Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

''basında ve medyada bisiklet''

Konu, 'Basında ve Medyada Bisiklet' kısmında Kudret Kurtcebe tarafından paylaşıldı.

  1. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.496
    Beğeniler:
    40.911
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    şimdi,
    topiğin adı basında ve medyada bisiklet ,
    bisiklet forumda bu topik var.
    ama ben meseleye başka açıdan bakacağım ,o da eleştiri olacak tabi,
    istanbul medyası ve basını bisiklet için ne yapar,
    koca bir hiç,
    neden istanbul medyası ve basını bu konuya ilgi göstermez,
    bi sürü tv kanalları var hangisinde yoğun bi şekilde bisiklet programları gördünüz,
    ha var trt-3 bazen verir dağ bisiklet yarışlarını artı yol yarışlarını,
    ben onu demiyorum ,
    bisiklet kültürünü geliştirici programlar tv kanallarında nerede ?????????????????????????

    bu forumdaki bayan sürücüleri onları kastetmiyorum ,sabah akşam tv kanallarında kadın programlarının hangisinde bisikletin yararı türk hanımlarına söylenmekte ,
    ve kahve köşelerinde oturan emeklileri görünce soruyorum kendi kendime ne olacak bunların hali ,
    yav insanda biraz cehit olur ,madem emekli oldun binsene kardeşim seleye ,git bi dolaş ,60 km git 100 km bak bakalım nedir durum ,
    yok olmaz efendim otururlar o kahvelerde pişti oynarlar king vs vs boşa giden zaman ,
    hareket olmaz kahvede neyin hareketi ,
    hareket etmekten korkar hale gelmiş emekli kitlesi,,
    yaşama küsmüş ,
    böyle yaşayan bi insan aynen hastalıklara gebedir,
    kahve dışında fosur fosur sigara içerler ondan sonra tekrar kahveye girerler komedi,,
    kapalı yerde sigara içilmemesi iyi oldu içmeyenler var çünki,
    annem astım olmuş idi çünki babam evde çok sigara içer idi kışın pencere açılmaz idi ev duman altı olurdu ben küçüktüm tabi bazen genzim yanar idi.
    evet bi ailede biri sigara içer ise diğerleri daha fazla içer ,
    artık sigaranın 90 çeşit hastalığa neden oldu kanıtlandı ,

    evet gelelim medyaya basına ,ne haber bi haber,bisiklet kültürünün gelişmesi için ön ayak olun ey sevgili basın mensupları artık işinizede bisiklet ile gidin ,korkmayın ,korkmayın ,takım elbise giyin yaz aylarında bisiklet ile gazetinize gidin ,ve köşe yazarları sizde,
    bırakın o 4 tekeri,bu istanbulu kurtaracak babayiğit basın ve medya kuruluşları aranmakta ,
     
  2. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.486
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Kudret Abi, güzel şeylerin alıcısı, meraklısı az oluyor, medya da alıcısı az olan şeyden uzak duruyor.
    Zamanla daha iyi olacak, evet haklısın o kadar zamanımız yok.
    biz örnek olmaya devam edelim, aklın yolu bir, bir şekilde bizim tarafa geçecekler.
     
  3. Emrah ONAN

    Emrah ONAN Circassian

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    1 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    276
    Beğeniler:
    208
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    işin özü Bob Marley amcanın satırlarında saklı; "Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds". Ne yazık ki bir çok şeye bağımlı yaşıyoruz ve bağımlısı olduğumuz özellikle vurguluyorum "Meta" ( http://tr.wikipedia.org/wiki/Meta )ların kölesi durumundayız. Tek çözüm yine biziz, ümit ediyorum ki çok geç olmadan kurtulalım bu kölelikten.

    saygılar...
     
    Soner Sarihan ve Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  4. Faruk Emre Kaya

    Faruk Emre Kaya Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    37
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    kudret abicim dediğin gibi ajanslar en azından günde 5dk bile bisiklet haberleri yapsa en azından köşe yazarları 3-5 satır birşey yazsa durum bu halde olmazdı. yalnız bunları yazacak cesaret yok hepsi rant peşinde farklı olmaktan korkuyorlar çünkü onların dünyasında farklı olan kaybeder. birlik olmaksa şayet ilk önce bisiklete binen kardeşlerimin kendilerinde bisikletleri ile sokağa çıkma cesaretini yakalaması lazım en azından bunu bile yapsak şuan için büyük kar. az önce yaklaşık 30 km lik bir turdan geldim istanbul beylikdüzünde yolda giderken teyzenin biri birde şirin pembe çocuk bisikletini kullanan dünyalar tatlısı bir kız. kız aniden dengesini kaybedip düştü bende hemen indim bisikletten küçük kızı kaldırdım üzerini silkeledim bisikletine binmesine yardımcı oldum ve küçük kıza dedim ki, bisikletini sev ve onu hiç bırakma seni düşürse bile..küçük kız bana dönüp şunu sordu böyle şaşkın sevimli bi şekilde beni düşürse bile mi? zaten ben orda bittim :) sonra ben onu zaten çok seviyorum dedi :) ordan nenesimidir annesimi tam çıkaramadım kadın dedi ki kaç kere dedim sana şu meledi çıkarma sürme diye, düşüyorsun durmadan zaten saçma sapan iş yapıyorsun deyince ben hemen ciddileştim teyzeye bişeyler anlatmaya çalıştım teyze çocuğun geleceğiyle oynuyosun bırak özgürce sürsün bu yaşta bunu diyorsunuz madem ilerde sürdürmeyeceksin bu kadar gaddarsın bırak şimdi sürsün bari dedim teyze sana ne be oğlum dedi çekti ve gitti. yani kudret abicim o kadar diktelik varki bisiklete bu toplumumuzda bırak çocukluk aleti olmayı eve değil bıraksalar semtine almayacak bisikleti melet diyor ya sanki sigara alkol kötü alışkanlık... inadına sürüyorum artık böylelerinin gözüne soka soka kaskımla taytımla gözlüklerim ve eldivenlerimle ...
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  5. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.496
    Beğeniler:
    40.911
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    biz yasaklar ile büyütüldük bisiklete binmek yasak düşersin kafanı kırarsın şeytan icadı vs vs ,
    hurafe zihniyetler ile yaşadık ,
    çocuğu engellemeyecen ona kapı açmasını öğreteceksin kişiliğinin oluşmasına yardımcı olacaksında ,malesef anne, babalara bakmak lazım ,çocuklarını nasıl yetiştiriyorlar ve bu teyze olayında olduğu gibi, acaba bu teyzemizede ,çocukluğunda onada aynı şeylerimi söylediler ,yani zincirleme hatalar silsilesi nesiller boyu gider ,kulaktan dolma fikirler, şeytan icadı vs ve bisiklet çocukluk hastalığı gibi , evet bu toplumun sırtında kambur olmuş bu fikirler ama bunlar aşılacak,
    tabi zaman alacak,
     
    Faruk Emre Kaya ve Berksan bunu beğendi.
  6. Faruk Emre Kaya

    Faruk Emre Kaya Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    37
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    aynen abicim ben şunu biliyorum en azından benim Allah nasip ederse ilerde doğacak çocuklarımı Soner Sarihan abim gibi yetiştirmeye çalışacağım çocuklarımı hem doğayla iç içe hemde bisiklet kültürü ile büyütmeye gayret göstereceğim imkanım olmasa bile 2 tekerden mahrum bırakmayacağım gerekirse el ile ahşap 2 tekerli yaparım yinede mahrum etmem .. umarım bisiklet bir kültür manası kazanır ülkemizde..
     
    Soner Sarihan bunu beğendi.
  7. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    emekliler konusunda çok haklısınız benim daha çocukken dikkatimi çekmişti bu kahvede ne var diye ,bi bukadar daha yaşamicaksın ki, çık gez sadece bisikletle değil yürüsünler ,eylülde çok güzel bir yerde denize giriyoruz denizde 2 kişiyiz gel yüz bu kadar mı tembelleşti millet bu ülkenin güzelliklerini haketmiyoruz malesef ki,genç olarakk bir cafeye gidip oturcağıma karda kışta olsa yürüyüş yapmayı tercih ederim
     
  8. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.486
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    İnşallah Faruk Emre,

    Şu an sabahlara kadar bisiklet belgeselimiz için uğraşıyoruz.
    Pedalımda 5 ülke den sonra 2. bir kitap da yolda.

    Belgeseli ulusal bir kanalda yayınlatabilirsek, özellikle ülkeler arası bisiklet sürülür mü, eşinle çocuğunda çadırda kalınır mı,
    o kadar ağır bisiklet kullanılır mı, aylarca tek kaptan yemek yenir mi diyen ve eli bisiklete değmemiş, doğadan öcü gibi korkan kişilerin gözüne sokacağız bu işin ne kadar
    zevkli ve bir bebek /çocuk için ne kadar öğretici olduğunu.

    Bisiklet kültürüne medya yer vermiyorsa, kendi medyamızı oluşturmak, dergimizi çıkartmak,
    yayınevlerimizi kurmak zorundayız.

    Elbette bisiklet camiasının da üretilen bilgiye, paylaşılan emeğe sahip çıkması gerekiyor.
    Bu konuda karnemiz zayıf maalesef.

    200.000 kahvehane 2800 adet kütüphane var ülkemizde maalesef.
    Rakamlarda biraz oynama olabilir.
     
    Adem Kaya ve Faruk Emre Kaya bunu beğendi.
  9. Faruk Emre Kaya

    Faruk Emre Kaya Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    37
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    üniversite okuyorum, üniversiteye kaç kere yazı gönderdim bir bisiklet klubü açmak istediğime dair onlarca mesajdan sonra ret cevabı geldi, yeni bisiklet aldım herkesin tepkisi senin aklın yok o kadar para bisiklete verilir mi soruları Soner hocam gerçekten bu konuda çok yalnız kalıyorum sadece ben miyim bilemiyorum ama bunun böyle olmaması gerekiyor... Sizin gibi esaslı örneklerimiz olmasa bisiklet sevdamızı kalbimizde yaşatacağız ...
     
    Soner Sarihan bunu beğendi.
  10. Adem Kaya

    Adem Kaya Forum Bağımlısı

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    3 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    689
    Beğeniler:
    686
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    Ne kadar söylersen söyle karşıdakinin anladığı kadardır.

    He la he deyip geç :D
     
  11. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.486
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Faruk Emre,

    Kötü hobiler iyi hobileri,
    kötü sanat iyi sanatı,
    piyasadan kovar.

    Basit ve sıradan olmamanın keyfini ve bisikletlerimizi sürmeye devam.
     
  12. Ufuk Bal

    Ufuk Bal Üye

    Kayıt:
    26 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    88
    Beğeniler:
    57
    Şehir:
    pendik - üsküdar
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    hangi okuldasın sen? zaten halihazırda çoğu okulda var. istanbul'un var, marmara'nın var, şehir üniversitesi'ninkini bikaç arkadaş geçen hafta kurdu, bilgi üniversitesi'nin var, boğaziçi'nin çevre kulübü bi nevi bisiklet kulübü gibi işliyor. kulüp çok. istanbul'daki en kalabalık okullar bunlar zaten.
     
  13. Faruk Emre Kaya

    Faruk Emre Kaya Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    37
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Sanırım Haklısınız Hocam Basit Mükemmeldir .. Birinin Hayırını Değiştirmeye Çabalamak Yersiz En Kötüsü De Yanlışı Doğru Kabul Eden Ve Onu Savunanlarla Uğraşmak :) Umarım Çabalarınız Sonuç Verir Sizi Her Daim Destekliyoruz..
     
  14. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.486
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Aynen öyle Faruk Emre.

    23 kasım cumartesi günü
    CNN Türk hafta sonu kuşağında
    saat 10:00 gibi Hakan Çelik'in
    konuğu olacak ve bisiklet yarenliği
    bebek ve bisiklet, bebeklerin doğada büyütülmesi
    ve optimist yayınlarından çıkan
    Pedalımda 5 Ülke hakkında sohbet edeceğiz.

    Mesaj, twitter, mailleriniz ile bisikletlilerin
    ne kadar çok olduğunu gösterelim mi ?
     
  15. Ahmet Ayaz

    Ahmet Ayaz Bisikletkolik

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.040
    Beğeniler:
    1.823
    Şehir:
    K.Çekmece İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    her gün fox tv'nin önünden geçiyorum işe gidip gelirken daha farketmediler. acaba yanlışlıkla camdan içeri falan girsem işe yarar mı? :D
     
    Soner Sarihan bunu beğendi.
  16. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.486
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Aman kendine ve bisiklete zarar verme.
    Bisikleti giriş kapısına zincirlemek işe yarar mı ?
     
  17. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.496
    Beğeniler:
    40.911
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    hahahha ,
    basın için medya için bir köpeğin adamı ısırması haber niteliği taşımaz,
    ama adam köpeği ısırırsa acaip haber olur ,malesef toplumların hastalığı bu ,
    yani ,insanlar kafalarını içi boş haberler ile doldurmaya meyilli, ,dünyanın neresine giderseniz gidin insanları basınla uyutmak kolaydır ve medya ile ,
    buraya mahsus değil , abd de görsel medyada aynı şekilde insanlarını yarışma programları ile uyutmakta içi boş bi sürü yayınlar ile,bu ülkede özel kanalllara bakın sabah programlarında aile içi kavgaları görüyoruz bunların medya kanalı ile topluma gösterilmesi neyin amacını taşıyor acaba, bu toplumun kendisine daha çok acımasını isteyenlermi var, ,kendine acıyan bi millet zati asla silkinemez ,burnunun ucunu göremez,
     
    Ahmet Ayaz bunu beğendi.
  18. Faruk Emre Kaya

    Faruk Emre Kaya Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    37
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Hocam zevkle izlerim ve desteğimi esirgemem esirgetmem de.. Umarım bu sohbetten sonra bizi daha iyi anlayacaklardır. Hocam sizi tekrar tebrik ediyorum inancınızdan ve azminizden dolayı..
     
    Soner Sarihan bunu beğendi.