Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bankalarda kalite sorunu

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında caner ünsal tarafından paylaşıldı.

  1. caner ünsal

    caner ünsal Bisikletkolik

    Yaş:
    54
    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.151
    Beğeniler:
    496
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Bankalar sözüne güvenilir, sağlam kurumlar olarak kabul görürdü. Son yıllarda bu itibarları epey enflasyona uğradı en azından benim gözlemim bu şekilde .
    Telefonda sesli yanıt sistemlerine ulaşmak için çok uzun süreler bekleniyor. Karmaşık menüler, arka fon müzikleri ve anlamsız reklam dolguları genellikle işlemleri daha da sıkıcı hale getiriyor. sorunun çözümünde aceleci , hatanın hemen daima müşteriden kaynaklandığına dayalı önyargılı yaklaşımlar 444 lü bir numara çevirmeye mecbur olmamak için internette bankacılık işlemleri yaparken epey stres yapıyor. ha uzun zamandır böyleydi de şimdi neden yazıyorum.
    "paraf" diye bir kart çıktı ya. pişkinliğin iki yüzlülüğün her sorunu öteleyebileceği , kısa vadeli manevraların müşteri memnuniyetsizliğini kurnazca alt edebileceği öngörüsünün hakim olmaya başladığını düşünmeme neden oldu.
    İnternette kredi kartımla alışverişde sorun var diyorum . Hemen size döneriz diyorlar. 24 saat geçiyor. arayan soran yok. Tekrar alışveriş yapmak istiyorum aynı sanal pos hatası devam ediyor. Bu arada mail adresime -müşteriye ulaşıldı bilgi verildi. gibi yalan yanlış bir mail geldiğini görüyorum. Bankanın şikayetler için verdiği adrese durumu anlatıp sorumluların tespiti hatanın düzeltilmesi diye şikayet yazıyorum. Bizi arayın şu numaraları tuşlayın gibi altında birde isim bulunan yani imzalı sayılabilecek mahiyette konuyla alakasız mesaj daha geliyor. Sana kart No vs her bilgiyi vermiştim , bir daha bir daha niye muhatap olmam gerekiyor ki? telefonu açana otur 3. kez sorun anlat. hatanın kendin olmadığını ispatlamak için çabala. Karomın kartı ile alışverişi deniyorum onda da aynı sorun var. Anlıyorum ki arıza özel değil bankanın kendisinde bazı işlemlerde ilgili problem var. dürüste hareket etmek yerine sanki kişisel çözüm bulacakmış gibi aldatmacanın lüzumu nedir. Paraf kartı üzerinden reklam bombardımanları ile Bankayı şu sıralar pazarlıyorlar diyorlardı. pazarlıyorlar da bu yaklaşımla kaça gidecek bakalım.
     
  2. Yusuf Z. Şipal

    Yusuf Z. Şipal Onursal Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.791
    Beğeniler:
    1.344
    Şehir:
    Aydın, İzmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Selam, serzenişinizde haklı olabilirsiniz. Bukart bir kamu bankasına ait, kamu bankaları teknoloji yatırımında maalesef gerideler, bu tarz sasasyonel çıkışlar, reklamlar vs ile ambalajı iyi yapıyorlar ancak teknik altyapı, yetersiz donanım çağrı merkezleri ve bilgisiz personel ile aktardığınız şekilde müşteri mağduriyetlerine sebep olabiliyorlar. Sizi çok iyi anlıyorum, gelinen noktada mümkün olduğunca basit kalabilmek, kampanya, fırsatlar, çağr merkezleri, e iletişim vb unsurların neden olduğu sorunlardan kaçınmanın galiba en iyi yolu...
     
  3. Halil EROĞLU

    Halil EROĞLU Aza

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.755
    Beğeniler:
    1.126
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Şu an ülkemizdeki bankaların 444'lü müşteri hizmetleri hatlarında görev yapan kişilerin yetersiz bilgiye sahip olduğuna inanmıyorum. Sorun oraya ulaşana kadar geçen karmaşık sürecin uzun ve müşteri hizmetlerindeki kişilerin yetersiz erişim hakkına sahip olmasından kaynaklanmaktadır. En iyi çözüm bankanın bir şubesine gidip yüz yüze müşteri temsilcisiyle muhatap olup sorununuz halledilmeden orayı terketmeyeceğinizi kibarca karşı tarafa belirtmenizdir...
     
  4. caner ünsal

    caner ünsal Bisikletkolik

    Yaş:
    54
    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.151
    Beğeniler:
    496
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Müşteri temsilcileri banka tarafından kendilerine ne söylenirse ya da öğretilirse o şekilde davranır ,hareket eder ve cevap verir . Sorun onlarda değil. Onların yaklaşımlarını belirleyen bankaların bizzat kendisinde zaten.
    Gerek benim telefonda görüştüğüm müşteri temsilcisi gerek mail ile sorunu aktardığım müşteri memnuniyeti yöneticisi sorunun benim kartımla ilgili değil bankanın ciddi bir bigi-işlem sorunu olduğunu, paraf karta geçişle birlikte genelde görüldüğünü biliyor ama bireysel bir çözüm varmış gibi oyalıyor. Bu da tabi kendi insiyatifinde değil farkındayım.
     
  5. Tolga Can

    Tolga Can Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Haziran 2013
    Mesajlar:
    281
    Beğeniler:
    128
    Şehir:
    Sakarya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Ben yıllarca kredi kartı kullanmayan biriydim. Takii bundan 4 yıl önce biri elime tutuşturana kadar. Dursun dedik aldık.
    1 yıl hiç kullanmadım. Kart aidat ücreti geldi. Tartıştık kapatmaya kadar gitti. Zorla alışveriş yapacak değilim nakitim var. Sonra aidatı iptal ettiler.
    O yıl artık müşteri hizmetleri nasıl bir beddua ettiyse, nakit olmayınca karttan çırtlamaya başladım. bir kere kartı patlattık. 4.000 TL kredi çektim. kartı kapattım.
    Sonra ne olduysa alışkanlık yaptı. Kart şuan yine patlak. Tekrar kredi çekip sıfırlayacağım. Ama bu sefer kredi kartını iptal ettireceğim. alışkanlık yapıyor.
    Paran varmış gibi cırt cırt çekiyorsun. Bunun bilinçli tüketicilik ile alakası yok. Kendine hakim olamıyorsun. Sigara tiryakiliği gibi bir şey.

    Motosiklet içinde kredi çekmiştim. Motosikleti :: 6500 TL ye aldım.
    1.500 ordan faiz, bi sonrakinden 2.500 faiz, şimdiki kredimden 1.000 TL faiz Genel Toplamda : 9 ay içinde 5000 TL faiz sahibi oldum.
    Ödemem gereken tutar : 15.000 TL , ne ara bu duruma geldim. Kendim de anlamadım.

    Telefon ile müşteri hizmetleri konusuna sonuna kadar katılıyorum. ilgilenmek istemediği zaman ordan oraya postalıyorlar.
    Bazende 2. müşteri hizmetleri açıyor. o an hat kopuyor yada kapatıyor. haydaaa bir daha ara, tekrar bilgi ver. Beni tekrar başkasına aktarsın.
    Aktarcaksa bu ilk salağa ben neden bilgilerimi veriyorum. yoksa salak ben biyim. Anlamadım gitti. Muhtaç olduğumuzdan çocuk gibi oynuyorlar.

    Şu sayısaldan para çıksada peşimde koştursam eşşeoğlu eşşekkleri
     
  6. kemalgur

    kemalgur Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    tokat
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    kalite sorununun da dışında, aynı zamanda hizmete verdikleri işlem bedeli.. on liralık dahi bir işlem yapsan alınan 5 tl ve üzeri işlem ücretleri gerçekten düşündürüyor, hadi onu da geçtim yıllık kart ücretleri? ki davalıktır şu an birçok banka, müşterileri ile..

    hayırlısı olsun ne diyelim ...
     
  7. Serden Us

    Serden Us Onursal Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    2 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.762
    Beğeniler:
    1.540
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Amoeba
    Seviye:
    Maden kazasında ölenlerin kredi borcunu sildiklerini söyleyen her yerde reklam eden bankalar değil miydi. Bankacılıkla ilgili çok da ahım şahım bir ayrıntı bilmiyorum ama 2 yıl kadar önce kredi çekmiştim, sigorta şartlarına göre zaten borcum geride bıraktığım kimseye kalmayacaktı eğer ölseydim. Yani bu bir yalan reklam oluyor. İş böyleyken, kaliteden bahsedebilir miyiz? Bence hayır.