Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ayrılmak zorundayım

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında burak altınsoy tarafından paylaşıldı.

  1. burak altınsoy

    burak altınsoy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    225
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    :( arkadaşlar...evimin yeni durumu sebebiyle sevimli kızımdan ayrılmak zorundayım. 3 yaşında çok sevimli ve insan canlısı bir terier. en kısa zamanda resminide yayınlıycam...sahiplenmek isteyen ve istanbulda ikamet eden arkadaşlar....ama lütfen ciddi ve bu sorumluluğu gerçekten isteyenler irtibata geçsinler...tek ricam bu :(
     
  2. GokmenOzyurt

    GokmenOzyurt Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.237
    Beğeniler:
    727
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    ne kadar üzücü
    bende bir köpek istiyordum ama evim musait değil ;(
     
    burak altınsoy bunu beğendi.
  3. burak altınsoy

    burak altınsoy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    225
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    gerçekten üzücü.....
     
  4. Özkan Uzuncezar

    Özkan Uzuncezar Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    96
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    Kastamonu
    Seviye:
    Abi inşallah ona iyi bakabilecek birisini bulabilirsin, bizde kuşumuzu vermiştik birisine insan alışıyor ya, ayrılık zor!
     
    burak altınsoy bunu beğendi.
  5. burak altınsoy

    burak altınsoy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    225
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    valla dostum insanın çocuğu gibi oluyor bi zaman sonra.....sahiplanen olursa nasıl alışıcam bilmem :(
     
    Özkan Uzuncezar bunu beğendi.
  6. pınar kacakkiz

    pınar kacakkiz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    706
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    uff kötü oluyor insan ben besleyip büyüttüğüm tavşanımı vermek zorunda kalmıştım
    çok üzülmüştüm sonra annemle birgün konuşurken kızım bi izin vermedin yahni yapsaktık iyide beslenmişti hayvan demişti şimdi yahniyi yapan yapmıştır dediğinde çok üzülmüştüm