Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bianchi orion

Konu, 'Bianchi' kısmında ilgincelikdemir tarafından paylaşıldı.

  1. ilgincelikdemir

    ilgincelikdemir Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Mart 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    izmir / KSK
    Seviye:
    Arkadaşlar, öncelikle merhaba.Bianchi orion modelindeki bisikletime modifikasyon yapmak istioyurum.Jant takmayı düşünüyorum, takıcağım jantın modeli markası ve daha başka yapabiliceğim modifikasyon varsa bunları söliyebilirmisiniz? Bilgilerinize... Teşekkürler.
     
  2. cbr

    cbr Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2007
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    tak kardeşim yakısırrrr bi tane profesyonel jant sana ben yakınlardannnnnnnnnnn:D
     
  3. betmo

    betmo Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    25 Ocak 2005
    Mesajlar:
    477
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    modifiye derken. Kaliteli ve hafif parçamı? yoksa ilgi çekici ve ağır parçalarmı?
     
  4. ilgincelikdemir

    ilgincelikdemir Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Mart 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    izmir / KSK
    Seviye:
    hafif ve ilgi çekici aynı zamanda birazda makul fiyatlı olma şansı varmı? çokmu şey istiorum?:D
     
  5. ilgincelikdemir

    ilgincelikdemir Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Mart 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    izmir / KSK
    Seviye:
    tmm kardeşim sen iste yeterkii;)
     
  6. askcocugu155

    askcocugu155 Üye

    Kayıt:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    80
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    aksaray
    Seviye:
    arkdslr ben 2. el orıon arıyom yardmcı olurmusnz bıldgnz 2. el orıon varmı
     
  7. ramazanzerey

    ramazanzerey Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    bende orion var
    istersen veririm 300 dedim ama 250 ye bırakcam
     
    çiğdemtgürkan bunu beğendi.
  8. simonsky

    simonsky Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    bursa
    merhaba Orion'un durumu nedir ve Hangi ildesiniz? Bende Orion veya Spin almayı düşünüyorum anlaşırsak Orion 200-250 aralığı makül
     
  9. sessiz_dj

    sessiz_dj Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    154
    Şehir:
    Giresun
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    orian durumu hakkında bılgı verırsen memnun olurum kardeş bu arada özele sana mesaj attım msn görüşebılırız kardeş