Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

bianchi slr 900 yeterli olur mu

Konu, 'Yol Bisikleti / Road Bike' kısmında turky tarafından paylaşıldı.

  1. turky

    turky Aktif Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    90
    Şehir:
    BEŞİKTAŞ / İSTANBUL
    Seviye:
    değerli forum üyesi bisiklet sever arkadaşlar,

    bianchi slr 900 alsam benim yollarda mesafe alma isteğime ilaç olur mu?

    tabi bu arada da mtb yarışları için kondisyon yüklemesi için uygun olur mu?

    son bir soru da o kadro üzerinde modifikasyon yapılabilir mi rahatça?

    ilgilenip cevap veren arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler :)
     
  2. nükleer kedi

    nükleer kedi Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    716
    Beğeniler:
    483
    Şehir:
    Sincan
    Seviye:
    Bu biraz sana kalmış. Benim altımda 13kg'lik Delta Cro-Moly var, 367km/gün yapmışlığım da var:)
    İsteyince oluyor. Ama almışken iyi bir şey al
     
    d.berkay, bugrabagis, bfatih ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  3. murat856

    murat856 Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2006
    Mesajlar:
    43
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    çanakkale
    Seviye:
    Modifikasyona vereceğiniz para yerine kadroya yatırım yapın daha mantıklı.
     
    turky bunu beğendi.
  4. Ongun Yücesan

    Ongun Yücesan Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    152
    Beğeniler:
    97
    Şehir:
    Ankara, Konya
    Seviye:
    Aslını sorarsanız:
    Bianchi çok kötü bir noktada,
    Mesela Ümit bisiklet alsanız, bütün parçaları hiç üzülmeden değiştirirsiniz...
    Ancak Bianchi, iyi bir bisiklet gibi ancak,
    kadro karbon filan değil,
    Jantlar iyi de, o kadar iyi değil, en azından marka değil
    Üzerindeki parçalar, tamam bu tip bisikletler için ancak gene de toplam 10.3 kilo
    Milli takım bu bisiklet markasını kullanıyor...
    Bu tip bisikletler pahalı, hepsi pahalı, ancak Bianchi gençken almak isteyipte alamadığımız, arçelik bisikletle idare ettiğimiz,
    Kuvvetle muhtemel, yol sarsıntısını, jantlar ile gidermeye çalışan bir bisiklet...

    Şu sıralar bende bir yarış bisikleti istiyorum...

    Ancak, karbon kadrolar pahalı, çinde Ali baba .com 'da 200 dolarlık kadro burada, 600 euro oluyor... O alibaba kadroyu da alamazsınız, çünkü iki günde kırılır mı diye korkuyoruz...

    Scott karbon kadroya sarsıntı absorbe edici bağlar koymuş, acaba diğer kadrolarda bu var mı?
    Scott alsak o da, gözden korkarız aynı paraya araba alınıyor...
    Hal böyle
     
    mathcup, turky ve nime bunu beğendi.
  5. tolgayalcin

    tolgayalcin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    847
    Beğeniler:
    1.531
    Şehir:
    İstanbul/Beşiktaş
    Seviye:
    scott carbon alamıyorsanız alu da cannondale caad serisini tek geçiyorum.. araştırdıkça tek kapı o çıkıyor, açılar makyaj renkler donanım fiyat performans oranı, tüm bunları harmanlayınca bi cannondale caad 9 ortaya çıkıyor. Alan çok memnun kaldığı için 2. elini bulmak zor. ama caad 9 kullanıcısı karbona terfi etmek isterse 1400 1500 civarına bi caad9 bulunabilirse süper olur. bianchi de 1300 lerde 0 ı. ama ben tercih etmem bianchi ama alanada saygı duyarım.
     
    turky ve nime bunu beğendi.
  6. Ongun Yücesan

    Ongun Yücesan Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    152
    Beğeniler:
    97
    Şehir:
    Ankara, Konya
    Seviye:
    Aslında ben bir kaç metal işi ile uğraşan eleman ile konuştum...
    Titanium'um atom ağırlığına baktım, Aliminyumunkinden yaklaşık 2 kat civarında daha ağır...

    Ancak, titanium çelikten 10 kat filan daha güçlü olduğu için, çok ince et paylı titanium borular ile iyi bir yarış kadrosu elde etmek mümkün olabilir...

    Kaynak teknikleri mevcut yerli sanayide inanın Canondale'i bile geride bırakacak düzeye ulaşmış...

    Ancak, şu anda piyasadaki titanium boruları en az 6 metre satıyorlarmış...
    en az et paylının 4 mm olduğunu söylüyorlar...
    Yani seri üretim olmazsa hem pahalı, hem de biraz ağır olabilecek gibi...

    Ucuz titanium ile 200 - 250 liraya bir kadro,
    Pahalı titanium ile 400 - 500 liraya bir yarış kadro oluşturmak mümkünmüş...

    Benim baktığım kadarı ile titanium alaşımları içerisinde, en kuvvetli ve esnemeye dayanıklı olanlar Grade 5, grade 24, grade 25 gibi gözüküyor...

    Bianchi'nin full yarış amaçlı titanium kadrosu var...

    Ivır zıvır ararken sabath diye galiba bir markaya rastladım...

    Bianchi titanium kadro fiyatını bilmiyorum... Ancak sabath 999 euro idi...

    İşin ilginç yanı karbon kumaş hammaddenin metre karesi 100 lira civarı, epokis vs filan alırsanız, gene seri üretimde hammededen çok ucuza mal oluyor...
    Ancak tabi kalıplama, işçilik filan düşünmek gerekebilir...

    Herkese saygılar...
     
    mathcup, turky ve nime bunu beğendi.
  7. Ongun Yücesan

    Ongun Yücesan Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    152
    Beğeniler:
    97
    Şehir:
    Ankara, Konya
    Seviye:
    chainreactioncycles.com sitesinden bunu bulabildim....
    Sanırım makul bir fiyatı olan karbon bir bisiklet....
    gümrük birliği düzenlemesi geçerli olabiliyor sanırım...
    Bu konuda bilgisi olan var mı acaba?
    Sanıyorum, internet'ten bakmış olmak ile ilgili sorunlar olmaması gerekir...

    Sanırım best value filan gibi bir bisiklet...

    Viper Airplane Carbon 105 2009 From $1316.50


    Viper’s Concept was created in 1997 and since this period is becoming one of the most popular brands, because Viper brings unbeatable quality & price, innovation, a great product line which includes everything YOU can ask for. Our strong heritage in the bicycle industry gives Viper a global brand recognition. Viper’s concept includes all types of bikes for the beginner to the future champion. With the prestigious line of VIPER bikes everything is possible. Every bike is assembled in our facilities with a complete range of MTB and race frames, full suspension and carbon frames like the FUGITIF with carbon rear stay which is already a mythic model.

    Specifications:

    • Frame: Airplane Carbon
    • Fork: Carbon Blade (alloy steer tube)
    • Headset: Cane Creek
    • Crank: Shimano 105
    • Brakes: Shimano 105
    • Freewheel: Shimano 105
    • Front Derailleur: Shimano 105
    • Rear Derailleur: Shimano 105
    • Chain: Shimano 105
    • Wheelset: Shimano R 500
    • Tyres: Schwalbe Lugano
    • Saddle: Selle Italia XO
    • Seatpost: Ritchey Pro
    • Handle Bar: FSA Omega
    • Stem: Ritchey Pro 4 Axis
    • Weight: 8,75Kg
    • This frame has carbon seatstays and normal chainstays
     
    turky bunu beğendi.