Beğeniler:
    140
    Şehir:
    Zonguldak
    Adı:
    Arınç
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Aynı sorun bendede var arka göbekte benimki tıkırdamıyor ıslık çalar gibi ses çıkartıyor.Sorun bence göbeğin kalitesiz olması bu güne kadar çin malı rulmanlı göbek tek bir sıkıntı çıkarmadı ben bir yerden atlayıp zarar verene kadar sonra takılan bilyalı göbek 5 güne kalmadan dağıldı.
     
    metehan1502 bunu beğendi.
  3. kaskreis

    kaskreis Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Haziran 2016
    Mesajlar:
    696
    Beğeniler:
    481
    Şehir:
    Kütahya
    Adı:
    Ulaş
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Rulman candır gerisi heyecandır :cool::D:p
     
    metehan1502 bunu beğendi.
  4. metehan1502

    metehan1502 Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    metehan
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    keske beninmide rulmanlı olsa :agla::agla: bi çözemedim bu işi değiştirmediğim parça kalmadı göbekteama ben milden süpeleniyorum bi bakılıym bu gün
     
  5. kaskreis

    kaskreis Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Haziran 2016
    Mesajlar:
    696
    Beğeniler:
    481
    Şehir:
    Kütahya
    Adı:
    Ulaş
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    @metehan1502 aç tüm yağı bezle sil,sonra bilyeler gömülecek kadar gres bas , bilyeleri oturt ve kapat :)
     
    metehan1502 bunu beğendi.
  6. metehan1502

    metehan1502 Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    metehan
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    göbekte gresten fazla bişi yok ahahah daha 2 gün oldu yaptıralı bu sefer iyi bi şekilde bakmam lazım yamuk , göçük vs varmı diye korktuğum şey iç yatağın bozulması
     
  7. kaskreis

    kaskreis Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Haziran 2016
    Mesajlar:
    696
    Beğeniler:
    481
    Şehir:
    Kütahya
    Adı:
    Ulaş
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    @metehan1502 Yatakta sorun varsa torna yaptırır rulmana geçersin diye tahmin ediyorum ama belki yanlış biliyorumdur.
     
    metehan1502 bunu beğendi.
  8. metehan1502

    metehan1502 Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    metehan
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    rulmana geçmek isterim ama biseklete yaptığım masraflar çok arttı . yataklara problem varsa bişeryler yapabilirim . ama inş olmaz

    biraz önce dağıttım bilyaları diskin olduğu taraftarı kafesin ağzı açılmış bilyalar Allah diye bağrıyor kafesi çıkarttım gresten arındırdım baktım yatakta bi sıkıntı göremedim o kafesi takmadım sadece bilyaları koydum ama 1 bilya daha koyacak şekilde boşluk oluştu bu sıkıntı çıkarırmı . şu an eskiden daha rahat dönüyor ama yine çok iyi değil bi çozemedim neden rahat dönmediğini
     
  9. kaskreis

    kaskreis Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Haziran 2016
    Mesajlar:
    696
    Beğeniler:
    481
    Şehir:
    Kütahya
    Adı:
    Ulaş
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    @metehan1502 boşluk olmamalı, ya bilyeleri çok sıkı yerleştirdin o yüzden, ya da 1 tanesini farketmeden kaybettin.

    Bilyeler arası hafif aralıklar koyarak tekrar diz olacaktır.
     
  10. metehan1502

    metehan1502 Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    metehan
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bilyeleri çıkartmadan önce saydım 7 taneydi 7 olarakta dizdim aralıklarında boşluk olarak nasıl dizicem zaten o yatakta yerinde durmuyoki . yarın giderim bisikletciye bi baktırım tersmi taktı acaba çünkü sadece sol taraftari öyle sağdaki takıldığı gibi duruyor .
     
  11. SOZUAK

    SOZUAK Forum Demirbaşı

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    30 Nisan 2016
    Mesajlar:
    522
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Barış SÖZÜAK
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Yatagi temizleyince bilyelerin bulundugu kisma yeterince gres surup bilyeleri oraya grese gomeceksiniz. Daha sonra uzerine yeteri sikilikta yani ne bosluk olacak ne cok siki olacak sekilde dis yatagi vidalayip yerinde sabit tutarken kontra somununu sikacaksiniz.
    Kafesi cikarinca eger oraya ayni boyda ekstra bir bilye daha koymaniz gerekir. Eger bos birakirsaniz yine hasar olusur.
     
    metehan1502 bunu beğendi.
  12. metehan1502

    metehan1502 Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    metehan
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bosluğu tamamlarım . ben bilyaları koyduktan sonra gresi bastım bi fark olurmu
     
  13. SOZUAK

    SOZUAK Forum Demirbaşı

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    30 Nisan 2016
    Mesajlar:
    522
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Barış SÖZÜAK
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Önceden sürmek dizerken kolaylık. Dizdikten sonra da koyabilirsiniz fark etmez. orta mili soktuktan sonra bilyeler içeri de düşmez zaten.
     
    metehan1502 bunu beğendi.