Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İptal Edildi Bianchi dakar 2005 model ön arka mekanik disk

Konu, 'MTB Bisiklet İlan Arşivi' kısmında cagatayhepsen tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bianchi dakar 2005 model ön arka mekanik disk ful şimano acera arka jant göbeyi deore çok temiz aleminyüm 2005 kodro kodro boyu yanılmıyosam
    18 ağırlığı ortalama 15 kg
    bisikletin resmini görebilirsiniz fiyatı 500ytl.


    [​IMG]
     
  2. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    konu günceldir
     
  3. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    konu günceldir.
     
  4. Emre Ede

    Emre Ede Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    572
    Beğeniler:
    227
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    çoğu arkadaşımız 500 ytlyi ikinci el bir bisiklete vereceğine, 450 ytlye sıfır bisiklet alır...
    satmak istiyosan fiyatı iyice aşağı çekmeni öneririm yoksa daha çok konu güncel yazarsın :D
     
  5. Atila Filmer

    Atila Filmer Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.132
    Beğeniler:
    800
    Şehir:
    İstanbul/Nişantaşı
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    hele bir de markası türk yapımı bir bianchi ise satman cok zor o fiyata. üzgünüm kusura bakma
     
  6. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    haklısınız ama gelde onu bu bisikletin sayibine anlatın kendisi kuzenim bendede aynısı var ben çok dedim oda abi biz bisiklete 900 ytl verdik 500 den aşşağıya satıcama asfalt ezme silindirinin altına atarım diyo:)
     
  7. CROSSCU31

    CROSSCU31 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    ESKİŞEHİR dağ
    Seviye:
    o zaman hiç durmasın onu bi silindirin altına atsın
     
  8. Ontario

    Ontario Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Şubat 2007
    Mesajlar:
    733
    Beğeniler:
    478
    Şehir:
    Antalya Lara
    Seviye:
    Aslında dakar lar güzel bisikeltlerdir ama 2.5 yaşında bi Türk bianchi ye bu fiyat gerçekten fazla
     
  9. ApQ

    ApQ Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    istanbul-çapa
    Seviye:
    bende kendi dakarıma disk fren taktırmak istiyorum ancak göbek değişceğinden jantın örülmesi gerekiyor siz bisikletinizin disk frenini nerede yaptırdınız güvenilir bir bisikletçi arıyorumda birde toplam maliyeti size ne kadar?
     
  10. kont26

    kont26 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Ekim 2006
    Mesajlar:
    276
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    dakarların on fren sıstemı zaten dısk break degılmı???
     
  11. ApQ

    ApQ Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    istanbul-çapa
    Seviye:
    tmm önde disk fren var ama arkayada taktırmak için sordum ben
     
  12. bisiklet_manyagı

    bisiklet_manyagı Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    177
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
  13. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arka jant disk uyumlu değil onun için arka jant göbegini deyiştirmen lazım sirkecideki efor bisiklete yaptırdık ortalama 200 ytl ye yaptırdık tabi jant telleride st twisst 02 şanpion yani biz bu bisiklete 500 istiyoruz ama deyer.
     
  14. ApQ

    ApQ Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    istanbul-çapa
    Seviye:
    nası ya göbek değişince jant tellerininde mi değişmesi gerekiyo? yapma yaa:(
     
  15. cagatayhepsen

    cagatayhepsen Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    teller kalabilir biz deyiştirdik
     
  16. bisiklet_manyagı

    bisiklet_manyagı Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    177
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    ona bi kron 500 alırım arkadaşım
     
  17. bisiklet_manyagı

    bisiklet_manyagı Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    177
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    ona bi kron 500 alırım arkadaşım dimi arkadaşlra:) :mad:
     
  18. kurt

    kurt Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    308
    Beğeniler:
    92
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    bence 500 ytl eder full acera ve 7005 aliminyum bu kadroyu iyi tanirim biachinin en iyi kadrosu. 2007 kadrolarıyla kıyaslayın bana hak vereceksiniz bisikletleri kaldırmak icin vinc lazım
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.