Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Benimkilerin bir kısmı

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında ihtiyar tarafından paylaşıldı.

  1. ihtiyar

    ihtiyar Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.600
    Beğeniler:
    3.684
    Şehir:
    Federal Almanya
    Adı:
    Bülent B.
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    [​IMG]


    [​IMG]
     
  2. Orhanalkaya

    Orhanalkaya Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    858
    Beğeniler:
    197
    Şehir:
    Macaristan-Kayseri-İzmir
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    eskiler her daim güzeldir :)
     
    ihtiyar bunu beğendi.
  3. akifberkant

    akifberkant Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.158
    Beğeniler:
    1.169
    Şehir:
    -Kırklareli-İstanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Bir hazineye sahipsiniz... Ne güzel.... Kırmızı-beyaz - siyah yakıyor:)
     
    ihtiyar bunu beğendi.
  4. Ferhat Öz

    Ferhat Öz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2010
    Mesajlar:
    397
    Beğeniler:
    215
    Şehir:
    Ankara-Seydişehir
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bu bir kısmıysa diğerlerini görünce bayılırım.
     
    ihtiyar bunu beğendi.
  5. orhan0911

    orhan0911 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Eylül 2012
    Mesajlar:
    561
    Beğeniler:
    179
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    süperlerrrrrrrrrrrrr
     
    ihtiyar bunu beğendi.
  6. diavolo

    diavolo Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    718
    Beğeniler:
    497
    Şehir:
    Antakya
    Seviye:
    Hepsi de çok güzel,iyi günlerde pedallayın.
     
    ihtiyar bunu beğendi.
  7. ihtiyar

    ihtiyar Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.600
    Beğeniler:
    3.684
    Şehir:
    Federal Almanya
    Adı:
    Bülent B.
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Hazine degilller. Hepsi cile cekiyorlar, görevlerini yapiyorlar. En cok cile ceken Peugeot!
    Bir kazadan sonraki hali: Gidon yamuk, ön teker sekiy olmus, benim iki kaburga.......

    [​IMG]
     
  8. Alperen ERTEN

    Alperen ERTEN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Eylül 2010
    Mesajlar:
    854
    Beğeniler:
    270
    Şehir:
    Fethiye
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Hepsini ayrıntılı bekliyorum abi. 2 fotoğraf koyup insanları meraklandırıyorsunuz :)
     
    ihtiyar bunu beğendi.
  9. can akıncılar

    can akıncılar Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.533
    Beğeniler:
    856
    Şehir:
    Fatsa
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Kazasız belasız kullanın,güzel bisikletler.Peugeot bisikletinizin aynısı şuan bulunduğum il'de biri kullanıyor,30 40 yaşında vardı her halde,kadro olarak 532 531(alaşımını filanda söylemişti) gibi bir şeyler duymuştum ama şuan aklıma gelmiyor,birtek vites takımlarını gidona almış geri kalan her şey rengine kadar aynı.
     
    ihtiyar bunu beğendi.
  10. ahmet bagatur

    ahmet bagatur Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2012
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    belarus
    Seviye:
    Dag bisikleti, yol bisikleti, tur bisikleti + antika , guzel koleksiyon.. Bu arada gecmis olsun.

    Saglicakla kalin
     
    ihtiyar bunu beğendi.
  11. Cengiz Parlakgül

    Cengiz Parlakgül Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.145
    Beğeniler:
    763
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    cengiz parlakgül
    Seviye:
    öncelikle geçmiş olsun, çeliğin gücünü birkez daha kanıtlamak için iki kaburgadan feragat etmek oldukça üzücü, yinede kesinlikle ciddi anlamda ucuz atlatılmış herbirini tektek görmek isterim.
     
    ihtiyar bunu beğendi.
  12. ihtiyar

    ihtiyar Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.600
    Beğeniler:
    3.684
    Şehir:
    Federal Almanya
    Adı:
    Bülent B.
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Daha önceki bir kazada maşayı değiştirmek zorunda kalmıştım. Resimdeki maşa parlak Cromoly, orijinali değil. Bu kaza da 5-6 senelik bir hikaye. Yamulan jant Mavic 40. Fren kollarının biribirine baktığı gidon da TTT. Bu kadro 200 000 km. yi geçti.
    Yollarda kar olmadığı sürece, bahara kadar parlatılmış auminyum kadroyu kullanıyorum. Üzerine Conti Tour Ride 28-700 lastikler taktım.
    [​IMG]

    Kış aylarında buz, buzda bisikletler kaymasın diye bisiklet yollarına çok ince mıcır döküldüğü için normal lastikler çok kayıp, çok patlıyorlar.

    Mart'ta filan Wilier' e binmeye başlıyorum.

    Yollar karlı ise, araziye veya ormana gireceksem, Giant Terrago' yu kullanıyorum. Onların üzerindeki lastikleri de sık sık değiştiriyorum. Şimdilik üzerinde Racing Ralph Performance 2.25 var. Arazide çok iyi, fakat bir inişte subap kestiğini yazmıştım.
    Çok kar olunca Ritchey Moto Vader 2.4 takıyorum. Çok sert zemin ve asfaltlı bir tour olacaksa Kenda Flame 2.125 kullanıyorum. Daha önceleri 1.6 lık Conti Goliath kullanıyordum. Artık hem üretilmiyor, hem de yaşlandıkça rahatlık aramaya başladım.:) Favorim hala Ritchey Z-Max tır.

    Ritchey Moto Vader
    [​IMG]

    Kenda Flame
    [​IMG]

    Yol bisikletlerim de Conti, Vittoria, Michelin, Kenda arasında değişiyor. Tufo, Schwalbe, CST, Hutchinson kullandım. En sonunda hep Conti' ye dönüyorum.
    Her lastiğin bir avantajı var. Yaz aylarında hepsi iyi. Ama 1 hafta Pireneler' de yol yapınca, en pahalı ve en ucuzunun hiç farkı yok(yarış işi ayrı bir konu). Oranın makadamı törpü gibi ve tehlikeye atılmadan çok sürat yapılacak yerler az. En iyi dayanan Kendalar ve en ucuzları. Almanya, İsviçre, Avusturya' da ki yol kalitesi çok farklı.
    Sürekli hangi lastiği alayım tarzında topiklere şahit olduğum için bu konuyu burada biraz açmak, fikrimi beyan etmek zorunda kaldım. 2 çift, 3 çift lastik sahibi olmak daha pahalı değil, aksine daha ucuz bir yöntemdir. Pahalı lastikleri lüzumsuz yıpratmadan daha uzun süre kullanabilirsiniz.
    Bisikletler derken, lastikler konusu ağır basan bir monolog oldu. Ama bisikletin en önemli detaylarından birisi olduğu için bazı kişilere yarayabileceğini düşündüm.
    Fırsat oldukça diğer detaylar üzerine de yazar, resimler eklerim.

    [​IMG]
     
  13. Doğukan Aksu

    Doğukan Aksu Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.127
    Beğeniler:
    4.014
    Şehir:
    Ankara / Çankaya
    Seviye:
    Wilier için fazla bir şey demeye gerek yok, oldukça güzel ve henüz yolun çok başında. Peugeot ise çok çile çekmiş olsa da maşasında sıkıntı yoksa önemsiz. Sadece onda yakıştıramadığım selle italia selesi oldu. :) Peugeotlar da genel olarak kendi üretimi HLE (mangalloy), Carbolite ve yine İngiliz üretici Reynolds'un 531, 531c / compet borularını kullanmaktaydı. Buna istisnaden de Vitus tüplerde mevcuttu.
    Bisikletlere tekrar dönecek olursakta çok hoş, çok güzel yalnız daha detaylı fotograf ve size yakışır bir biçimde her bisikleti ufak bir tanıcı bilgi fena olmazdı. "*Size yakışan" dedim yanlış anlaşılmasın, dememde ki tek amaç her zaman tecrübelerinizi, deneyimlerinizi ve bilginizi bizimle paylaştığınızdaki mesajları kastettmiştim. :)
    Sevgiler.
     
    can akıncılar bunu beğendi.
  14. ihtiyar

    ihtiyar Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.600
    Beğeniler:
    3.684
    Şehir:
    Federal Almanya
    Adı:
    Bülent B.
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Peugeotnun üzerindeki Selle Italia belki 5. veya 6. ci selesi. En son San Marco Rolls vardi üzerinde. Ilk selesi beyaz.

    [​IMG]

    Simdi üzerinde 105 var. Aynakol göbegi de orijinal degil. Dura-Ace göbek var. Rublesi 6 li ve vidali idi. Üzerinde 7 li 105 kaset var. Yani kadrosu ve sele borusundan baska hic bir seyi Ventoux' ya ait degil. Orijinal parcalarinin cogunlugunu hala sakliyorum.

    Resimde görülen aluminyum kadrolu, tamamiyle no-name bir kadro. Üzerindeki yazili seyler sadece yapistirilmis. Aldigim zaman öyle idi. Herseyi 105, üclü aynakol ve 9 lu ruble.

    [​IMG]

    [​IMG]

    En sevmedigim bir detay. Mandali döndürerek sikistirmak mümkün degil. Ruble tarafindan sikstirmak gerekiyor.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Wilier, Izoard XP. Üzerinde Athena frenler vardi. Onlari da daha agir, fakat Wilier yazili FSA Gossamer ile degistirdim. (Biraz daha estetik buldugum icim.:) )

    [​IMG]

    Ilk jantlari beyaz idi. ( Lastik yigininin arkasinda görünüyorlar.) Yoldaki jam kirklarindan kacarken, arka tekeri hafif kaldirima vurdum. Maalesef düzeltmesi mümkün olmayan hafif bir yalpa yüzünden degistirmek zorunda kalarak siyah Miche jantlar taktim. Fren pabuclari da Campa yerine Carbon Ashima pabuclar. Pedallar, Look CX-7 Carbon. Üzerindeki sele, Wilier, ama tabii ki Selle Italia imalati.

    [​IMG]

    BIr de Bianchi var. Onu da zaman bulunca resimlerini koyar, anlatirim.
     
    Ferhat Köse ve Osman D. bunu beğendi.