Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Beslenme ve Antrenman Hakkında

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında Ahmet Telçeken tarafından paylaşıldı.

  1. Ahmet Telçeken

    Ahmet Telçeken Yeni Üye

    Kayıt:
    16 Mart 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Carraro
    Merhaba arkadaşlar .

    Yaşım 16

    Boyum 170

    Kilom 55-56

    Ben her gün en az 20 km antrenman yapıyorum okuldan sonra . Eve geldiğimde bacaklarım yorulmuyor ama ertesi gün performansta düşüş oluyor. Sanırım yeterli protein alamamaktan . 20 km antrenmandan sonra vücudumu toplamak için neler yemeliyim ve ne kadar yemeliyim . (5 adet yumurta , 250 gr tavuk , 2 bardak süt gibi)

    Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
     
  2. Mete Can Karahasan

    Mete Can Karahasan Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    91
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Günde 2 bardak sütten fazlası demir eksikliği yapıyormuş. Eğer yorgunluğunluğun büyük kısmı spor esnasında değil spor harici zaman diliminde oluyorsa, demir eksikliği galiba düşünmüyoruz.
    Yumurtanın beyazında avidin diye biotini bağlayan bir protein var ve çok yüksek sıcaklık görmeden tam hakkından gelemiyorsun, dolayısıyla yumurtanın pişmiş olması, içindeki biotin vitaminini alabileceğin anlamına gelmiyor.
    Çay'ın protein yıkımını ciddi engelleyici etkisi olduğunu ve kahveden daha iyi yağ yakımını başlattığını okudum. Öneririm.