Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Basireti Bağlanan Bisikletçiler Buraya... :)

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında atta tarafından paylaşıldı.

  1. atta

    atta Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    775
    Beğeniler:
    407
    Şehir:
    -
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar, hepimizin bazı eğlenceli hataları olmuştur,onları bizimle de paylaşmanızı istiyorum :) SPD pedalı takıp çıkaramayıp kaya gibi devrilenler olduğunu okumuştum mesela ;) İlk olarak ben başlayayım.

    Bisikletimi yeni aldım, her şeyin kurulumunu yaptım, hidrolik fren ayarı zorladı vs. derken konu seleye geldi, taktık, burnu şaha kalkmış, yok arkadaş ayarlanmıyor, Allah Allah vs. dedik neyse ben birkaç hafta böyle sürdüm, sonra benim kafamı bozdu bu, arkasına bir vida sıkıştırıp indirdim. Bi gün arkadaşla yolumuz bisikletçiye düştü, ben dikiliyorum, "ulan bunun sele inik, ben niye böyle cebelleştim? Dur bi bakayım nasıl yapmış" bir baktım ki ne göreyim! Ben sele borusunu ters takmışım :D Sonra düzelttik, bisikletçi abi de "4 tane ng 650'yi kurduğumda böyleydi adamlar sordu niye böyle diye bende fabrika çıkışı böyle dedim" dedi :D
     
    suat akman ve mustafa genç bunu beğendi.
  2. Tahir Keskin

    Tahir Keskin Onursal Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    3.277
    Beğeniler:
    4.037
    Şehir:
    Kocaeli, Gölcük
    Adı:
    Tahir Keskin
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Ben de bir seferinde yağmurlu bir günün ardından işe gidiyordum. Hafta sonu olduğu için formayı filan çekmiş ana yoldan tıngır mıngır gidiyorum. Işıklarda durmak gerekince iki lastik de balçığa battı. Ulen bu şimdi lastiği kaydırır geniş döneyim derken yeri öptüm. Göz göre göre lades demek diye buna derler herhalde.
    Bilanço: El parmaklarında kanama, çenede ufak bir şişlik ve kaybalon 4 adet AAA boy şarjlı pil :(
     
  3. Barış TURAN

    Barış TURAN Onursal Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    28 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    3.031
    Beğeniler:
    2.506
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Setbaşı mavi köşede(bilen biliroldukça yokgun yaya trafigi vardır karsıdan karsıya gecen)ortalama bir hızla giderken önüme aniden atlayan bir kıza çarpmamak için ön frene çok abanınca bisikletle beraber takla attım.bisikletin üstünden birdirbir oynar bigi atlayınca bisiklet 180 derece döndü,ön tekerlek yere değecek sekilde gidon yere paralel ve sele de sırtıma degecek şekilde kaldı.Hiç bozmadım ellerimle merasimde direğe bayrak çekiyormuş gibi hareket yaptım ardından asker selamını çaktım.Kaza anında cıkan Hİİİİ AAAA Aman seslerinden sonra birkaç kahkaha(tehlikede olan kız da dahil) duydum.Sonra düz normal dewam.
     
  4. atta

    atta Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    775
    Beğeniler:
    407
    Şehir:
    -
    Seviye:
    Uff, geçmiş olsun, bisiklet üzerindeyken öz güveniniz tam olmalı, yoksa sonuç böyle olur, gerekirse inip dönmeli virajı, bildiğinizi okumalısınız. Lastik çamurlandığında çok kaygan olur, birde çimenlere o çamurlu tekerlerle girerseniz zemin sizin için buz pistinden farksız olur ;)


    Durumu kurtarmak diye buna derim ben :) Bende birgün arkadaşlarla çamlığa çıktığımızda çeşmeye indik, yolun biraz dışındaydı çeşme odundan merdivn gibi bir şey vardı ve kaldırım gibi bir yolla çeşmeye varılıyordu, bende o dediğim merdivenden indim ve o kaldırıma geçtiğimde ön teker dışarı çıktı bende hiç bozuntuya vermeden (sanki planlamışım gibi) bisikletten atlayıp suyumu içtim :) Bayağı refleks gibi bir şey oldu bende bozuntuya vermemek :D
     
  5. Gürkan Ç.

    Gürkan Ç. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2014
    Mesajlar:
    639
    Beğeniler:
    211
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Bende ortaokulda öğrenci olduğum zamanlarda hatırlayanlar olur pinokyo bisikletler vardır, oldukça dik bir rampada aşağı son sürat gelirken, ön fren yoktu sadece arkadaki freni kullanırdım. Tabii o süratle frene asılınca fren balatası yerinden fırladı ve bende anayola çıkmamak için süratle camii duvarına tosladım. Sonuç gidon elimde kaldı, bende duvar boyumdan alçak olduğu için sadece bi bel ağrısı çektim. Çok şükür birşey olmamıştı. O pinokyada öyle kaldı bir daha süremedim.
     
    sspl ve Serkan V. bunu beğendi.
  6. Ümit S.

    Ümit S. Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    Kayseri
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    kontra pedal diye geciyordu herhalde abi o dedigin fren ama ucuz atlatmıssın vallaha allah korumus neyse bunla gecmis olsun :)
     
    Gürkan Ç. bunu beğendi.
  7. Serkan V.

    Serkan V. Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    benim de biraderlerden kalan bir pinokyom vardı. Orta yerinden kırılıp duruyordu, bikaç ayda bir kaynak yaptırıyorduk :)
     
    Gürkan Ç. bunu beğendi.
  8. Celalettin aktaş

    Celalettin aktaş Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    3 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    307
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    Niğde
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    bende 10 gün içinde yazarım :) spd pedal ve ayakkabı sipariş ettim bugün :)
     
    tekkir, S.Paker, Tahir Keskin ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  9. Ahmet Onur Çakmak

    Ahmet Onur Çakmak Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.601
    Beğeniler:
    3.070
    Şehir:
    Zeytinburnu
    Seviye:
    dün cumhurbaşkanlığı bisiklet turunun finishine giderken, (efendi efendi 25 km yaklaşık) yeni başlamış abinin biri bana kamikaze yaptı. sonuç: sağ tarafta ezik ve çürükler + kırık kadro kulağı :(
     
  10. Çağlayan

    Çağlayan Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.764
    Beğeniler:
    2.110
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Konu başlığından,kısmetin kapandı sandım :)

    Benimde basiretim bağlı sanırım,kısmetimi arayım bakalım :) bisikletli bir kız var mı tanışalım.. ;)
     
  11. atta

    atta Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    775
    Beğeniler:
    407
    Şehir:
    -
    Seviye:
    Kalbimi kırdın abi :p haha :D Ya o değilde çok acaip bi konu var, burada yazamam, ayrıca hiç sevgilim olmadı, olmasın da, olmamalı da... Birde 30'umdan evvel evlenmem ben :p
     
    Çağlayan bunu beğendi.
  12. İbrahim Halil Kılınç

    İbrahim Halil Kılınç Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    106
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Muğla
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bende yazayım daha 3 ay oldu salcano ng 650 hd yi önce tıkır tıkır diye bi ses geldi pedal göbeğinden geldiğini gördük dedik rulmanlı bi orta göbek takalım kurtulalım artından bitermi bitmez bu sefer o dandirik pedalından tık tık diye ses geldi ulan dedim hay senin neyse dedim olur böyle şeyler kalktım wellgo c 27 rulmanlı pedal alalım adam akıllı olsun onuda hallettim derken bir hafta sonra arka göbekten ses geldiğini fark ettim açtık baktık mil eğilmiş bilyalara baskı yapıp ses yapıyor en son jant seti bakıyorum inşallah bi aya bu bisikleti hurdacıya veririm herhalde :))

    Sent from my lumia 920 Tapatalk
     
    Tahir Keskin bunu beğendi.
  13. atta

    atta Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    775
    Beğeniler:
    407
    Şehir:
    -
    Seviye:
    ----sistem kafayı yedi----
     
  14. Antares

    Antares Forum Demirbaşı

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    417
    Beğeniler:
    204
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    klasik Salcano arızaları :)
     
  15. BFOkuru

    BFOkuru Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2.902
    Beğeniler:
    4.024
    Seviye:
    Ben bu dediğini yaptım :D

    Sol ayağımı ayırdım, hesapta ağırlığı sola verip inecektim, evdeki hesap çarşıya uymadı, durunca ağırlık sağda kaldı, ayağımı ayıramadım, un çuvalı gibi yattım yana :D
    Allah'tan koruyucu elbisem üstümdeydi de ağrımadı bile...
     
    atta bunu beğendi.
  16. Yakup Disci

    Yakup Disci Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2013
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    İstanbul & Isparta
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Kışın bi gece dışarı çıktım. Ara sokaktan caddeye girecektim. Saat 12'ye geliyordu. Yollar bomboştu. Cadde de 3 şeritli geniş bir caddeydi. Zeminde nemliydi. Hızımı kesmiyim cadde nasılsa boş genişten alırım dedim. Dönerken arka tekerlek kaydı. Ön tekerde hemen ardından. Çok kısa bir süre dengemi korudum ama bana çok uzun gibi geldi. :D yan olarak kaydım ve kaldırımla iki tekerlek temas etti. Bende bisikletten kaldırıma doğru uçtum. Ama çok temiz bir uçuştu. Hiçbiryerine temas etmedim bisikletin. Bisiklete dokunmadan uçtum yani. Kaldırımda tökezledim ama düşmedim. Bisiklet kaldırıma dayanmış duruyodu. Devrilmedi bile. Karşı kaldırımda da bi kız grubu yürüyodu. Ben hemen telefonu çıkarıp mesaj yazıyo gibi yaptım. Sonra bindim devam ettim. :D
     
  17. atta

    atta Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    775
    Beğeniler:
    407
    Şehir:
    -
    Seviye:
    Ya bugün yeni bisikletimle ilk kazamı yaptım :) Hava bulutluydu ama önceden yağan yağmur yerleri çamur yapmıştı, ben asfaltta pek durmadığım için (caanım çamlık dururken asfaltta gider miyim?) haliyle tekerlekler toprak yolda çamur oldu, squatımı yaptım, oturup biraz düşündüm, çok içli birisiyim, düşünmeyi de çok severim, o tepelere yalnız kalmak için çıkıyorum zaten... Neyse, hafiften yağmur başladı, bunu tahmin ediyordum evden çıkarken o yüzden sırt çantama yağmurluk ta koymuştum, onu giydim ve dönüşe geçtim, sonra ön frene basıyorum, teker kayıyor! neyse yavaş gideyim dedim, sonra uzunlamasına (iç tarafa kasis gibi düşünün) bir çukur vardı, oradan bunny hop için hızlandım ve yavaşlamak için alışkanlıkla ön frene basınca teker kaydı ve düştüm, düşüş anı ise; teker kayınca hemen ellerimin yere çarpınca yüzüleceği aklıma geldi ve ilk şoku almak için elimi koydum ve çektim sonra bir tur takla attım, sırtımda sırt çantası olduğu için belime hiçbir şey olmadı, sonra yağa kalktım, bisiklete hiç çarpmadım diyebilirim, dizimin biraz üstü ve ayak bileğimin biraz üzeri kadroya çarptı ama hiçbir şey olmadı, sonra sağ elim de 2 ufak yara olduğunu gördüm ve sol bileğimde yere çarpan kısmında hala sızlama var ve yine sol bileğimde hafif ağrı var o kadar :)
     
    hakan64 bunu beğendi.
  18. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    74
    Seviye:

    abi sen o koruyucu elbisen ile nukleer savasa bile gidersin :)

    -------------------------------------------------------------------------

    bende bir kere katlanır bisikletle tophane-beşiktaş giderken aa bi baktım bisiklettte bi mallık var sağa sola gıdıyor kendine kendine..
    kulamdada muzik var.
    durdum baya bakındım anlamadım bı 10 metre daha gittimki 2 tekerde patlamış jannta gidiyoruz..
    3 km yürümek zorunda kalmıştım..
     
    GLN, Ahmet Onur Çakmak ve atta bunu beğendi.
  19. BFOkuru

    BFOkuru Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2.902
    Beğeniler:
    4.024
    Seviye:
    Dizlik takılı değildi, o dizimi çarpmamdan sebep şu an dizim ağrıyor, bir aydır bisiklete binmiyorum. MR çektirdim, bakalım doktor ne diyecek.

    O da iyiymiş valla :D
     
  20. Çağlayan

    Çağlayan Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.764
    Beğeniler:
    2.110
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Bana forumdan da bir talip çıkmadı :)

    @Ertuğrul bir dost tavsiyesi 30 yaşını beklemeni tavsiye etmem,kaçan fırsat bir daha gelmez..tecrübe ile sabittir.

    :)
     
    Tahir Keskin bunu beğendi.