Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ben amatörüm ama...

Konu, 'Tekerlekler' kısmında xeloncs tarafından paylaşıldı.

  1. xeloncs

    xeloncs Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Mart 2006
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    0
    Seviye:
    arkadaşlar ben burdaki birçoğunuz gibi (konulardan ve bilgiden öyle tahmin ediyorum!) profesyonel değilim hala amatörce uğraşıyorum ama artık dış lastiklerimi değiştirme vaktim geldi.. yalnız bikaç merak ettiğim şey var..

    öncelikle bisikletimin markası bisan hacker... kardeşime almıştım ama benden pek fırsat bulamadı bizim bilader bey:) genel olarak açıklamak gerekirse de 26" jant 18 vites ve önde amartisörlü...
    bir aralar baya niyetlenmiştim ama sonraları yardım yada fikir alacak kimseyi bulamadığım için modifiyeden vazgeçtim!!!
    arada sırada 10 15 kmlik mesafelere çıkmayı seviyorum bisiklet üzerinde hız tutkum da var (otomobil yada kamyonlarla şehirler arasında yarışmayı normal sayıyorsanız sözümü geri alıyorum:)) neyse işte..
    lastiklerimin değişim vakti geldi ama maden değişiklikler başlayacak hazır fırsattan istifade biraz daha profesyonele çevireyim diye düşünüyorum..
    şimdi öğrenmek istediğim böyle amatör bir bisikleti nasıl daha hızlı ve verimli hale getiririm... ne gibi modifiyeler yapailirim ve bana kim yardımcı olabilir:)
     
  2. xeloncs

    xeloncs Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Mart 2006
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    0
    Seviye:
    yaaa arkadaşlar okuonus da bişi yasın bari.. ayıp yeni gheldik insan ayağı alışsın die bişiler der yaw:)
     
  3. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    gece saat geç oldu.
    yarın beklediğin reaksiyon gelecektir ;)
     
  4. gugus

    gugus Kıdemli Üye

    Kayıt:
    17 Mart 2006
    Mesajlar:
    256
    Beğeniler:
    178
    Şehir:
    Turkiye
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Bugun ne kadar cok magdur var...:eek: Mesela ben yazinizi okudum fakat; cevap verme niteliginde olmadigim icin yanlizca okumakla kaliyorum. Siz yinede ayaginizi alistirin..Muhakkak size gereken alakayi gostereceklerdir.:in: Eminim ki hepimisin ogrenecegi cok sey vardir!

    Saygilar
     
  5. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    Anladıgım kadarıyla bisikletınızde ufak rutuşlar yapmak istityorsunuz..

    Acılan başlık altı tekerlekler bolumu oldugu için sadece bu bolume bir kere mahsus cevaplak ıstıyorum..

    Bisikletınız uzerınde fazla masraf etmeden degısıklık yapma ıhtıyacı duyabılırsınız.fazla ust kompenant gereksımı duymayın kesınlıkle çünkü elizdekı bisiklet eski bır model maddı olarak gereklı parcalarını ve ve ustundekı arızalı bolgerını yaptımanızda fayda var..

    En azından yakın bır bısıkletcıye gıdıp gosterebılırsınız..hızlandırma konusunda gelınce bu bır kavram olarak algılanabılır sızın anlatmak ıstedıgınız kesınlıkle beden ve kas gucu..gercekten kendınıze guvenıyorsanız cok iyi dereceler elde edecegınızden suphem yok..:)

    18 Vıteslı bır bisikletı 21 cevırmek o kadar zor olmasa gerek bır arka aktarınıcınızıda degıstırsenız 8 li ye uyumlu ..o zaman fark yaratabılırsınız fazla masrafa gerek gormuyorum..bırde maşa bakımından olaya bakalım,maşanızı duz olarak yanı sabıt olarak değiştirirsenız sızın için faideli ve sağlıklı olur..

    not: kusura bakmayın mesaj bıraz gec oldu işler malumunuz..ilginize teşekkur ederiz..
    SAYGILAR...
     
  6. xeloncs

    xeloncs Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Mart 2006
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    0
    Seviye:
    ya cevap verenler çok saolsunlar da ben hakkaten geç yasmışım konuyu:)
    eyse yine de saolun.. ;)
     
  7. Uğur Taşdemir

    Uğur Taşdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    8 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.030
    Beğeniler:
    658
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Şehirde kullanacaksan 6 ytl lik Kendalar var ya da Çeng Şin ler var, onlara takıl.;)
     
  8. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Önder'in söylediği gibi kas gücü hepsinin başında geliyor. Tabi aynı zamanda da yüksek kadansla pedal çevirebilmek de önemli.
    Dişli oranlarına gelirsek, ayna kolda en büyük dişlisi 48 olan bir model ve arka dişlide de en küçük dişlisi 11 olan bir model tercih ederseniz, teorik olarak ulaşabileceğiniz en yüksek hız artar.
    Lastik seçimine de gelirsek Mantis'in sözünü ettiği lastikleri ben denedim (hatta sanırım o benim bisikletimin üzerinde gördü). Markası Cheng Shing (yanlış yazıyor olabilirim "çenşin" diye okunuyor). Lastik yanaklarında turuncu ile CST yazıyor (Cheng Shing Tire). Lastiklerin ebadı 1,40. Ancak yol tutuşu mükemmel ve çooook sessiz yol alıyor bisiklet. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Sanıyorum çiftini 15 YTL civarında bir fiyata alabilirsiniz.