Bir alyen takımıyla aynakol-ruble sökmek ve jant akordu yapmak hariç neredeyse her şey yapılabiliyor.
Wurth balata temizleyici vs alıp zinciri temizlemek, veya oto-yıkamada göbeklere içine kaçacak şekilde su tutturmamak şartıyla komple bisikleti yıkayıp, basınçlı hava ile kurutup sonra da zinciri yağlamak, ardından hemen vites ayarını kontrol edip bisikleti hazır hale getirmek gayet güzel bir çözüm.
Şahsen bakıma geldim demek bana enteresan geliyor, eğer bir problem görmüyorsan sadece temizlik yapsan yeterli. Jantın akorduna freni hafif sıkarak jant yalpalıyor mu diye bakabilirsin. Viteslerin tıkır tıkır ötüyorsa ve geçişleri dengesizse vites ayarını yapabilirsin. Bir sorun varsa götürün, yoksa bence gerek yok bilmem yanlış mı düşünüyorum..
Not: Vites ayarı için hassas ayar ise, kollardaki tırtıklı şey çevrilerek teli hafif gerdirmek veya salmak mümkün, bu ince ayar. Ana ayarı zaten kolay kolay bozulmaz, onu da ön ve arka attırıcıya bağlı teli oradan söküp uygun yerinden tutturmak gerekir, gerek olacağını sanmıyorum ama zor değil. Bir de max-min mesafe ayarı vardır tornavida ile yapılabilecek, diğer viteslerde hiç sorun olmadığı halde eğer en büyük veya en küçük dişliye bir türlü atmıyorsa sorun bundan dolayıdır, vidaları sıkarak-gevşeterek attırıcının hareket limitlerini belirleyebilirsiniz..