Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bianchi slr 400 den sonra hangi yol bisikleti?

Konu, 'Arşiv' kısmında AlperArslan tarafından paylaşıldı.

  1. AlperArslan

    AlperArslan Yeni Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Kütahya-Sakarya
    Adı:
    Alper ARSLAN
    Seviye:
    Arkadaşlar selam yol bisikletine bianchi slr 400 bisikletim ile yeni geçmiş bulunmaktayım.Şuanlık memnunum ancak ilk bisikletim olduğu için karşılaştırma yapabileceğim başka bir bisiklet tecrübem olmadı.Sizce bisikletime ilerleyen zamanlarda mevcut ekipmanlarına güncelleme mi yapmalıyım yoksa daha üst bir modele mi geçmeliyim?Teşekkür ederim.
     
  2. Speedster911

    Speedster911 Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    22 Mart 2016
    Mesajlar:
    65
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Merhabalar,
    Benim tavsiyem eğer bu sporda iyice ilerleyeceğim diyorsanız bu bisikletin hakkından gelip bir iki sene daha sonra belki sadece karbon maşalı tiagra setli veya karbon kadro-maşalı 105-ultegra setli bir bisiklete geçmenizdir. Yok ben karbona geçmem bu kadro işimi görür diyorsanız. ilk önce jantlarınızı değiştirebilirsiniz. Daha sonra grupsetinizi geliştirebilirsiniz. Tabi alüminyum kadrolu bir bisiklete de tiagradan sonrası (105-ultegra) israf olur. Karbon maşaya da geçebilirsiniz. Bisikletinizi hafifletir ve rijitliğini arttırır.
    Saygılarımla...
     
  3. AlperArslan

    AlperArslan Yeni Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Kütahya-Sakarya
    Adı:
    Alper ARSLAN
    Seviye:
    Teşekkür ederim yorumunuz,tavsiyeleriniz için ancak öğrenci olduğum için olası güncelleme sürecim uzun sürer gibi:)
    Claris setli bir bisiklet.Vites sistemini hırpalamadan,gerektiği yerde gereken vites kombinasyonu ile kullanıyorum.Bir de kadro 2x8,olası bir güncellemede kadro çatalı 9 lu veya 10 lu rubleyi kaldırır mı?
     
  4. Speedster911

    Speedster911 Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    22 Mart 2016
    Mesajlar:
    65
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Merhaba
    @AlperArslan Ruble için önemli olan jant. bildiğim kadarıyla genellikle kadrolarda sıkıntı çıkmıyor. Arka jantta flibber denilen parçanın (Türkçe adını bilmiyorum rublenin takıldığı yer) kaçlı rubleyi alabileceği önemli. 10lu tiagraya sahip Bianchi Slr600 de aynı kadro ve jantı kullanıyor olması lazım yani kadro ve jantınız sıkıntı çıkartmayacaktır diye düşünüyorum ama bir bisikletçiye götürmekte fayda var.

    Şöyle bir olay ortaya çıkıyor genelde. Bir grupsetin en pahalı parçaları vites-fren kolu ve aynakol. 9lu veya 10lu bir sisteme geçmek istediğinizde ilk önce vites-fren kolunu değiştirmeniz gerekiyor. Bu da grupsetin fiyatının neredeyse 1/3ü ne denk geliyor. Tamam aldık vites-fren kolunu, şimdi arka değiştirici, zincir, rublenin zorunlu olarak değişmesi gerekiyor ve böylece grupsetin yarısından çoğunu almış oluyoruz. Aynakolu değiştirmek de ağırlıkta büyük etki yapıyor. onu da değiştirmek gerekli. Yani vites sayısını arttırmak istediğinizde yeni bir grupset almak daha mantıklı geliyor bana. Demek istediğim paranızı biriktirip ikinci el temiz ilanları takip edip ikinci el bir grupset almak veya sıfır almak daha güzel sonuçlar doğuracaktır.

    Saygılarımla...
     
  5. çağrı can

    çağrı can Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    20 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    400
    Beğeniler:
    230
    Şehir:
    ankara
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Sen onu eskitene kadar cevabı bulacaksın ;)
     
    berktx bunu beğendi.
  6. Serkan Mıstınoğlu

    Serkan Mıstınoğlu Road Runner

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.736
    Beğeniler:
    10.789
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cervélo
    Seviye: