İlk olarak bu kadar bisiklet varken dünyanın en başarılı Xc FS yarışçısını unutmak ayıp olurdu sanırım...
Standart Epic S-works ten epey farklı...
Yol bisikleti bağlantılı ön vites, Ti ruble, Marta SL magnezyum frenler, Syntace gidon, boğaz, No tubes 160-140 Al rotorlar, bütün vidalar Al ve Ti... Gerisini resimler anlatır...
Sauser'in deyimiyle savaş uçağı
http://i394.photobucket.com/albums/pp27/hasan-cagri/71Sauser.jpg
http://i394.photobucket.com/albums/pp27/hasan-cagri/DSC00681.jpg
http://i394.photobucket.com/albums/pp27/hasan-cagri/DSC00688.jpg
http://i394.photobucket.com/albums/pp27/hasan-cagri/DSC00690.jpg
http://i394.photobucket.com/albums/pp27/hasan-cagri/Sauser_2009_Epic_FD.jpg
http://i394.photobucket.com/albums/pp27/hasan-cagri/Sauser_2009_Epic_front_hub.jpg
http://i394.photobucket.com/albums/pp27/hasan-cagri/Sauser_2009_Epic_rear_brain.jpg
http://i394.photobucket.com/albums/pp27/hasan-cagri/Sauser_2009_Epic_rear_shock.jpg
http://i394.photobucket.com/albums/pp27/hasan-cagri/Sauser_2009_Epic_shifters_and_lever.jpg
Bu arada diğer bisikletler ile ilgili bilinmeyen birkaç bişeyi daha söyleyeyim özel olarak ;
Mesela Geoff Kabush'un bisikleti tamamen ona özel boyuna uyacak şekilde ayrı üretiliyor...
Nino Schurter ve Florian Vogel'in bisikletlerindeki lastikler özel imal ediliyor ve diş yapıları parkura göre ayarlanıyor, f,yatları 250€ civarlarında... Lastikler tubular ve aynakollar ise FRM markasına ait... İkiside yarışçılar arasıda meşhur weightwennieslerden...
Mesela normalde Scale kadrolarda sadece el E-Type ön vites kullanılabiliyor iken, Nino Schurter in bisikletin BTP nin özel ürettiği bir kelepçe ile birlikte kullandığı Campy Record ön vitesi var. Bu ona ön vitesten %50 civarı bir ağarlık tasarrufu sağlıyor...