Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bianchi Dakar Kullanıcıları Kulübü

Konu, 'Bianchi' kısmında cagatayhepsen tarafından paylaşıldı.

  1. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    hadi dakarcılar bi araya yanlız değiliz bu dünyada:D
     
    Hasan Hakan Koç ve sonerboom bunu beğendi.
  2. darkblue

    darkblue Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    türkiye
    abi benim kronum var ama yol arkadaşlarım dakarcı klube ben de üye olabilirmiyim kalabalık gözüksün :p
     
    sonerboom bunu beğendi.
  3. sonerboom

    sonerboom Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    gaziantep
    Seviye:
    benim orionum vardı çalındı dakarla uzaktan akrabalardı beni de alın bu yalnızlıgımı paylaşın
     
  4. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ayıpsınız ya hepiniz hoşgeldiniz darkblue ve sonerboom:)
     
  5. ogulcan22

    ogulcan22 Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    136
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
  6. buda kim

    buda kim Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    maltepe
    slm bende yarın inşallah yeni bianchi me kavuşcam. beni de alın guruba:d
     
    Uğur Taşdemir bunu beğendi.
  7. ApQ

    ApQ Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    istanbul-çapa
    Seviye:
    bende de dakar var çok memnunum :)
     
  8. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    herkes hoşgeldi kulübe.
     
  9. alibo

    alibo Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2007
    Mesajlar:
    146
    Beğeniler:
    34
    Şehir:
    İzmir Bornova
    Seviye:
    sevgili dakarlı dakarcılar ve dakarsız dakarcılar...
    Dakar güzel bir bisiklet midir?
    belki manasız bir soru oldu ama.. anlatabilir misiniz?
    kadro boyu nedir?
    Belki izmir'den aranıza katılırım :)
    Selamlar
     
  10. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    dakar iyi bi bisiklet ama 2007 modellerde dakar yok bianchi yapmammış bunun yerine başka bi model var ben 2 sene önce aldım ve 3500km yaptım hala bi şikayetim yok çok sağlam bi kadrosuvar kadroların çeşidi varmı tam bilmiyorum ama benimki 19 galiba ama sen bence bianchi degilde daha iyi ve fiyat olarakta bianchiden uygun olan bisiklet markalarına bak bi dost tavsiyesi çünki fiyat artı kalite bakımandan bianchi kazık neyazıkki.
     
    Şerif Şentürk bunu beğendi.
  11. alibo

    alibo Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2007
    Mesajlar:
    146
    Beğeniler:
    34
    Şehir:
    İzmir Bornova
    Seviye:
    Teşekkürler Çağatay, bulduğum dakar 2. el 2004 model bir dakar. Biraz araştırdım fakat pek iyi bir görüş göremedim bisiklet hakkında, Bianchi sitesinden başka tabiki...
    Yine de bir göreyim diyorum. 400 YTL temizse bu bisiklet için iyi fiyat sanırım. Ne dersin?
    Selamlar
     
  12. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    valla model olarak baya eski benim bi dostumda var onla aynı zamanda aldık bisikletini o snradan 150 ytl masraf yapıp arka dick firen yaptı ve satmak istiyo çok temiz oda 425 istiyo yani bence senin baktığın biras palı galiba.
     
  13. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ya fiyatı yanlış hatırlıyomuşum sordum arkadaşa 550 istiyomuş bilgine.
     
  14. ApQ

    ApQ Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    istanbul-çapa
    Seviye:
    bu dakarın ağırlığı ne kadar bilen varmı baya araştırdım ama bulamadım:)
     
  15. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    14kğ civarı
     
  16. koray386

    koray386 Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2006
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    kırşehir
    Seviye:
    valla yanılmıyorsam tam tamına 14,75kg ama bu bisikletin fiyatı ,donanımına göre çok yüksektir. Birde benim bu bisikleti kullananlara tavsiyem ön disk freni çıkarıp yerine v-break fren sistemi takmaları böylelikle bisikletlerini 1kg kadar hafifletebilirler,üstelik fren balataları papuçlara göre çok çabuk bitiyor ve pahalılar ortalama bir fren balatası fiyatı 20ytl civarı
     
  17. soneryen

    soneryen Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.504
    Beğeniler:
    2.472
    Şehir:
    Bahçeşehir-Esenkent
    Adı:
    Soner
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Selam disk fren konusunda söylediğinize ve balataların papuçlardan fazla olduğuna katılıyorum. Fakat 14,75 kg. olayına katılmıyorum. Bence daha daha fazladır. Çünkü disk freni söküp v-frene geçince 13,75 olacak ki sanmıyorum. Çünkü Amoeba Hussar 18" 13,80 kg. Kron xc100 13,50 kg. yani bu bisiklet onlarla aynı kg.'larda oluyor ben o kadar hafif olacağını zannetmiyorum.
     
  18. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    geçenlerde tarttım 15kğ bianchi dakar.
     
    Mehmet Boran bunu beğendi.
  19. BraveHeart

    BraveHeart Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul
    Bendede miwok var kardeş sayılır
     
  20. ApQ

    ApQ Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    istanbul-çapa
    Seviye:
    şu an ön - arka disk frenli olan bianchi dakarım 15 kg :)