Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bianchi ile Sedona şehir bisikletleri arasında kararsızım!

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Salih Dinçer tarafından paylaşıldı.

  1. Salih Dinçer

    Salih Dinçer Bisikletkolik

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.031
    Beğeniler:
    781
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Merhaba,

    Bianchi Miles, daha ince lastikler, Alivio arka vites, korumalı zincir ve rotor dinamo ile öne çıkarken.
    Sedona 311, aykırı kadro yapısı, 100 TL daha ucuz oluşu ve kilitlenebilir süspansiyonu ile öne çıkıyor.

    Peki siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?

    [​IMG]

    Teşekkürler...
     
    Erdinç ALTINÇEKİÇ bunu beğendi.
  2. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.119
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    ben bianchiyi seçerdim neden dersen sedonanın bu kadroyu begenemedim nedense. bir de bir ara forumda okumuştum. alacaksanız en düşük komponentler bile shimano alivio'dan başlasın diyorlardı.
     
  3. ToffieBoi

    ToffieBoi Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.484
    Beğeniler:
    7.051
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Gökhan
    Bisiklet:
    Orbea
    Seviye:
    Sedona'daki arka aktarıcı Acera gibi göründü bana?
     
  4. Bahadır Budak

    Bahadır Budak Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    142
    Beğeniler:
    67
    Şehir:
    Urla-İzmir
    Seviye:
    evet resimdeki sedonada arkada acera önde tourney var yanlış yazılmış.

    şehir bisikleti arıyorsanız, kilitlenebilir maşa hatta maşasız olmalı bence. bunun için sedona 321 öneririm, onun dışında iki model arasında bianchinin bir iki kilo daha fazlası vardı diye hatırlıyorum. örneğin bianchideki zincir koruma plastiği gereksiz hatta zincire müdahale etmenizi zorlaştırır gerektiğinde. sedonadan daha iyi bir performans almanız olası, kilitlenebilir maşa bianchide yoksa zaten direk eleyebilirsiniz bu arada.

    bir de şu var, jant göbekleri aynakolun kendisi ve göbeği üst seviye parça olmadıktan sonra, sadece arka aktarıcının sedonadan farklı olarak alivio olması hiçbirşey ifade etmez. hatta sedonayı alıp alivio arka vites almanız mantıklı olur alivionun en son modeli maksimum 50 tl civarı bir ürün: http://www.cinarbisiklet.com/Arka-Vites-Alivio-RD-M430-S,PR-350.html
     
    Barkın Kenan bunu beğendi.
  5. sinan hüner

    sinan hüner Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    175
    Beğeniler:
    46
    Şehir:
    çorum
    Seviye:
    bianchi daha iyi bence kadrosu fln da daha güzel zıncır koruması da ıkı vıdayla acılacak bısey senı yormaz yanı
     
  6. sinan hüner

    sinan hüner Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    175
    Beğeniler:
    46
    Şehir:
    çorum
    Seviye:
    önde entegrelı dınamo göbek de cok güzel en azından tekerın dönüsüne bır etkısı yok masaya gelınce o bısıkletle ayağa kalkıp da fınıs atacak değilsindir herhalde bu yüzden kilitsiz olmasının pek bir önemi yok
     
  7. Salih Dinçer

    Salih Dinçer Bisikletkolik

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.031
    Beğeniler:
    781
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Haklısınız, ben bunu karıştırmışım...:eek:

    Şimdi de krank ve hazne milleri kafamı karıştırdı, o kadar önemli mi? Yani bende dandik bir 18'lik demir yığını var ve dün (neyseki eve yakın bir yerde), çarklardan biri, 4 ayın sonunda çıktı gitti...:)

    Neyseki aşağıdaki gittiği için biraz da olsa en küçük viteste çevriliyor ama kesinlikle çok fazla mesafe gidilemiyor. Yani vitesin sadece bir plastik parçası gidince ben apışıp kalıyorsam bence diğerleri kadar önemli olsa gerek.:rolleyes:

    Teşekkürler...
     
  8. sonEr´´

    sonEr´´ Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.333
    Beğeniler:
    1.554
    Şehir:
    İstanbul/Esenler
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bence Sedona...Nedennn ??? diye sorucaksınız biliyorum :) Sedona bence bianchi'den daha hafiftir..Parça bakımından ve görüntü bakımındanda sedona daha doyurucu görünüyor...Sedona'da ahead sistem furç görüyorum..Bianchi'de ise ara sıra boşluk yapan klasik tip furç sistemi kullanılmış..Ben yerinizde olsam 2 modelide şutlar :p Yeni sedona 321 modelini incelemeye kurcalamaya alırım :rolleyes:
     
    Erdinç ALTINÇEKİÇ bunu beğendi.
  9. KIVANC YILMAZTURK

    KIVANC YILMAZTURK Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Nisan 2011
    Mesajlar:
    355
    Beğeniler:
    188
    Şehir:
    Lüleburgaz
    Seviye:
    Arkadaşım sana kendi arkadaşımın bisikleti olan Miles adlı bisikleti öneririm neden dersen öncelikle tam bir şehir bisikleti ve özel göbeklere sahip dinamo yok ve göbek dinamo görevi görüyor sürtünme yok çok güzel bir sistemi var far sisteminiz zaten buna bağlı sedonaya göre belki biraz ağır fakat kullanış bicimi olsun akıcılığı olsun emin olun sedonayı katlar eğer bir mağzaya gidip deneme fırsatınız varsa miles bisikletine bayılcaksınız garantisini veriyorum gerçekten tam bir şehir bisikleti yapmışlar.
     
  10. kıvanç özkarayel

    kıvanç özkarayel Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Haziran 2011
    Mesajlar:
    301
    Beğeniler:
    158
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    zor bir karar ama ben olsam bianchi'yi seçerdim
     
  11. -Paşa-

    -Paşa- askssy

    Kayıt:
    11 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.028
    Beğeniler:
    613
    Şehir:
    Malatya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    ben de miles diyorum furç takımı değiştirilir ve sabit hafif bir maşa takılırsa süper olur..
     
    Salih Dinçer bunu beğendi.
  12. Salih Dinçer

    Salih Dinçer Bisikletkolik

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.031
    Beğeniler:
    781
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Sedona'da maşa kilitleme özelliği var. Peki bu sabit maşa kadar yeterli bir çözüm değil mi? Yani insana bir taşla iki kuş vurulduğundan sempatik geliyor ama tabi ağırlığı arttırıcı bir unsur...:)
     
  13. Deniz K.

    Deniz K. Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    204
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    Isparta
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Herşey aslı gibi olmuyor, kilitli maşa fikri güzel, ancak kilitli konumda iken unutup çukur veya kasislere girince tak diye ses gelmeye başlıyor, bu da can sıkıcı olabiliyor,kısaca amortisör kendi görevini, sabit maşa da kendi işini en iyi şekilde yapıyor, diğer türlü arada birşey kalıyor,heleki de sorduğunuz bisiklet türlerinde bence kilitli maşa gereksiz kalıyor diye düşünmekteyim.
     
    Salih Dinçer bunu beğendi.
  14. osman öksüz

    osman öksüz Aktif Üye

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    114
    Beğeniler:
    212
    Şehir:
    Kocaeli/Darıca
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    2 Yıldır Miles kullanıyorum inanılmaz memnunum. Şehirlerarası turlar için ideal.
     
  15. thomisus lx

    thomisus lx Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.004
    Beğeniler:
    2.148
    Seviye:
    öndeki entegre dinamo bozulunca ne yağmayı düşünüyorsunuz? bianchi daha ağır bisikletler üretiyor belki bunda karne bisikleti almaya gelen çoğunluğun ağır sağlamdır algısı yatıyor olabilir, bilmiyorum. salcano ya da bakın derim.
     
  16. ömer çetkin

    ömer çetkin Yeni Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    20 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Sakarya
    Adı:
    Ömer
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Ben 2 yıldır miles kullanıyorum ve çok memnunum.2200 km yol yaptım ve yolda çok keyif verici bir bisiklet.