Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

beylikdüzünden selam arkadaşlar

Konu, 'İstanbul Avrupa' kısmında mustafakaan tarafından paylaşıldı.

  1. mustafakaan

    mustafakaan Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım beylikdüzünde oturuyom burdaki groplara katılabilirim isterlerse bide beylikdüzünde iyi bir bisiklet servisi tavsiye edicek arkadaş varmı
     
  2. GESTAPO

    GESTAPO Misafir

    Merhaba, hoşgeldin bisiklet ailesine şu anda bende bir grup bulamadım ama istersen birlikte pedallarız
    bu ara havalar düzelecek gibi senin ev ne tarafta? Eğer yerin uygunsa birgün koçtaşın orda buluşuruz.
     
  3. mustafakaan

    mustafakaan Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    benim evim beygah pazarın orda pazar günleri birtek müsaitim diger günler çalışıyom ve geç geliyom birlikde pedal larız tabi ama önce bir servis bulup bisikletimi yapılması gereken sorunları ondan sonra bol bol pedal larız :)
     
  4. GESTAPO

    GESTAPO Misafir

    Çok fazla sorunu var mı yoksa halledilebilecek sorunlar mı? Ben en yakın olarak bakırköyde metin bisiklet var orda yaptırıyorum ama
    avcılar bisiklet grubuna bir sorayım belki avcılarda vardır bu civarda yok sanırım
     
  5. Efecan96

    Efecan96 Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İstanbul/Fatih
    Aramıza hoşgeldin abi:)
     
  6. mustafakaan

    mustafakaan Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    hoşbulduk efecan saol :)
    gestapo ilgin için çok saol ben bakırköyde otururken gidiyodum metin abiye çok iyi bisiklet yapıyolar bide büyükçekmecede varmış bi servis merkez caminin yanında yakın oldugu için bi denicem orayı bakalım nasıl yada sen biliyomusun orayı
     
  7. GESTAPO

    GESTAPO Misafir

    Istanbula geldiğimden bu yana bi kere bakıma ihtiyacı oldu onda da metin e götürmüştüm hidroliğini değiştirdim başka işim olmadı onun için hiç bilmiyorum :) afaki bir problem yoksa biz de hallederiz ya nesi var ki?
     
  8. GESTAPO

    GESTAPO Misafir

    Efecan senin ev nerde birgün biyerlerde buluşalım h.sonu meselâ?
     
  9. canpinar

    canpinar Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Şubat 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    Istanbul / Beylikdüzü
    Seviye:
    Bende beylikdüzü bizimkentteyim görüşmek dilegi ile... :)
     
  10. mustafakaan

    mustafakaan Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    akort yapılması lazım yeni fren takılması lazım lastikler degişcek vites ayarı bunları halledip hep beraber pedallarız :)
     
  11. canpinar

    canpinar Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Şubat 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    Istanbul / Beylikdüzü
    Seviye:
    Iyı olur gerçektende benim bisikletimde martın sonunda gelecek mutlaka görüşelim.
     
  12. ONUR KESER

    ONUR KESER Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Mart 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    Slm arkadaşlar yeni katıldım beylikdüzünden. Hafta sonu SALCANO astro (hidrolik) disk frenli, ön çatal kilitlenebilir bir model baktımda 730 tl fiyat verdi sizce nasıldır daha uyguna bulabilirmiyiz malum ev geçindiriyoruz birazdaha fiyatta uygun bulursam daha iyi olur.
     
  13. GESTAPO

    GESTAPO Misafir

    Onur üzerindeki diğer parçaları da görebilmemiz için link verirsen daha iyi olur yazdığın tarife uyan birsürü makina var :D
     
  14. ONUR KESER

    ONUR KESER Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Mart 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    GESTAPO Bisikletin modeli SALCANO ASTRO 212 HD 730 TL ye bıraktı en son.
     
  15. ONUR KESER

    ONUR KESER Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Mart 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bu bahsettiğim bisikleti alırsam biraz kondüsyon yapıp, sonrasında akşamları 23:00 gibi k.çekmeceye gidip gelmeyi planlıyorum beylikdüzünden.Zor olurmu acaba E5 te bir sorun olurmu o saatlerde trafik çok yoğun olmuyo.
     
  16. ergin111

    ergin111 Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2012
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    yani o haramidere yokuşunu nasıl inip çıkacaksınız?bende küçükçekemecede çalışıyorum b.çekmecede oturuyorum
     
  17. receptimur

    receptimur Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    121
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    migros durağından herkese selamlar....
     
  18. Osman D.

    Osman D. Forum Bağımlısı

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    737
    Beğeniler:
    270
    Şehir:
    Antalya\Kepez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    A.s hosgeldiniz , beylikdüzünden arkadaşlar var ben de avcılardayım pazar günleri turlara katılmak isterseniz Facebooktan Avcılar bisiklet Klübünü takip edebilirsiniz :)

    Keyifli pedallamalar ...
     
  19. Hakkı Satıoğlu

    Hakkı Satıoğlu Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    41
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Selam bende beylikdüzü migros arkası sacit ateş camiinin orda oturuyorum. Haziranın 20 sinden sonra hafta içi 20:10 dan sonra cumartesi 19:00 pazarda bütün gün pedallamaya müsait olucam (malum çalışma saatleri). Beylikdüzünde baya bi insan var aslında toplanıp birlikte bişiler yapılabilir (uzun bir aradan sonra 10 yıl kadar yeniden bisiklet aldım ve formsuzum haliyle biraz). görüşmek isteyen olursa. Tel: 0530 871 18 29
    Herkeze bol pedallamalar.