Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

benzin bidonu

Konu, 'Bisiklet Kaza Haberleri' kısmında ATALAY16 tarafından paylaşıldı.

  1. ATALAY16

    ATALAY16 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    18 Nisan 2015
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    564
    Şehir:
    BURSA
    Adı:
    Fatih Mehmet ATALAY
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    bu gün sabah 9 civarı evden çıktım bursa da ikamet ediyorum mudanya ya gittim dönüş de 3km %7 eğimli rampayı çıkıyordum son 500 mt re deydim ve sol tarafta geçmekte olan transporter markalı bir araçtan bildiğiniz kocaman benzin bidonu fırlattılar üstüme allah korudu 1 2 saniyeyle kurtartım arkalarından sağlam hakaret ettim bağırarak ama ne fayda o sinirden plaka yı da alamadım gerçi ne farkedicek polis konusunda bize bunu niye yapıyorlar terörist miyiz biz arkadaş ya nedir bu milletin kini öfkesi ...
     
  2. Enes Dökmen

    Enes Dökmen İnce Lastik Youtube

    Kayıt:
    3 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.074
    Beğeniler:
    726
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    enes dökmen
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    insanı sıkıştırıyorlar da ayrıca sanki biz insan değiliz.:mad:
     
  3. ATALAY16

    ATALAY16 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    18 Nisan 2015
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    564
    Şehir:
    BURSA
    Adı:
    Fatih Mehmet ATALAY
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    @enes dökmen yok hocam anlamıyorum hani neden yapıyorlar bunu amaçları ney çekemiyorlarmı
     
  4. Enes Dökmen

    Enes Dökmen İnce Lastik Youtube

    Kayıt:
    3 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.074
    Beğeniler:
    726
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    enes dökmen
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    bide mudanya yolunda yapıyorlar bu nasıl iş batıyo bisiklet onlara herhalde
     
  5. ATALAY16

    ATALAY16 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    18 Nisan 2015
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    564
    Şehir:
    BURSA
    Adı:
    Fatih Mehmet ATALAY
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    @enes dökmen aynen hocam ama zaten yokuş tırmanıyordum steroid zirve yapmış o zaman dursaydı o araba bisikleti üstlerine atardım heralde :)
     
    Enes Dökmen bunu beğendi.
  6. BMdnciHkn

    BMdnciHkn Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Hakan Aras
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bunların bizleri anlaması için % 18 eğimli bir yolda vereceksin bisikleti sırtına da bir 5 kg çık bakalım diyeceksin ancak o zaman kan, örümcek tutmuş beyinlerine giderse o zaman anlarlar belki... Bisiklete binmeyi gaz pedalına basmak kadar kolay zannediyorlar...
     
    emrah9700, ATALAY16 ve emancipation bunu beğendi.
  7. UtkuSener

    UtkuSener Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Mart 2013
    Mesajlar:
    415
    Beğeniler:
    464
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Olayın bisiklet ile çok alakalı olduğunu sanmıyorum. İnsanımızın genel olarak yolda yapabileceklerinin sınırı yok :D Yürüyene veya otobüs bekleyene de yapıyorlar. Bisiklet ile yolda kalma süremiz daha uzun olduğu için denk gelme ihtimalimiz daha yüksek. Doğa ile barışık insanlar olduğumuz için sığırlarla yaşamaya alışmak gerekiyor :D
     
  8. Bianchi tdl 1300

    Bianchi tdl 1300 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    563
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    Adı:
    Kartal kaan
    Seviye:
    Plakayı alamamaniz kötü olmuş geçmiş olsun bu arada. Çevrede kamera falan varmiydi
     
  9. herdagli

    herdagli Üye

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    28 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    78
    Beğeniler:
    69
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Geçmiş olsun. Ne kadar sinir bozucu, güven kırıcı bir olay. Belki o araçtakileri yolda zora sokan bir bisikletli olduysa...:hihi: intikam almaya mı çalıştılar. Falan.. Ne biliim... Anlamak çok zor.
     
  10. Matiz

    Matiz Kıdemli Üye

    Yaş:
    27
    Kayıt:
    25 Mart 2015
    Mesajlar:
    254
    Beğeniler:
    359
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Benzer bir olay benim başıma gelmişti.büyükçekmecede bi tur dönüşü e5teki bir araçtan su dolu pet şişe fırlatmışlardı, omzuma gelmişti.bi ton küfür ediyorsun sinirlerin tepene çıkıyor ama değmez.bu ülkede yaşayan insanların çoğu bu kadar cahil çünkü.onlar için bu hareketler eğlenceli.sonra gidip bir yerlerde gülerek anlatıyorlar.zamanı gelince yüzlerine vurmak lazım
     
    7haiku bunu beğendi.
  11. emancipation

    emancipation Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    473
    Beğeniler:
    672
    Seviye:
    bu tipler tespit edilip derhal yaşamlarına son verilmeli. sorgusuz sualsiz hem de...
    çok ciddiyim bu konuda.
    ailesi varmış, çoluk çocuğu varmış farketmez.
    bu iğrenç tiplerdir işte barış gelini pippa bacca'ya tecavüz edip öldüren veya özgecanların katilleri.
    inanın bu pislikler hayatları boyunca bu tip davranışları güçsüz gördükleri herkese karşı sergileyeceklerdir.
    kendileri arabadalar ve sizden güçlüler doğal olarak... basıp gidebileceklerini bildikleri için hiç tereddütsüz her şeyi yapabilirler. o yokuşta bidon kafanıza denk gelip dengesiz bir şekilde düşüp hatta yokuş aşağı yuvarlanarak hayatınızı kaybedebilirdiniz.
     
    akndgl, Kuzey Ege ve ATALAY16 bunu beğendi.
  12. ATALAY16

    ATALAY16 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    18 Nisan 2015
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    564
    Şehir:
    BURSA
    Adı:
    Fatih Mehmet ATALAY
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    aynen hocam

    @Bianchi tdl 1300 yok hocam malesef yoktu allahindan bulurlar insallah
     
  13. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    benzin bidonu gene iyimiş. bana boş su damacanası atmışlardı neyseki 1 metre önüme düştü
     
  14. ATALAY16

    ATALAY16 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    18 Nisan 2015
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    564
    Şehir:
    BURSA
    Adı:
    Fatih Mehmet ATALAY
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    @cumali55 hocam valla o esnada kenara falan çekselerdi güçlüyü görürlerdi gözum karardi sinirden

    @chnkrmz sizede geçmiş olsun hocam zihniyet ayni kafada kask tip tip bakmalar tayt giysen top diye bağırmalar okuz surusunden gecilmiyor memleket
     
  15. Yalchinosis

    Yalchinosis Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    110
    Beğeniler:
    119
    Şehir:
    İstanbul - Edirne
    Adı:
    Yalçın
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    Gerçekten anlam vermesi zor, yapılan hareketlerin saldırıdan başka bir karşılığını bulamıyorum. En iyi ihtimalle sizi farketmeyip arabasında fazlalık olduğunu düşündüğü objeyi camdan atarak bertaraf etmeye çalışmıştır ki bu da nefret ettiğim hareketlerden biridir hani şu yolların çöp tenekesi zannedildiği yanılgısı. Keşke bir aksiyon kameranız vs olsaydı olayı an be an görüntüleyip şikayet etme veya dava açma şansınız olsaydı. Belki bazı yanlışları bu yolla fark edebilirlerdi, gerçekten empati kurulup anlaşılacak bir durum değil kesinlikle hukuki yollarla cezalandırılmalılar.

    Geçmiş olsun dileklerimle..
     
    ATALAY16 bunu beğendi.
  16. ATALAY16

    ATALAY16 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    18 Nisan 2015
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    564
    Şehir:
    BURSA
    Adı:
    Fatih Mehmet ATALAY
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
  17. mhd

    mhd 410, Dahon VitesseD8

    Yaş:
    54
    Kayıt:
    28 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    İstanbul - Ataşehir
    Adı:
    Mustafa H.Dığdığı
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Çok geçmiş olsun. İnanılacak gibi değil. Saygısızlıktan öte insan hayatı ile oynuyorlar. Cahillik...
     
    ATALAY16 bunu beğendi.
  18. ATALAY16

    ATALAY16 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    18 Nisan 2015
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    564
    Şehir:
    BURSA
    Adı:
    Fatih Mehmet ATALAY
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    @mhd aynen hocam cok saolun
     
  19. katran

    katran Forum Bağımlısı

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    26 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    861
    Beğeniler:
    1.073
    Şehir:
    Bursa gemlik
    Adı:
    harun çevik
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Dövüp youtube ye koysaydın keşke. Bu arada hukuk sistemi sıkıntılı. Polisle alakalı değil. Hukuki olarak kaskında kamera yoksa buna bişey yapılmaz. Sözde kalır yani
     
    ATALAY16 bunu beğendi.
  20. kaydogdu

    kaydogdu Aktif Üye

    Yaş:
    44
    Kayıt:
    12 Eylül 2015
    Mesajlar:
    108
    Beğeniler:
    156
    Şehir:
    Karabük
    Adı:
    Kenan Aydoğdu
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Çok geçmiş olsun, bu tip hareketlerin arkasında kıskançlık, kendine yetememe, acizlik gibi duyguların da yer aldığını düşünüyorum. Kendi yapamadıklarını başkalarının yapmasını takdir edeceklerine böyle şiddetli dışa vurumla kendilerini tatmin ediyorlar sanırım. Allah ıslah etsin ne diyelim...
     
    ATALAY16 bunu beğendi.