Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bianchi Wap hakkında görüş ve düşüncelerinizi alabilirmiyim.

Konu, 'Bianchi' kısmında ilhan.b tarafından paylaşıldı.

  1. ilhan.b

    ilhan.b Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    KOCAELİ
    Seviye:
    Selam arkadaşlar Wap ı yeni aldım. Kullanıyorum fenada görünmüyor.
    Bu bisiklet hakkındaki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Özellikle konuya hakim arkadaşların Wapta beyenmedikleri noktaları yazmaları beni memnun eder.

    İyi akşamlar...
     
  2. passkey

    passkey Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    evet arkadaşlar bende alma konusuda kararsızım sızce iyimi kotumu soylersenız sevınırım
     
  3. ilhan.b

    ilhan.b Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    KOCAELİ
    Seviye:
    Arkadaşlar hiç deneyen kullanan yada alan olmadımı. Kimse bişey yazmadı :)
    Bu arada ben kullanıyorum ve çokta memnunum. Kalitesiz bi parça kullanılmamış. Hatta orıon dan daha iyi bir kadro var üzerinde. Ve daha hafif.
     
  4. esoser

    esoser Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    43
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    Öncelikle wap hayırlı olsun gerçekten harika bir bisiklet bende eşima magnum aldım kendime de wap düşünüyorum. Fakat dostum bence bu forumda hep sedonaların reklamı yapılıyor. Ben böyle düşünüyorum umarım yanılıyorumdur fakat herşey bunu gösteriyor.
     
    bsr387 bunu beğendi.
  5. sessiz_dj

    sessiz_dj Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    154
    Şehir:
    Giresun
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Slm KardeŞlerim Bende Wap Almayi DÜŞÜnuyorum Ama Bianchi Eski Kalitesi Yitirdi Konusuda Ayrica Bir Gercek Kullanmadim Bilmiyorum Kararsizim Bu Konuda Sedona Borla Yada Sedona 711 V Fren Wap DÜŞÜnuyorum Ama Sedona Servisi Yok Gİresunda Buda Bir Dez Avantaj Bianchi İse Turkiyenin Yer Yerinde Servisi Bulunan Bir Marka Buda GÖz Ardi Edilmemeli Bu Yuzden Kararsizim:((((
     
  6. ilhan.b

    ilhan.b Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    KOCAELİ
    Seviye:
    Ben forumu detaylı inceledikten sonra. İlk önce sedona borla aradım. ama kocaelide adını duyan yok bırak satanı :) sessiz_dj gibi bende servis olayına takıldım. Forum da yazanların sedona ve corratec konusunda sıkı presleri var bu bir gerçek. esoser kardeşim bu konuda kesinlikle haklısın. ama şuda varki her ikiside güzel ve donanımları kaliteli aletler. Ben wap alırken fiyat,donanım,model ve servis kyaslaması yaptım. Belki İstanbulda olsam corratec vert taal yada sedona borla,711 den biri bana daha sıcak gelebilirdi. Bişeyi alırken görerek almak çok önemli. adamlar marka olmuşlar ama servisi bırak satış ağı çok yetersiz. Uzun lafın kısası bianchi ye birazda mecburen karar verdim. orion ve wap arasında biraz gittim geldim. ama wap daha yeni model bir bisiklet kadroda 6061 yani yeni kadro. bana bu yeter dedim ve aldım :) bir aya yakındır kullanıyorum. gıcırdayan tıkırdayan biyeri yok. altus - tourney vites kombinasyonu gayet şık çalışıyor. maşa suntour ve oldukça düzgün ( sonradan abartı yumuşamazsa tabi ). Bu arada ben asfalt yol ve hafif arazi şartlarında kullandığım için disk frenede fazla bi ihtiyaç duymuyorum.
    Alet benim için yeterli hafiflikte. Açıkçası ben bi kusur bulamadım (şimdilik) :)
    Bianchi de markaya biraz fazla patent parası verildiği konusuna katılmakla beraber, istanbul dışındaki bisiklet kullanıcılarının wap ı da bir düşünmelerini özellikle öneririm. Bu arada belirteyim reklam yapmıyorum sadece kendi izlenimlerim bunlar. İkinizede seçiminizde bol şans arkadaşlar. Forumu incelemekte kesinlikle fayda var. Konu hakkında çok bilgili ve objektif yazılar var.
    Kolay gelsin İlhan...
     
  7. berfe78

    berfe78 Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ANKARA
    slmlar bende bi wap sahibiyim alet sağlam sıkı bi alet sdece vites uygulaması çabuk ayar bozuyor bunu dışında bence çok iyi bir bisiklet eğer alma isteyen var sa tavsiye ederim
     
  8. ilhan.b

    ilhan.b Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    KOCAELİ
    Seviye:
    Hayırlı olsun iyi günlerde kullan :)

    Ön vitesin kadro bağlantısını kontrol etmeni öneririm. Gevşekse pozisyonunu kaybetmiş olabilir. Gerçi ön mü arkamı diye sormadım ama, bendede daha önce bu oldu yazayım dedim. Kolay gelsin.
     
  9. sessiz_dj

    sessiz_dj Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    154
    Şehir:
    Giresun
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Slm KardeŞlerim Her Ikinizinde Bisikleti Hayirli Olsun Dilerim Esoser KardeŞİm Senin Ne AldiĞin Konusunda Aslinda Kararsizim Sedona BÖlumunde Bana Borla Aldim DemİŞtin Sayfada Burda Magnum Aldim DemİŞsin EŞİne Kendimede Wap DÜŞÜnuyorum Dedin Yani Yazdiklarin Ikiliem Acisinda Birakiyor Hatta Borlayi Nerden AldiĞini Sordum Ucuz Vede Mahkul Bir Fiyata Aldim DemİŞtinn Cvp Verirsen Bui Soruma Memnun Olurum KardeŞŞ
     
  10. Akheron

    Akheron Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    izmir
    http://biciricambi.it/shop/images/WAP.jpg

    Bianchi Türkiyede üretilen modellerle , sedona ymış hussar mış kron muş hepsinden 10 kat daha güzel bir bisiklet bu markalarla kıyaslayamazsınız bile almak isterseniz eğer hiç düşünmeden alabilirsiniz ben 1 aydır kullanıyorum çok memnunum vites donanımını biraz geliştireceğim onun haricinde hiçbir sıkıntım yok.

    Bianchi nin alt modelleri ile diğer markalar kıyaslanırsa tabiki bianchi kötü anımsanır bianchi modelleri birçok kesime hitap ediyor bu yüzden artıları eksileri tartışmaya açık.
     
  11. esoser

    esoser Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    43
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    Sessiz dj arkadaşım buraya da aynı mesajı yazmışsın..Neden mesajları yazdığım tarihlere bakmadan yanlış yorumlar yapıyorsun anlamıyorum..İlk yazdığım mesaj burdaki dir..Yani ile önce eşime magnum aldım kendime değil..Kendime de wap düşünüyordum fakat sonra siteyi incelediğimde herkesin tavsiyesi sedona borla idi..Hatta önce kınadım borla nın reklamını yapıyorlar diye..Fakat sonra moderatör arkadaşlar çok güzel tavsiyelerde bulununca borla yı tekrar yakından inceledim ve hoşuma gitti..Sonra da magnumu satıp bir tane sedona borla aldım..Bir tane daha alacağım yakında..Eğer inanmıyorsa resmini gönderebilirim borlamın..Buraya da eklemek istiyorum fotoyu ama bilmiyorum nasıl eklendiğini..
     
  12. ceyhan

    ceyhan Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bingöl
    Adı:
    Hüseyin Ceyhan
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Wap güzel bir mtb, yeni aldım ve memnunum fren sistemi iyi jantlarıda iyi yeni nesil mtb lerden güzel tavsiye ederim...
     
  13. ilhan.b

    ilhan.b Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    KOCAELİ
    Seviye:
    Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.
     
  14. Emre Görmüş

    Emre Görmüş Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    66
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    Isparta
    Seviye:
    wap kac kılo bılen varmı bana cok agır gelıyor
     
  15. HASAN ŞENTÜRK

    HASAN ŞENTÜRK Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    merhaba arkadaşlar wapla uzun yol yapan var mı 60km de olabilir yoruyor mu acaba
     
  16. ÖZHAN GÖFNER

    ÖZHAN GÖFNER Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bolu
    Seviye:
    ben de 12 saatlik wap sahibiyim.