Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bianchi Discovery'nin performansını arttırmak için yardımlarınızı bekliyorum.

Konu, 'Şehir - Tur Bisikleti' kısmında Ozan KARAKAYA tarafından paylaşıldı.

  1. Ozan KARAKAYA

    Ozan KARAKAYA Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Bianchi
    Merhaba Arkadaşlar;
    öncelikle belirtmek isterimki bu forumda açtığım ilk konu ve yanlış yere açtıysam af diliyorum benim yeni aldığım discovery'nin performansını sizin yardımlarınızla dahada artırmak istiyorum ben bisikletimden memnunum ama şu performans işini biraz daha ileriye götürsek hiçde fena olmaz diye düşünüyorum sonuçta ben bu bisikleti çok uzun senelerce bakımlarını yaparak binmek için aldım
    sizlerin yardımlarıylada güvenliği riske atmadan performansı artırmak için elimden geleni yapmaya çalışacağım Emeği geçecek herkese teşekkürler...:rolleyes:
     
  2. Ozan KARAKAYA

    Ozan KARAKAYA Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Bianchi
    Yokm'mu fikrini söyliyecek olan?
     
  3. Turan Babacan

    Turan Babacan Bisikletkolik

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    18 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.461
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Hiç değişiklik yapmadan güle güle kullan.
     
  4. Barış TURAN

    Barış TURAN Onursal Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    28 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    3.031
    Beğeniler:
    2.506
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Daha ince dış lastik ve jant seti değişimi ile başlayabilirsiniz.Performansa hafiflik ile ulaşmak isterseniz devreye kadro üzerinde kullanılabilecek karbon parçalar giriyor.Gidon,gidon boynu,sele borusu,maşa vb.Ayrıca ön amortisörlü modelse önce sabit maşaya geçmenizi öneririm.Farkı anında hissedeceksiniz.Şimdilik bunlar yeterli olur.
     
  5. Turan Babacan

    Turan Babacan Bisikletkolik

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    18 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.461
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    16. kiloluk 700 TL lik bisiklete deli gibi masraf harcayarak hafifletmeye çalışmak, modifiye etmek fuzili para harcamaktan ileri gitmez.

    O bisiklet için yapacağın bir iki şey var.

    1- Bisikleti satıp daha hafif ve istediğin donanımları üstünde bir bisiklet almak.

    2- Bozuldukça parçaların biraz daha iyisini almak. Lastik mi eskidi. Schwalbe marathon alır takarsın. Jant yamuldu 8 çiziyor. Daha hafif bir janta geçersin. Vitesler bozuldu biraz daha iyi vites alırsın. Diğer türlü bir arkadaşın yaptığı olaya benziyor. 3500 TL ye eski bir Ford alıyor üstündeki jantları söküp 4000 TL jant alıp takıyor.

    Ne kadar para ödediğin değil. Parayı nasıl harcadığın önemli.
     
    Ahmet AKÇA ve Abdullah.R bunu beğendi.
  6. Emre Yönlüer

    Emre Yönlüer Onursal Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.655
    Beğeniler:
    942
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Performans arttırmak için en iyisi bolca binip tempolu sürmek,bacakların kuvvetlendikçe performansında artar :)

    HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Abdullah.R bunu beğendi.
  7. Abdullah.R

    Abdullah.R Forum Demirbaşı

    Yaş:
    54
    Kayıt:
    8 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    552
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Kamiloba / İstanbul
    Seviye:
    5 defa "beğen" yapacaktım ama olamadı. 4 tane borcum olsun. :)

    Bu da iyiymiş. :)
     
    Emre Yönlüer ve Turan Babacan bunu beğendi.
  8. Tahir Keskin

    Tahir Keskin Onursal Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    3.277
    Beğeniler:
    4.037
    Şehir:
    Kocaeli, Gölcük
    Adı:
    Tahir Keskin
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Ozan bey, öncelikle hoş geldiniz. Yeni bisikletiniz ve bisiklet sevdanız hayırlara vesile olsun.
    Ben bir sene önce bisikletimi ilk aldığımda kendi kendime bisikletin yavaş gitmesinin nedenlerini düşünüp durdum. Hatta uzun soluklu bir araştırma yapmaya çalıştım kendimce. Hızı etkileyen unsurları bir konu içerisinde sıralayıp aldığım tavsiyeler doğrultusunda hangisinden başlayacağıma karar verecektim. Konuyu açmak nasip olmadı ama bu arada şunu tecrübe ettim; bisikletin değil onu sürenin performansı önemli olan. Ilk aldığımda 30 km'lere zor çıkan ve 35 km üstü hızda güven vermeyen bisikletim şimdi düz yolda pedallayarak 50 km'leri görüyor ve güven hususunda bir sorun yok. Bu arada yaptığım tek değişim lastik oldu.

    Naçizane tavsiyem, öncelikle bisikletinize severek binmeniz. Ileride bir parçası yetersiz kalırsa zaten beni değiştir diyecektir.
     
  9. enes savaş

    enes savaş Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.643
    Beğeniler:
    421
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Öncelikle ilk değişmesi gereken şey maşa'dır. Düz bir karbon maşa ile değiştiriniz. Onda sonra jant ve lastikler gelir. Mümkünse Tubeless jant ve lastik almaya bakın. Kolay gelsin ;)
     
  10. Ozan KARAKAYA

    Ozan KARAKAYA Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Bianchi
    Hepinize çok teşekkür ederim. Bende bu günden itibaren bisikletime dahada severek bineceğim ilerdede satar daha iyi bir modele geçerim umarım.Şimdilik böyle yeterli olucak gibi gözüküyo. Cevap yazan herkese yeniden teşekkür ediyorum.
     
  11. Turan Babacan

    Turan Babacan Bisikletkolik

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    18 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.461
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Sele boyu ayarı.
    yüksek Kadans
    Doğru vites kullanımı konularını bulup okuyun mutlaka. Daha uzun süreli ve daha rahat, daha hızlı süreceksinizdir.